Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Cz márkatárs kereső

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Üdvözöllek Titus! Bizonyára Neked is egy új benzinszűrős csap kellene mint nekem . Én már megrendeltem,hogy ne tudjon leülepedni az esetleges hordalék a csap tövénél. Tegnap én is újból átnéztem a gyújtást és rájöttem ezt is alakítgatták és nem előnyére.Simson kondihoz fabrikálták a csatlakozásokat. Most az új kondival és megszakító párral szépen dolgozik, tegnap kerültem egyet vele és az új bibi csak kik kell cserélnem a kuplung lamellát mert nem emel ki rendesen. De legalább már borzolta a szél a borotválatlan pofámat! Szép napot mindenkinek. Üdv. Sepy.
    Titus és CZsolti kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Helló sepy! Még talán tavaly vettem mindenféle csapra való szűrőt Simson, Babetta 207 és 210-esre valót, mert hátha kellhet valamelyik motor csapjára. A 207-esé rá is menne egy kis reszelés után. Darabokra szedem a csapot aztán beáztatom bigéciolba. Az összes járatot kifújatom pumpával, főleg a tartalékét, és kimosom a tankot is. Üdv: Titus




      A kuplung problémádhoz annyit mondanék, hogy ha sokat állt a motor, lehetséges hogy csak összeragadtak a lamellák. Gratulálok a próbakörhöz, én idén még csak az utcánkban motoroztam, de nem a Czetkával.
      Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2013 ápr. 15, 23:39.
      sepy kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        Sziasztok Czetkások!
        Folytatnám a fejleményekkel. Hétvégén alaposan kimostam a Czetkám tankját. Először csak benzinnel, aztán egy marék csavarral megpakolva. Érdekes adalék ehhez, hogy 3 darab szűrőt nyertem ki a tankból az első tisztán benzines öblítés után. Tanulva az elődöm hibájából fogóval tökig rányomtam az új szűrőt a jikov csapra, nehogy ez is le akarjon esni. Felszerelés után beindítottam. A 3. és 4. sebesség közötti üres fokozat kicsit megakasztotta a kezdeti lendületet, de sikerült ezen is urrá lenni végül és széles vigyorral az arcomon keringtem körbe-körbe az udvarban. Beállítottam az alapjáratot és átadtam az öcsémnek aki szintén nagyon várta hogy beinduljon. Jól ment a gép, már a kút mélyéről húzott ahogy kellett. De már ilyenkor nem volt rendes alapjárat, igen pörgött, meg közben elment a töltés is, ami a fesz szabályzó középső vezeték kontakt hibája miatt volt. Mennyivel kéne töltenie a dinamónak, én 6,70 voltot mértem az akkun gáz mellett, de ekkor már nem volt a helyzet magaslatán a porlasztó. Leszereltem újra az üzemanyagtankot mert alig csöpögött a benzin a csapból. Most a gumitömítés adta meg magát, a középső lyukba behordta a leszakadt gumidrabkákat a kar forgatása nyomán. A gumitömítést kell már csak kicserélnem és mehetek is a próbaútra.
        Én bízom benne hogy jó lesz, elvileg minden hibáját kijavítottam már amik voltak neki és vihetem műszakira hamarosan.
        Üdv: Titus
        Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2013 ápr. 15, 23:45.
        sepy, CZsolti és mátéapu kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          Helló Titus! Tegnap néztem a képeid, szép a gyűjteményed. Különösen jól néz ki aCZ-d abban még sok a gyári!.Ha veszel új csapot azon rajta a szűrő, én ajánlom a cserét mert mire teljesen kitakarítod mindenhol fog folyni a benzin! Én mikor levettem a tankot és bele néztem mert zörgött benne valami hát egy benzines kanna betöltő cső figyelt benne.Holnap remélem meghozzák a kuplung láncot és a lamellákat ma megvettem a rajzlapot és mehet vissza a dekni. A berugó tengelynél lévő "O" gyűrűt már kicseréltem, nem szeretem ha folyik az olaj ahol nem kell. Végre úgy néz ki megjött a jó idő, legalább is autóztam és szélvédő mögül kifele kívánkoztam. Még egy nagy dilema előtt azért állok mert mikor engedtem le az olajat nagyon kevés volt az olaj a váltóban / 1lit./ helyett. Most két eshetőség van vagy rossz a kuplung felőli simeringem és úgymond megeszi vagy mivel úszott a blokk alja az olajban elfolyt. Én ennek örülnék inkább inkább! csak ennek kicsi az esélye, talán ha a simeringes lenne akkor folyamatosan füstölnie kellene! Még ez aggaszt kissé mert semmi kedvem a blokkot széthúzva látni.
          CZsolti és Titus kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            Szervusz sepy!
            Köszönöm, tényleg sok gyári alkatrész van rajta mert amit lehetett megtartottam rajta a markolatgumikat még előttem cserélték. Az eredeti tankmatricát azért örömmel lecseréltem volna ha lett volna rá lehetőségem. Kuplung láncot honnan rendeltél, szerintem nekem is kellene. Bízzunk benne, hogy nem főtengely szimmering. A blokk sem szereti, ha széthúzzák.
            sepy kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              Kedves Titus! Ma nem volt időm a bolt fele néznem így nem tudom kapott_e a srác. Én helyben egy motoros boltot üzemeltető igazi motorostól szoktam venni, Ő hacsak van felhajtja és nem "gyógyszertár". A fiamnak van egy ügyes dekoros haverja és Ő csinálta az eredeti alapján festés után feltette és mivel metál lett utána lett lakkozva. Tökéletes lett és nem kell attól tartani, hogy a széle elválik valamikor is. Még a fránya olaj szivattyú csinálja a bajt pedig szeretném ha üzemelne. Cz- s üdvözlettel Sepy.

