Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Magyar motorkerékpárok

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Helló Ricsi!
    Hétvégén megpróbálok vele beszélni, úgy emlékszem csak simán más fogszámú fogaskerekeket tettek bele. Azt mondta, hogy 2-esben jól ki kellett húzatni, hogy tovább gyorsuljon 3-asban. De 100-at is tudott a kiscsepel állítólag. Felénk a kisalföldön sík utak vannak, szerintem a bakonyban már nem igen tudta kihasználni a nagyobb végsebességet, ennyi hátránya lehetett.

    Komment


      #32
      Szia Titus!
      Tudtál beszélni a "régi motorossal"?

      Komment


        #33
        Sajnálom Ricsi, még nem.
        Holnap megyek haza, s beszélek vele valamelyik nap.
        Mostanában rossz idő van kint, nem lehet a ház körül dolgozgatni, jut idő erre is.

        Komment


          #34
          Üdvözlet mindenkinek!
          Segítségre lenne szükségem találtam egy hirdetésben egy Pannóniát de a pontos típusa nem ismert valakinek valami ötlet esetleg?
          A váz és motorszáma:3/10478
          Click image for larger version

Name:	Pannonia__allitolag_exportra_gyartott_Veteran_3251356409.jpg
Views:	1
Size:	52.4 KB
ID:	138648
          Beszéltem vele két régi rendszáma volt és egy újfajta de az alapján sem sikerült kideríteni a pontos típusát ami eredetileg volt.
          Ezt írja a hirdető.

          Pannónia ,1960. májusban gyártott,típusa szürke forgalmiban kihagyva !!legjobban összehasonlítható T9 pannónia exportra gyártott motorral,színe piros fehér,bukó csöves ,elöl a kerék csepel fél fék dobos,nyitott lánc burkolatú,tankon térkép tartó ,ülés alatt zárható szerszám tartó doboz található! A motort így vásároltam,nem változtattam rajta semmit!!!

          Komment


            #35
            Ifás eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            összehasonlítható T9 pannónia exportra gyártott motorral
            Össze lehet hasonlítani, csak nem érdemes!
            Ezen a motoron "csaknem" az egész magyar Motorkerékpár gyártás végig követhető!
            Az elején Csepel, a közepén P10/H, a végén egy kis T9, de biztos vagyok benne, hogy az a "térképtartó", az a tulajdonos barkácsmunkáját " dicséri, mert ilyen opcióval nem árultak Pannoniát!
            A T9 így nézett ki:

            Összehasonlíthatod a Te motoroddal!
            Utoljára szerkesztve a következő által: -t5-; 2013 nov. 26, 20:23.
            A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

            Komment


              #36
              Mondanám, hogy hasonlít egy kicsit a P9-re, de a kipufogó nincs megemelve:

              Komment


                #37
                Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                P9
                Ugye a tank miatt írtad el (P-T), mert az is egy 10-esről való!
                A Te képeden is "öszvér" motor látható!
                Utoljára szerkesztve a következő által: -t5-; 2013 nov. 26, 20:45.
                A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                Komment


                  #38
                  -t5- eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  A Te képeden is „öszvér” motor látható!
                  A Típuskalauz című könyvben ugyanez a kép benne van P9 néven.

                  -t5- eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Ugye a tank miatt írtad el (P-T)
                  Nem írtam el, a könyv szerint létezett P illetve T9-es típus is!

                  A könyv szerzője Ocskay Zoltán, ő nagy guru. Nem valószínű,hogy elírná a típusokat.
                  Click image for larger version

Name:	tipuskalauz.jpg
Views:	1
Size:	38.2 KB
ID:	138649

                  Komment


                    #39
                    Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Nem írtam el, a könyv szerint létezett P illetve T9-es típus is!
                    Ne haragudj, hogy "kioktattalak"! Rá kell jönnöm, hogy hiányosak az ismereteim! Köszönöm az írásod!
                    Meg mondom az őszintét a Típuskalauz nekem nincs meg, de pótolom!
                    A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                    Komment


                      #40
                      -t5- eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      az a „térképtartó”,
                      Vicc, és életveszély kategóriás
                      Még jó hogy nem azt írta, hogy prototípus-csak mert az ilyen sufnituning gépek ilyen néven szerepelnek a hirdetésekben.
                      Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 nov. 26, 23:02.
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        #41
                        Hogy lehet, hogy 1960-as és P-s blokk van benne a motor és vázszám egyezik a motoron a vázon és a forgalmiban?
                        Ha jól tudom a P-s széria 1965-től készült.

                        Komment


                          #42
                          Az a térképtartó 2 funkciós. Normál üzemben ráteszed a térképet (ha faragsz bele egy deszkát, akkor akár szendvicset...).
                          Baleset esetén pedig biztos ami biztos alapon átrendez, letép egy-két dolgot

                          Komment


                            #43
                            Ifás eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Ha jól tudom a P-s széria 1965-től készült.
                            ....nem jól tudod--------

                            Komment


                              #44
                              dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Baleset esetén pedig biztos ami biztos alapon átrendez, letép egy-két dolgot

                              wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              és életveszély kategóriás
                              Tökgyalu!..........................
                              A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                              Komment


                                #45
                                -t5- eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Ezen a motoron „csaknem” az egész magyar Motorkerékpár gyártás végig követhető!
                                És egy kicsit a csehszlovák is. Szerintem az első sárvédő valamelyik CZ-é lehetett. Legalábbis nagyon hasonlít rá. A préselt lemezből készült felfogatókarok miatt gondolom így.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X