Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Helo
Köszi a segítséget Cz 175 Sport olajszivattyújához keresek gumikarmantyút 8x4x3,5 a mérete de sehol nem találok és helyetesíteni sem tudtam, és még keresem a gyári színkódok ral megfelelőjét is. Már csak ezek szabnak határt annak h elkezdjem a felújjítást meg a szabadidőm
- - - Updated - - -
Hello Sepy
azt hiszem végképp elakadtam a tömítéssel kapcsolatban, a környéken sehol nem találok olyat se hasonlót. Segítesz benne?
Helló RedBull!Természetesen segítek még megkeresem a szivattyúban lévő simering méretét mert én nem erre a méretre esküszöm. Én tudtam venni bele való méretűt, ha nincs esetleg csinálnak bármilyen méretűt. Én a kuplung lánckerék felőli részébe is csináltattam ás azóta tökéletes. Simeringet tettem be először és utána a gyár által kreált "o" gyűrűs megoldást,persze abba is cserélni kell a gyűrűt.Ennek a belső furatát ellenőrizni kell mert különben lóg benne a pálca.Üdv.Sepy.
Helló Sepy! Igen vsz jól emlékszel mert a szimeringek mérete 8x16x7 ami a meghajtótengelynél van és a műanyag fogaskeréknél a fedélben van, és van még a kis pálcánál. Annak a gyári mérete a 4x8x3,5. legalábbis a tudomásom szerint de nyugodtan javíts ki ha tévedek.
A pálca nem lóg benne megnéztem.
Nagyon köszönöm a segítségedet Üdv Redbull
Utoljára szerkesztve a következő által: RedBull477; 2014 okt. 11, 10:43.
A kuplung kinyomó pálcáról beszélünk ugye?, melynek a vége az automatához csatlakozik. Nekem a gyári mellett jött az olaj a váltóból még az "o" gyűrű csere után is ekkor jött az simeringes ötlet azért ajánlottam mert azóta tökéletes lett.Átmérő5x16x5 .ös a mérete tehát az "o" gyűrű belső mérete is 5 mm. Avval érdemes vigyázni mert ha nem elég széles akkor a másik tárcsa nem tudja összenyomni és semmit nem ér.Létezik oda egy fehér színű utángyártott vacak attól óvakodj mert az olajtól megdagad és rá gyógyul a kiemelő pálcára, csak Fíberrel kísérletezz ha a gyári elkopott.
Kicsit félre értettük egymást De nem baj legalább már ennyivel is okosabb vagyok
Nekem eddig nem engedte ott az olajat (Ha arról beszélünk ami átmegy ezen.Ott nekem gyárilag egy bakelitszerűség van és emlégeim szerint nincs ott gumitömítés.)
Én most csak az olajszivattyú tömítéseire koncentrálok azt szeretném beüzemelni mielőtt széthúznám a blokkot h kicsit felújjítsam
Akkor én is megoldást találok rá a héten.Amit Te mutatsz abba két tárcsa van a belsőben egy beszúrással kifele kell lennie és abban van az "O" gyűrű és ezután a síma tárcsa következik no ennek a furata lényeges ,hogy ne lötyögjön a pálcán. Ebbe tettem be először a simmeringet 16-os külsővel mert ez a kihajtás tengelye és 16mm a belső átmérője.
Olyan gondom lenne, hogy az én 472.4 es Czetkámon most egy nagy kerek lámpa van, szerintem sima Jawa-é, mert a két lámpatartó fül közé be sem fér a háza, úgy sufniztam meg és így nem az igazi. Gyári lámpája úgy tudom kisebb átmérőjű és keskenyebb a fényszóróház is mint maga a fényszóró így be is menne a tartó fülek, ilyesmi lehet.
Lényeg hogy ilyet keresnék az öreg vashoz, ha valaki tudna, jelezze legyen szíves
Üdvözlet!
Olyan gondom lenne, hogy az én 472.4 es Czetkámon most egy nagy kerek lámpa van, szerintem sima Jawa-é, mert a két lámpatartó fül közé be sem fér a háza, úgy sufniztam meg és így nem az igazi. Gyári lámpája úgy tudom kisebb átmérőjű és keskenyebb a fényszóróház is mint maga a fényszóró így be is menne a tartó fülek, ilyesmi lehet
Nem teljesen korrekt, a fémbetétes tankos kisebb elsőlámpával bírt, aztán 80-tól azt az anyagot amit a tankbetéten megspóroltak, bele tették egy nagyobb átmérőjű első lámpába.
Lehet a gazdája úgy gondolta egy kicsit jobban lát vele, de az is lehet valami behatás után csak ilyet tudott szerezni.
Ez még apám gép volt, ő pontosan nem tudja milyen lámpa volt benne mert át lett neki építve anno idomosra így a gyári lámpa nincs meg, ezt a lámpát meg azután szereztem miután visszaépítettem sima körlámpásra csak eszembe nem volt h befér-e ez a fényszóróház a fülek közé, Jawa legyen, "made in cseh" azt jóvan, főleg hogy ingyen volt. Lényeg hogy akkor mindenképp kisebb kell erre a típusra.
Olyan gondom lenne, hogy az én 472.4 es Czetkámon most egy nagy kerek lámpa van, szerintem sima Jawa-é, mert a két lámpatartó fül közé be sem fér a háza, úgy sufniztam meg és így nem az igazi. Gyári lámpája úgy tudom kisebb átmérőjű és keskenyebb a fényszóróház is mint maga a fényszóró így be is menne a tartó fülek, ilyesmi lehet.[ATTACH=CONFIG]24865[/ATTACH]
Lényeg hogy ilyet keresnék az öreg vashoz, ha valaki tudna, jelezze legyen szíves
Üdvözlet!
Szia Bilo! Való igaz, hogy az újabb kiadáson nagyobb átmérőjű lámpa van/volt, mivel nekem is már a testesebb van. Ilyen kisméretű lámpám akad, ami a képen látott gépre alkalmas. Azonban a fotón látott vason olyan van! Az most a Tied vagy kimásoltad valahonnan?
Komment