              Komment


                #22
                Kedves sepy!
                Köszönet a tankmatrica ügyében, én is megpróbálkozok itt helyben legyártatni.
                Az olajszivattyú kompletten hiányzik a Czetkámból, úgyhogy én mindenképp maradok a hagyományos kenésnél. Pedig tényleg hasznos lenne, bár szkeptikus vagyok a Czetka olajszivattyújával kapcsolatban, azt hallottam nem voltak megbízhatók.
                Árulnak a szomszédban két blokkot, ha nem jó az olajszivattyúd megnézhetem neked ezekben használható-e a szivattyú. Ha nem drága, nekem sem ártana egy pót blokk, a szivattyút meg elküldeném ha kell.
                Eladó Cz 175 sport - Képes Motor
                Üdv: Titus
                Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2013 ápr. 17, 23:09. Oka: nyelvtani hiba

                Komment


                  #23
                  Helló Titus! Én személy szerint nem vagyok a látványtól elájulva! Nagyon rossz helyről kerültek elő, kár érte! Nagyok nagyolvasztó menedéknek tünnek,nem hiszem valamelyik is átforogna. Az én régi gépemen is ki volt kötve, nem akarok én OT_s minőséget csak jobb lenne ha tényleg a fordulatnak megfelelően kenné a gépet és sok városi használat után nem csöpögne a kipufogón az olaj és utána pedig rakodna a koksz. Van 2db szép küllemű szinte nem használtnak tűnő szivattyúm nincs belső kopás, sérülés rajtuk sehol.Üdv. Sepy.

