Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Ugyanígy van, csak zsírzógombot még sosem láttam ilyenen. Az enyém is akad, miután leugrott az állványról még alá kell csapni lábbal, hogy a helyére kerüljön, mert ha nem az első kanyarban hozza rám az infarktust a hangos felcsapódásával.
Figyelmeztetnélek, hogy jól nézd meg, hogy mire való középállványt teszel fel. Emlékeim szerint a 350 es Cz középállványa nagyon hasonló mint a 175-é, de mégis különbözik egy kissé(azt hiszem magasságkülönbség van, meg egy kicsit másabb az öntvénye).
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Sziasztok!
Véletlenül vettem egy CZ 350 motorkát 634.9, 472.04 - ezek a motor és vázkódok. Eléggé egyben van külsöre, motorja átfordul. Kopott narancs szine van. Már kezdek vele megbarátkozni és már sejtem mi lesz vele...
Sok ilyen van az országban?
Nem túl sok, de ahogy vesszük. Jawából több van. A szlovák szomszédoknál elég keresett modell. Nekem is ilyenem van. 3 féle színben fordul elő: Erőstürkiz, narancssárga, bordó.
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 máj. 11, 10:21.
Fasza! Használod? MIlyen állapotban van? Meg szeretném majd nézni. Persze sok képet láttam már a neten, de egy élö vas-alu keverék két keréken az más. Meg lehet szagolni, érinteni...
Pont ettöl fostam, hogy gányolták. Nem egy szép gyári óratartókkal van ellátva, hanem valami "specialista" lakatos által rámekkelt kacatba van befoglalva a két óra. Estére töltök fel ide képet, majd megmondjátok ti, hogy mi ez?
Helló Titusnak küldtem át képet a gépem stenderjéről a magassága 260mm és a képen is látszani kell a "sarkantyújának" mely a kipufogó alá ér és kissé íves,hogy spiccel letudd hajtani. Középen egy rugó van beépítve egy csapon,hogy ne libegjen felcsukott állapotban.
Komment