Á, még nem is próbáltam. Holnap lesz csak rá időm, majd beszámolok az eredményről.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Cz márkatárs kereső
Collapse
X
-
Kijött a csavar maradéka. Középen megfúrva egy csavarkihajtó szárral könnyedén kijött. Édesapámnál van mindenféle speciális szerszám. Alaposabban megnézve a blokkot, egy másik csavar is beletörött már egyszer(az első képen látszik is), azt benne hagyták majd új menetet fúrtak mellé. Nekünk szerencsére jobban sikerült. Holnap indul az összeépítés.
- 2 likes
Komment
-
A menet jó volt, nem tudom hogyan tudták beletörni a csavart. Talán lefenekelt. A másikat viszont jól elcseszték, ráadásul a menetet is ferdén vágták bele. Nem erőltettem a csavart belehajtottam amíg ment, a szerelőpaszta csak benn tartja majd az olajat. Sokat kapott már ez a blokk, és nem túl jó dolgokat. Főtengely csapágyak kibéjlagolva, menetek megkínozva, alu darabok kitörve itt-ott, pl a gyújtásfedelet csak 2 csavar fogja, a 3. helye köddé vált. A következő műszakiig kibírja, ha találok olcsón egy jó blokkot majd kicserélem. Ha nem, akkor marad ez míg szét nem esik.
A közös motorozást előjegyeztem. A nyáron úgy is sok mindent be kell pótoljak a géppel. Talán még kesziig is eljutok vele.
- 2 likes
Komment
-
Látom észrevetted a célzást. Most kiderül milyen lett a gép, az új dinamóval elméletileg megoldódott a problémám, ezt leteszteltem mielőtt széthúztam a szimmeringek miatt. Ha jól viselkedik a Balatonig és vissza, és nem lesz semmi fontos dolgom nekivágok.
A kuplungdeknit kell csak feltenni és megvan a blokk. Ezért már nem akartam kibontani a szerelőpasztát. Holnap lamellákat cserélek a Starban, majd együtt beragasztom a kettőt.Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2014 jún. 20, 22:01.sepy kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni, mert elakadtam. A probléma az, hogy nem emlékszem az első kerék egy darabjára, hogy van-e egyáltalán, vagy csak nekem rémlik rosszul. Konkrétan az első kerék fékkel átellenes oldalán (ha jól emlékszem a bal) ahol a tengely megy át a keréken, illetve a villaszáron, van egy hosszában hasított cső (ez nekem benne van a villaszár furatában, onnan kb 2mm-t lóg túl), és ez után én emlékszem egy teljes csőre (értsd nem hasított) ami benyúl a fedlap alá, ott bent felütközik és ezt tart távot a villaszár, és a kerékagy között. Én világosan emlékszem, hogy volt ilyen, de nem találom sehol. A kérdés, hogy jól emlékszem-e? Amennyiben igen, szeretnélek megkérni titeket, hogy mérje le nekem valaki (lehető leghamarabb, ha nem nagy gond) ennek a hosszát, mert úgy néz ki előreláthatólag, hogy csak ez áll köztem és a között, hogy kész legyen a motor.
Nagyon szépen köszönöm!
Komment
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNem véletlen kutakodtam mert a gyári nagy lánckerék 52 fogszámú és az enyémre valami ügyeskezű 50 fogszámú nagy kereket tett.Elöl 15 fogas van jelenleg. Ezt akarom lecserélni 14 fogúra, hogy valamelyest hasonlítson az eredetire az áttétele. Ha valaki tud egy jó állapotú eredetit azt jó néven venném és vevő vagyok rá.
Gratulálok Kittinek a kiváló sporteredményért. Nagyon ügyes lányod van.
Kérlek, hogy írd már meg, hogy eredetileg milyen a gépednek az áttételezése. A feltöltött fájlokkal az Android nem akar boldogulni. Egy hajtásvázlat lenne a legjobb. Abból végre ki tudnám számolni, hogy milyen kerékáttétellel passzol a te egyedi 50-fogas lánckereked össze a leginkább.
Üdvözlettel: CZsoltisepy kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 jún. 21, 03:19."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
Zsolti! Ha jó az emlékezetem és az infóim akkor eredetileg a hátsó 52 fogas és az első 15 fogas. Az enyémen a hátsó 50 fogas és az első 15 fogas volt. Az elsőt cseréltem14 fogasra és nem nagyon tetszik így első próbára mert nagyon pörög a gép és ahhoz képest nem halad bár így lehet,hogy felmenne a falra de azt nem próbáltam!
Komment
-
Kedves Sepy és Titus!
Összevetve az infókat abból indulok ki, hogy Titus áttétele gyári
Ennek megfelelően: 52/16=3,25
Sepy eredetije: 50/15=3,333
Sepy próba: 50/14=3,57
Feltételezett eredeti: 52/15=3,47
A katalógus szerint volt egy ilyen is: 52/14=3,72
Ez már biztos nagyon pörög.
Tehát lehet agyalni, választani. Én az 52/15-re szavaznék.sepy kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
Komment