                  Komment


                    #24
                    Rendben van, csak gondoltam hátha, de látom fel vagy készülve megfelelően
                    Ha tavaly ilyenkor hirdette volna az illető nagyban megkönnyítette volna az életemet, így külön-külön kellett megvennem a km órát, lámpafejet és a kapcsolót is. Mondjuk az órával nem jártam volna jól... Holnap lesz a főpróbája a Czetkámnak ha minden rendben megy csinálok róla egy videót és berakom ide.
                    Üdv: Titus

                    Komment


                      #25
                      Amúgy most én is erős alkuban vagyok egy olajszivattyúsra az egyik barátommal(neki 2 van) úgyhogy lehet, nemsokára ismét lesz 1
                      Ha valaki találkozik azzal a Sport Cz-vel, aminek az első tulajdonosa a szürke forgalmiban Kovács Tibor borsodgeszti lakos(lehet be van jegyezve a Sály is), arról a motorról várok képet, vagy ha valakinél darabokban van, felvenném vele a kapcsolatot... (apám Czetkája)
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        #26
                        Legyen szerencséd! Alkudj, győzködj és Neked is lesz egy ilyen sárkányod mely lépést tart sok 250- essl. A Márkatársaknak üzenem,hogy van remény az olajszivattyú újraélesztésre ma kaptam hozzá simeringeket mind a kettőt. Remélem életre kel. Szép napot mindenkinek ! üdv. Sepy.

                        Komment


                          #27
                          Üdv mindenkinek!
                          Megvolt a Czetka főpróbája. Feltettem az új csapot, szépen csordogált belőle a benzin úgyhogy rádugtam a csövet az úszóház tetejére. Beindult a gép bár bizonytalanul járt, húzkodni kellett a gázt, alapjárati levegőcsavar 1 fordulatra kitekerve, alapjáratot kicsit lejjebb vittem aztán egyre csak több füst jött a kipufogóból és lassan megállt. Leszereltem a porlasztót hogy újra átnézzek mindent ekkor vettem észre hogy 125-ös czetka porlasztója van a gépen. A blokk a száma alapján 477-es. Van egy csepptankos porlasztóm megnéztem azt is hozzá, de inkább szerzek egy rávaló 2926 SBD 18B-t.
                          Click image for larger version

Name:	20130419444.jpg
Views:	1
Size:	196.2 KB
ID:	137193
                          Eredetileg az ebben lévő főfúvóka lukja kisebb mint a 175-ösében, a 125-ös 88-as fúvókáját felbővítették a nagyobb hengerhez de kissé túllőttek a célon. Most hogy rendesen kap benyát talán ezért állt meg a bemelegedése után szerintem. A porlasztót a légszűrőházzal összekötő gumit is ki kell majd cserélnem. Szóval a videó most elmaradt de Polgárdiban csak akad majd vasárnap megfelelő porlasztó.

                          wsiever-t én is csak bátorítani tudom a sport Czetka vásárlással kapcsolatban, ráadásul családi vonatkozása is van a típusnak. Jó gép a 477-es, ezért próbálom én is már 2 éve helyrerakni az enyémet. Az előző tulaj sok csapdát hagyott hátra, de mindig egyre kevesebb lesz.
                          Üdv: Titus
                          Attached Files
                          Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2013 ápr. 19, 23:25.

                          Komment


                            #28
                            Üdv Czetkások!
                            Nagyon elcsendesült a téma, mostanában nem volt időm nekem sem a gépre, utoljára jó benzinellátás mellett csak sziszegett, azthiszem kisebb előgyújtást kéne állítanom neki.
                            A győri börzén szert tettem pár matricára.
                            Click image for larger version

Name:	20130504455.jpg
Views:	1
Size:	193.0 KB
ID:	137334
                            A tankot is újra akarom matricázni, láttam pár sport czetka tankján fekete-fehér kockás matricát a tank tetején, ilyen nincs az én tankomon de azthiszem gyárilag ezen is volt. Szeretnék kérni a matrica szélességéről és a kockákról egy pontos méretet valakitől akinek van ilyen matricája.
                            Üdv: Titus

                            Komment


                              #29
                              Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              gyárilag ezen is volt
                              Az olajszivattyúson igen, volt.
                              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                              Komment


                                #30
                                Ezt a linket az "arckönyv"-ben találtam:

                                https://www.facebook.com/#!/JawaCzKlubPolska

                                Igen figyelemr méltó képek láthatók itt a motorokról és a motorosokról egyaránt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X