Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Ami az smkp. kategóriát illeti, építettem egy ilyet, még 2008-ban, azóta is hibátlanul üzemel:
Nagymotorban Pannonia T5 volt az álom, de olyan áron voltak szintén, hogy nem fért bele.
Ebből a vágyakozásból ez lett (és nem bántam meg):
előtte:
utána:
Én kb 2 éve, 20 év rendszeres, heti játék után azt mondtam, hogy elég volt. 20 év alatt két darab hármasom volt az ötösön. 20 év alatt ugyan azokkal a számokkal játszottam. Akkor hagytam abba, mikor a neten láttam egy Szerb lottóhúzáson, hogy a gépi sorsoláson még ki sem húzták a számot de megjelent a képernyőn.Aztán kihúzták . Hát mondom...... Totálisan, full bunda az egész, itt nálunk is. Biztos láttátok ti is. Férgek!!
Aki még nem látta volna: Index - Külföld - Átverés a szerb lottósorsoláson?
(Csak halkan jegyzem meg! A csaj azért jó!)
Utoljára szerkesztve a következő által: Tamás78; 2017 aug. 16, 20:11.
Nem tudom mit vagytok úgy oda,ettől a LOTTO-tól,-nekem annyira jól jönnek a nyeremények,hogy újabban már csak az ötöst vesszük föl,a négyes nem éri meg a fáradtságot,hogy bajlódjon vele az ember fia.
Komolyra fordítva a szót,magam sem hiszem el,hogy ilyen számítógépes háttérrel,amikor a számok kihúzását követően,percekkel közlik az eredményt.Számtalan megoldás lehet a kihúzott számok manipulálására.
Függetlenül a kételyeimtől,azért mi is játszunk állandó számokkal,egy-egy szelvénnyel az ötös és a hatos lottón is,-mit mondjak,eddig a nyereményből nem vettünk sarokházat és úgy vélem ezután sem fogunk.
A Panniról,-gratulálok hozzá,de eléggé meg kell vele majd dolgozni,hogy visszanyerje újkori állapotát.Sajnos a Panni és a Berva sem volt konstrukciósan a csúcson,valószínű ezért sem ért meg nagy sikereket,de ettől függetlenül a miénk és lehet akár szeretni is.
Sajnos a Panni és a Berva sem volt konstrukciósan a csúcson,v
Békéscsabán ismertem egy szerszámkészítőt,ő fiatalon saját bevallása szerint sátorral két bervával (feleségével)bejárta az országot mig megvették az első Trabantjukat amivel külföldöt járták nyaranta!
Ebből azt a tanulságot vonom le ,hogy az előírt gyári terv szerint karbantartott,javított jármű:hűen szolgálja gazdáját!!!!
Egyértelműen megbízhatóbbnak tartjuk azokat a gépeket,amely a hanyag gazdát is becsülettel szolgálja!!!!
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Sajnos a Panni és a Berva sem volt konstrukciósan a csúcson,valószínű ezért sem ért meg nagy sikereket,de ettől függetlenül a miénk és lehet akár szeretni is.
...És azt hiszem, ezzel egyáltalán nem lógnak ki a kis Csepel, Danuvia, Pannónia sorból. Ha az ember szétszed egy Danuvia blokkot (majd ugyanaz, mint a kis Csepel), meg egy kortárs Simson Sr2 blokkot, akkor rácsodálkozik a különbségre a mi kárunkra. Csehszlovák motort még nem szedtem szét, de valószínűsítem, hogy azok is jobbak egy kategóriával...
Mondjuk a Panni dizájnja az szerintem nagyon jó! Már maga az a felirat a szoknyán rabul ejtő...De a műszaki minőség...
A Panniról,-gratulálok hozzá,de eléggé meg kell vele majd dolgozni,hogy visszanyerje újkori állapotát.
Köszönöm!
Egyenlőre csak annyit szeretnék csinálni vele, hogy ne romoljon tovább az állapota. Aztán majd valamikor takarosan helyre állítani. Ha nem is csilli villire, de olyan pofásra. Hogy kellene állapot megóvást csinálni vele? Kenjem be az egészet olajjal?
Ebből azt a tanulságot vonom le ,hogy az előírt gyári terv szerint karbantartott,javított jármű:hűen szolgálja gazdáját!!!
Egy-egy ilyen túra néhány száz km, ami inkább a nyeregeben ülő motorosnak dicséret, mint a motornak.
A Riga 12-esemmel összesen több, mint 10 ezer km-t mentem, és soha nem hagyott ott! De azért nem tartom egy jó konstrukciónak...
Kell lennie egy tartósító olajnak én egy katonaraktárostól kaptam lefújtam a Pannóniámat télire.alig tudtam tavasszal levakarni róla:!
Annyit tudok,hogy MOL-olaj, az M-zárolt járműveket fújták be vele.....
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment