Üdvözöllek Titus! Bizonyára Neked is egy új benzinszűrős csap kellene mint nekem . Én már megrendeltem,hogy ne tudjon leülepedni az esetleges hordalék a csap tövénél. Tegnap én is újból átnéztem a gyújtást és rájöttem ezt is alakítgatták és nem előnyére.Simson kondihoz fabrikálták a csatlakozásokat. Most az új kondival és megszakító párral szépen dolgozik, tegnap kerültem egyet vele és az új bibi csak kik kell cserélnem a kuplung lamellát mert nem emel ki rendesen. De legalább már borzolta a szél a borotválatlan pofámat! Szép napot mindenkinek. Üdv. Sepy.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Cz márkatárs kereső
Collapse
X
-
Helló sepy! Még talán tavaly vettem mindenféle csapra való szűrőt Simson, Babetta 207 és 210-esre valót, mert hátha kellhet valamelyik motor csapjára. A 207-esé rá is menne egy kis reszelés után. Darabokra szedem a csapot aztán beáztatom bigéciolba. Az összes járatot kifújatom pumpával, főleg a tartalékét, és kimosom a tankot is. Üdv: Titus
A kuplung problémádhoz annyit mondanék, hogy ha sokat állt a motor, lehetséges hogy csak összeragadtak a lamellák. Gratulálok a próbakörhöz, én idén még csak az utcánkban motoroztam, de nem a Czetkával.Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2013 ápr. 15, 23:39.sepy kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Sziasztok Czetkások!
Folytatnám a fejleményekkel. Hétvégén alaposan kimostam a Czetkám tankját. Először csak benzinnel, aztán egy marék csavarral megpakolva. Érdekes adalék ehhez, hogy 3 darab szűrőt nyertem ki a tankból az első tisztán benzines öblítés után. Tanulva az elődöm hibájából fogóval tökig rányomtam az új szűrőt a jikov csapra, nehogy ez is le akarjon esni. Felszerelés után beindítottam. A 3. és 4. sebesség közötti üres fokozat kicsit megakasztotta a kezdeti lendületet, de sikerült ezen is urrá lenni végül és széles vigyorral az arcomon keringtem körbe-körbe az udvarban. Beállítottam az alapjáratot és átadtam az öcsémnek aki szintén nagyon várta hogy beinduljon. Jól ment a gép, már a kút mélyéről húzott ahogy kellett. De már ilyenkor nem volt rendes alapjárat, igen pörgött, meg közben elment a töltés is, ami a fesz szabályzó középső vezeték kontakt hibája miatt volt. Mennyivel kéne töltenie a dinamónak, én 6,70 voltot mértem az akkun gáz mellett, de ekkor már nem volt a helyzet magaslatán a porlasztó. Leszereltem újra az üzemanyagtankot mert alig csöpögött a benzin a csapból. Most a gumitömítés adta meg magát, a középső lyukba behordta a leszakadt gumidrabkákat a kar forgatása nyomán. A gumitömítést kell már csak kicserélnem és mehetek is a próbaútra.
Én bízom benne hogy jó lesz, elvileg minden hibáját kijavítottam már amik voltak neki és vihetem műszakira hamarosan.
Üdv: TitusUtoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2013 ápr. 15, 23:45.
- 3 likes
Komment
-
Helló Titus! Tegnap néztem a képeid, szép a gyűjteményed. Különösen jól néz ki aCZ-d abban még sok a gyári!.Ha veszel új csapot azon rajta a szűrő, én ajánlom a cserét mert mire teljesen kitakarítod mindenhol fog folyni a benzin! Én mikor levettem a tankot és bele néztem mert zörgött benne valami hát egy benzines kanna betöltő cső figyelt benne.Holnap remélem meghozzák a kuplung láncot és a lamellákat ma megvettem a rajzlapot és mehet vissza a dekni. A berugó tengelynél lévő "O" gyűrűt már kicseréltem, nem szeretem ha folyik az olaj ahol nem kell. Végre úgy néz ki megjött a jó idő, legalább is autóztam és szélvédő mögül kifele kívánkoztam. Még egy nagy dilema előtt azért állok mert mikor engedtem le az olajat nagyon kevés volt az olaj a váltóban / 1lit./ helyett. Most két eshetőség van vagy rossz a kuplung felőli simeringem és úgymond megeszi vagy mivel úszott a blokk alja az olajban elfolyt. Én ennek örülnék inkább inkább! csak ennek kicsi az esélye, talán ha a simeringes lenne akkor folyamatosan füstölnie kellene! Még ez aggaszt kissé mert semmi kedvem a blokkot széthúzva látni.
- 2 likes
Komment
-
Szervusz sepy!
Köszönöm, tényleg sok gyári alkatrész van rajta mert amit lehetett megtartottam rajta a markolatgumikat még előttem cserélték. Az eredeti tankmatricát azért örömmel lecseréltem volna ha lett volna rá lehetőségem. Kuplung láncot honnan rendeltél, szerintem nekem is kellene. Bízzunk benne, hogy nem főtengely szimmering. A blokk sem szereti, ha széthúzzák.sepy kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Kedves Titus! Ma nem volt időm a bolt fele néznem így nem tudom kapott_e a srác. Én helyben egy motoros boltot üzemeltető igazi motorostól szoktam venni, Ő hacsak van felhajtja és nem "gyógyszertár". A fiamnak van egy ügyes dekoros haverja és Ő csinálta az eredeti alapján festés után feltette és mivel metál lett utána lett lakkozva. Tökéletes lett és nem kell attól tartani, hogy a széle elválik valamikor is. Még a fránya olaj szivattyú csinálja a bajt pedig szeretném ha üzemelne. Cz- s üdvözlettel Sepy.
