Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
350-es most készül, azért megyek még vissza.
Pontosan nem nem tudom, de 600 és 1000 között van darabja.
A komplett tank, csík, koptató, CZ embléma volt 3300.
Utoljára szerkesztve a következő által: Kikki; 2014 máj. 06, 16:46.
Kedves Kikki! Gratulálok a szerzeményedhez melyen én is törtem a fejem. Anno kérdeztem a Nejem mikor a " Bordót" láttam eladó sorban de nem akarta nekem megvenni.
Az a hajó még nem ment el!
Terveim szerint ezen a nyáron a bordóval tudok motorozni, azt most vizsgáztatom.
A "kukássárgát" pedig szép lassan, kényelmesen rakosgatom össze.
Amikor az összeáll, akkor a bordó eladó sorba kerül.
Nagyon faja lett a matricákkal Kikki!
Pont olyan benzinszűrőm volt az én Czetkámon is, még mielőtt kivettem a blokkot.
A 350-esnél sincs túl sok hely a szűrőnek a porlasztó és a tank között ahogy nézem, a 175-ösnél épp hogy befért, ha a szűrő mindkét vége gumiból lenne nem is kellene benzincső.
Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2014 máj. 07, 23:27.
A komplett tank, csík, koptató, CZ embléma volt 3300.
Erre gondoltam, így egyben. Egy garantáltan kell nekem a motoromra, az egyik barátoméra kellene a másik. De annak még utánajárok. Hétvégéig visszaszólok privátban.
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 máj. 08, 08:39.
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Helló Titus!Ha az oldal stenderre gondolsz az egy Hondáé volt és jó nagy talpa van.A másik az eredeti. Bocs de a kép még akkor készült mikor össze raktam így nincs még rajta a matrica. Most viszont teljes fényében van és ha tud rám időt szentelni Atilla felteszi a mostani képeket. Sajna nem volt nálam MMS- ben küldtem el Neki a képeket. Nekem is a tankon lévő kerek matricából kellene 2 db. az oldal dobozaimra.
A két lábúra gondoltam, az előbb megnéztem az enyémen és jól láttam, azon másmilyen van. Ahogy nézem a te gépeden lévő teljesen egyenes, és van egy merevítés rajt úgy középtájon. Majd lefényképezem hogy néz ki, pár dolgot cserélt a előző tulaj, talán ezt is.
Ne szabadkozz csak mert nincs rajta a többi matrica, természetesen viccnek szántam amit írtam tegnap.
Az oldal sztender jó ötlet, talán élőben majd megszakérthetem egyszer, talán éppen a Tisza parton.
Nagyon köszi a gyors segítséget, google-n rákerestem de sehol sem találtam képet róla. Az albumaidat már végignéztem régebben, de nem emlékeztem hogy volt kép a sztenderről is.
Hát nekem egyáltalán nem olyan,
hanem ilyen: Én szerintem valamelyik emcetté lehet. A Czetkához magas, érthető hogy miért volt nehéz sztenderre húzni. Mondjuk engem annyira nem zavart, elbírtam vele. Meg a P10-esemnél már megszoktam hogy keményen kell sztenderre vágni.
Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2014 máj. 08, 13:49.
Oka: javítás
Mint már írtam az oldat stender felfogatást meg kell papucsolni. Titus neked most lenne rá alkalmad mikor nincs benne a blokk én úgy csináltam, hogy 1" os csőből vágtam egy kb.35mm-es szeletet felnyitottam és azt hegesztettem körbe a vázra és ehhez fogattam fel a kitámasztót 3 mivel ez egy tartón van nekem még egy felfogatást tettem. Így már bírja a terhelést. Először én sem tettem merevítést mert benne volt a blokk és rendesen nem fértem hozzá. Azt tényleg valamely Mz -ről való a stendered. Ha én is olyan fiatal ás olyan hosszú lennék mint Titus Te nem esne nehezemre rángatni a gépet.
A zsírzógombokra a mai napig nem tudok magyarázatot.
A sztender csuklóiba egy rozsdamentes acélcső darab van befűzve. Pont olyan hosszú, hogy 2 db 12-es lapos alátéttel bemegy a lábtartócsövek közé. Az a hosszú menetes szár, ami a lábtartókat szorítja így mereven tartja alul az egész vázat. Az alumínium pedig - rendszeresen zsírozva - jól csúszik az acélon. Könnyebb így sztenderre húzni a motort, hiszen "siklócsapágyazva" van. A zsírzógomb tehát a karbantartáshoz kell.
Lehet, hogy nem így működik a sztender gyárilag, de én törött sztenderrel vettem a gépet. A jobb oldali csukló volt csövestől letörve. Amikor kiütöttem belőle a csövet és megcsiszoltam, szinte adta magát az ötlet. Anno a gyári acélcsövet raktam vissza, de az mostanra ismét berozsdált. Ezért a KO-s cső és a zsírzógomb.
A visszahúzó rugó is furcsán állt, de mivel még nem volt dolgom másik Sport Cz-vel, gondoltam ez ilyen.
Köszi szépen a leírást! Ha tudok szerezni egy oldalsztendert megpróbálkozok vele én is.
A motorod nagyon jól néz ki sepy, igazi túragépet építettél belőle. A matricák feldobják, és jól is néznek ki. Még a sajátomra nem ragasztottam fel, majd csak ha bent lesz a blokk.
Ekkora csomagokkal talán nekem is nehéz lenne sztenderre emelgetni. Azt honnan tudtad hogy hosszú vagyok?
Komment