dongos78 eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
A festéket lehozza, csak a nagyon hozzáférhetetlen helyeket kell kézzel kínozni.
Én nem értem rá csiszatolgatni: drótkorong rá a flexre, megfelelően rögzít, munkavédelmi jellegű télikabát és bőr munkáskesztyű (+védőszemüveg) felvesz, 30 perc alatt fémtiszta lett a váz, 10 alatt a (Pannonia TL) lengővilla.
A sárfogókról hozta csak nehezen a festéket, de egy Pannonia lámpafej, amin csak a gyári egy réteg festék volt némi rozsdával, arról 5 percnél kevesebb idő alatt lehozta mindet kínlódás nélkül.
A felületre utána fújtam alapozót, hogy tükörsima legyen jöhet rá némi füller (töltőalapozó), azt vizesen gyönyörűen megcsiszolni és jöhet rá a kiválasztott szín.

, és a fék húzása közben a söröket jelentő, várva várt egyenletes morajlás helyett némi slitty-slutty volt hallható
. Továbbá ha már olyan közel bújtam a szeretett géphez, a felnit is megnéztem, egy csavarhúzót odaszorítottam a villához, és néztem, mennyire távolodik-közeledik forgás közben. Nos, abban is van 3-4 mm-nyi nyolcas. Mindezek mellett a gumi is szarul van feltéve. Tehát az összes létező kerékhiba megvan egyetlen helyen! Tök jó 
.
...hát a videó lehet hogy nem jön össze...........de a Youtuben apacsavo címen látható(ha eggyáltalán...........??!!!)
Komment