Komment
-
Kedves sepy!
Köszönet a tankmatrica ügyében, én is megpróbálkozok itt helyben legyártatni.
Az olajszivattyú kompletten hiányzik a Czetkámból, úgyhogy én mindenképp maradok a hagyományos kenésnél. Pedig tényleg hasznos lenne, bár szkeptikus vagyok a Czetka olajszivattyújával kapcsolatban, azt hallottam nem voltak megbízhatók.
Árulnak a szomszédban két blokkot, ha nem jó az olajszivattyúd megnézhetem neked ezekben használható-e a szivattyú. Ha nem drága, nekem sem ártana egy pót blokk, a szivattyút meg elküldeném ha kell.
Eladó Cz 175 sport - Képes Motor
Üdv: Titus
Komment
-
Helló Titus! Én személy szerint nem vagyok a látványtól elájulva! Nagyon rossz helyről kerültek elő, kár érte! Nagyok nagyolvasztó menedéknek tünnek,nem hiszem valamelyik is átforogna. Az én régi gépemen is ki volt kötve, nem akarok én OT_s minőséget csak jobb lenne ha tényleg a fordulatnak megfelelően kenné a gépet és sok városi használat után nem csöpögne a kipufogón az olaj és utána pedig rakodna a koksz. Van 2db szép küllemű szinte nem használtnak tűnő szivattyúm nincs belső kopás, sérülés rajtuk sehol.Üdv. Sepy.
Komment
-
Rendben van, csak gondoltam hátha, de látom fel vagy készülve megfelelően
Ha tavaly ilyenkor hirdette volna az illető nagyban megkönnyítette volna az életemet, így külön-külön kellett megvennem a km órát, lámpafejet és a kapcsolót is. Mondjuk az órával nem jártam volna jól... Holnap lesz a főpróbája a Czetkámnak ha minden rendben megy csinálok róla egy videót és berakom ide.
Üdv: Titus
- 1 like
Komment
-
Amúgy most én is erős alkuban vagyok egy olajszivattyúsra az egyik barátommal(neki 2 van) úgyhogy lehet, nemsokára ismét lesz 1
Ha valaki találkozik azzal a Sport Cz-vel, aminek az első tulajdonosa a szürke forgalmiban Kovács Tibor borsodgeszti lakos(lehet be van jegyezve a Sály is), arról a motorról várok képet, vagy ha valakinél darabokban van, felvenném vele a kapcsolatot... (apám Czetkája)"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
Üdv mindenkinek!
Megvolt a Czetka főpróbája. Feltettem az új csapot, szépen csordogált belőle a benzin úgyhogy rádugtam a csövet az úszóház tetejére. Beindult a gép bár bizonytalanul járt, húzkodni kellett a gázt, alapjárati levegőcsavar 1 fordulatra kitekerve, alapjáratot kicsit lejjebb vittem aztán egyre csak több füst jött a kipufogóból és lassan megállt. Leszereltem a porlasztót hogy újra átnézzek mindent ekkor vettem észre hogy 125-ös czetka porlasztója van a gépen. A blokk a száma alapján 477-es. Van egy csepptankos porlasztóm megnéztem azt is hozzá, de inkább szerzek egy rávaló 2926 SBD 18B-t.
Eredetileg az ebben lévő főfúvóka lukja kisebb mint a 175-ösében, a 125-ös 88-as fúvókáját felbővítették a nagyobb hengerhez de kissé túllőttek a célon. Most hogy rendesen kap benyát talán ezért állt meg a bemelegedése után szerintem. A porlasztót a légszűrőházzal összekötő gumit is ki kell majd cserélnem. Szóval a videó most elmaradt de Polgárdiban csak akad majd vasárnap megfelelő porlasztó.
wsiever-t én is csak bátorítani tudom a sport Czetka vásárlással kapcsolatban, ráadásul családi vonatkozása is van a típusnak. Jó gép a 477-es, ezért próbálom én is már 2 éve helyrerakni az enyémet. Az előző tulaj sok csapdát hagyott hátra, de mindig egyre kevesebb lesz.
Üdv: TitusUtoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2013 ápr. 19, 23:25.
- 1 like
Komment
-
Üdv Czetkások!
Nagyon elcsendesült a téma, mostanában nem volt időm nekem sem a gépre, utoljára jó benzinellátás mellett csak sziszegett, azthiszem kisebb előgyújtást kéne állítanom neki.
A győri börzén szert tettem pár matricára.
A tankot is újra akarom matricázni, láttam pár sport czetka tankján fekete-fehér kockás matricát a tank tetején, ilyen nincs az én tankomon de azthiszem gyárilag ezen is volt. Szeretnék kérni a matrica szélességéről és a kockákról egy pontos méretet valakitől akinek van ilyen matricája.
Üdv: Titus
- 2 likes
Komment
-
Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésegyárilag ezen is volt"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
Komment
-
Ezt a linket az "arckönyv"-ben találtam:
https://www.facebook.com/#!/JawaCzKlubPolska
Igen figyelemr méltó képek láthatók itt a motorokról és a motorosokról egyaránt.
- 2 likes
Komment
Komment