Sziasztok!
Mindig is kozel alltak hozzam a veteran gepek, de sajnos idaig csak egy 1302-es bogarat birtam birtokolni csaladunkban egy kis ideig. A valasom banatomra elvitte szegenyket. Ugy nez ki ujra fellobban a regi tuz es talan a vagyak akar az esszeruseggel is talalkozhatnak.
Kerlek benneteket javasoljatok kis vagy szerenyebb fogyasztasu, meg viszonylag megbizhato veteran autokat az alabbiak szerint:
1955-1959.12. evjarat kozottiek Evi 3-6000 kilometert mennek vele. Jo lenne a megbizhatobb, nagyon egyszeruen szerelheto tipusok kozul valasztani, amelyekhez meg lehet szerezni alkatreszt.
Jogosan felmerulhet az olvasoban a kerdes mikent estem a fejemre, hogy ilyen szamokat talaltam ki
Roviden elmondom. Egy kulfoldi orszagban elek ahol nagyon magasak az adok, biztositasok, es a vizsgaztatast sem ugy intezik mint Mo.on. Esetemben celszeru lenne vasarolni egy veteran vasat, igy a vagyak is ki lennenek elegitve, es zsebben maradhatna nemi mani.
Ez a kategoria azert erdekes mert 1959.12 hoig gyartott autoknal itt a veteran biztositason, sulyadon kivul nem kell soha vinni az autot vizsgaztatni!!!
Ugy hallottam a regi olasz, franciak nem tul megbizhatoak. Par hete hirdettek egy Ford Anglia 105E-t 1000-es motorral. A wiki 6.86 L/100 km-es fogyasztast ir, amely szerintem elfogadhato. Megbizhatosagarol nincs infom. Persze hamar megvettek....
A regi Bogarak elvileg uzembiztosak. Egy Type 1-es szerintem 7-8 literrel elmenne nyugis tempoban foleg orszaguton poroszkalva.
Akadt itt Austin A30-as 1955-bol. kb.7.3 litert irnak ra.
Az Opel Kapitanok eleg szomjasak.
Renault 4-es volt a kezeim alatt, bar akkor meg nem veteranban. 1.1-es mocival. 6-7 literrel elment, es mindent birt. Racafolt a francia autok rossz hirere. Bar o ebbe a kategoriaba nem tartozik bele. Elodje a 4Cv teljesitett akkoriban szolgalatot 1961-ig. Bizalmam nem sok van hozza.
A Merci 180D, vagy 190D (Ponton) johet meg szamitasba 6-6.5 liter. Ezek a gepek viszont eleg combos arsavban mozognak.
Varom hozzaszolasaitokat, tapasztalataitokat egy egy tipusrol!
Mindig is kozel alltak hozzam a veteran gepek, de sajnos idaig csak egy 1302-es bogarat birtam birtokolni csaladunkban egy kis ideig. A valasom banatomra elvitte szegenyket. Ugy nez ki ujra fellobban a regi tuz es talan a vagyak akar az esszeruseggel is talalkozhatnak.
Kerlek benneteket javasoljatok kis vagy szerenyebb fogyasztasu, meg viszonylag megbizhato veteran autokat az alabbiak szerint:
1955-1959.12. evjarat kozottiek Evi 3-6000 kilometert mennek vele. Jo lenne a megbizhatobb, nagyon egyszeruen szerelheto tipusok kozul valasztani, amelyekhez meg lehet szerezni alkatreszt.
Jogosan felmerulhet az olvasoban a kerdes mikent estem a fejemre, hogy ilyen szamokat talaltam ki

Roviden elmondom. Egy kulfoldi orszagban elek ahol nagyon magasak az adok, biztositasok, es a vizsgaztatast sem ugy intezik mint Mo.on. Esetemben celszeru lenne vasarolni egy veteran vasat, igy a vagyak is ki lennenek elegitve, es zsebben maradhatna nemi mani.
Ez a kategoria azert erdekes mert 1959.12 hoig gyartott autoknal itt a veteran biztositason, sulyadon kivul nem kell soha vinni az autot vizsgaztatni!!!
Ugy hallottam a regi olasz, franciak nem tul megbizhatoak. Par hete hirdettek egy Ford Anglia 105E-t 1000-es motorral. A wiki 6.86 L/100 km-es fogyasztast ir, amely szerintem elfogadhato. Megbizhatosagarol nincs infom. Persze hamar megvettek....
A regi Bogarak elvileg uzembiztosak. Egy Type 1-es szerintem 7-8 literrel elmenne nyugis tempoban foleg orszaguton poroszkalva.
Akadt itt Austin A30-as 1955-bol. kb.7.3 litert irnak ra.
Az Opel Kapitanok eleg szomjasak.
Renault 4-es volt a kezeim alatt, bar akkor meg nem veteranban. 1.1-es mocival. 6-7 literrel elment, es mindent birt. Racafolt a francia autok rossz hirere. Bar o ebbe a kategoriaba nem tartozik bele. Elodje a 4Cv teljesitett akkoriban szolgalatot 1961-ig. Bizalmam nem sok van hozza.
A Merci 180D, vagy 190D (Ponton) johet meg szamitasba 6-6.5 liter. Ezek a gepek viszont eleg combos arsavban mozognak.
Varom hozzaszolasaitokat, tapasztalataitokat egy egy tipusrol!
Komment