Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Tatran 125

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Üdv. mindenkinek!

    Tatran 125 karburátor beállításáról érdeklödnék ki hogyan csinálta.
    A problémám hogy szívótoroknál falsot sziv, és nem lehet beállítani a karburátort.

    A szívótorok két félből áll és szegecselve van, és az összeillesztésnél sziv, vagy kifuj.

    Ha valaki találkozott már a próblémával, kérem adjon valami tippet.

    Komment


      #32
      Képeket kérünk. Lehetőleg nagyítható, jó minőségűeket. Én még nem láttam ilyet. Előre is köszi.

      Komment


        #33
        Szia!

        Holnap hegesztés elött csinálok képeket. Egy 1967 és 68 évjáratú, mind a kettőnek ugyan az a baja.
        Ezek a motorok már a gyárból kijövet sem működhetek jól ilyen illesztésekkel.

        Csodálom hogy másnak nincs ilyen problémája.
        Utoljára szerkesztve a következő által: Emüt; 2014 jún. 23, 21:22.

        Komment


          #35
          És ha síkba munkálnád és tömítést tennél közé?, én az előző tulaj szerelési hibájára gyanakszom. Túlságosan megtépett csavarok miatt könnyen deformálódik az alu.

          Komment


            #36
            Típustisztaság ide, vagy oda én íves csőidomból kivágnám a megfelelő alakú könyökidomot és vágnék lemezből két karimát. Fölhegeszteném, síkbamunkálnám, és vastag gumilapból vágott tömítéssel tömíteném. Ezt meg eltenném emlékbe.

            Komment


              #37
              Aluminium ragasztóval próbáltam 2x is de nem vált be. Azútán tömítést csináltam és szintén nem lett jó.
              Megpróbálom kivűlről meghegesztetni + a két karimát, majd ismét síkba csiszolom.
              Olyan pontatlan minden hogy minél jobban síkolom annál rosszabb lesz.

              A képen nem biztos hogy látszodik, de az 1967 évjáratról való rövidebb mint az 1968-as.
              A rövidebb nem passzol az 1968-as hengerhez. Ha valaki cserélgetni akarná.

              Ha beválik a hegesztés megírom és csinálok képeket, okulásként.

              Köszönöm az ötleteket!

              Komment


                #38
                Én végérvényesen nem tenném tönkre mert nem hiszem ,hogy jól hegeszthető lenne de mivel 2 db. van belőle így a próba lehetősége esetlegesen jó is lehet.A döntés joga számodra fenntartva.

                Komment


                  #39
                  Emüt eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  minél jobban síkolom annál rosszabb lesz.
                  Bocsánat , de ezt hogyan csinálod ? Mert azért ez e feledat nem egy maghasadás -ha elhozod , marógépen lecsapom .
                  wsievers kedvelte ezt.

                  Komment


                    #40
                    Üdv. mindenkinek!

                    A szívótorok 3x-i ragasztása sikeresnek bizonyult. A hegesztés is elkészült, de még nem próbáltam ki.
                    A hegesztés elég rondán kivitelezhető, elégé habzik és fröcsög az anyag, azt csak végső esetben ajánlom.

                    A síkolás azért nem sikerült mert, nem teljesen egyenes a szívótorok(oldalirányba el van tolva) + a két fél is szögben illeszkedett. Minél többet csiszoltam annál jobban nyitott az illesztésnél.

                    Aki rendszeresen használja ezt a motort, illetve most újítja fel az írhatna a tapasztalatairól.
                    Ha valakinek van blokkon lévő kilóméteróra kihajtása az kérem keressen meg.

                    Komment


                      #41
                      Üdvözletem mindenkinek!

                      Visszapillantó tükörre lenne szükségem Tatranhoz!
                      Ha valakinek van felesleges és eladná,írjon!
                      Előre is köszönöm!

                      Komment


                        #42
                        Sziasztok!
                        Tatran-ról szeretném kérdezni,hogy Kinek ,mi a tapasztalata.Megbízható,mik a menet tapasztalatok,...?

                        Komment


                          #43
                          Nekem van egy nem szerettem meg nagyon.
                          A 2db akksi helyett egy autó akku lett felaplikálva, így került hozzám, mindig pöccre indult, de nagyon ne vezethető annak aki teleszkópos motorhoz szokott.
                          Bénábban viselekdik mint a ES MZ, nekem a robogó a Vespa (egy 125-ös van) azzal összehasonlítva is egy rakás szerencsétlenség.
                          Viszont nagyon erős gépnek tűnik. El tudom képzelni hogy valóban kétszemélyes gép, és ha valaki nem ül egyik motorról a másikra meg tudja szeretni.
                          Atti69, sepy és 3 további látogató kedvelte ezt.

                          Komment

                          Ugrás az oldal tetejére
                          Working...
                          X