Igazán nincs mit! Majd írj a fejleményekről!
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
MZ márkatárs
Collapse
X
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉn is, és hál' Istennek akkor ültem rajta utoljára.
Mi bajod az MZ-vel?
Nem lehetsz ilyen, kirekesztő
- 2 likes
Komment
-
Nem lehetsz ilyen, kirekesztő"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 11 likes
Komment
-
Wsievers!
Mit mondjak?.............Meggyőztél........
- - - Updated - - -
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseJózsi! Ritka az az ember ki motorozni akar és még egy " nyügöt" vesz a nyakába! Megértem ha még az idén szeretnél motorozni de mint írtad a Télre akarod áttenni a javítást.Légy gyorsabb és motorozz még az idén is.Hajtás Pajtás!
Igyekszem, igyekszem, ahogy tudok és hidd el, nem nyűg, na meg motorozni is fogok még
Üdvözlettel...
- 4 likes
Komment
-
Igazi magyarként mindíg a gyengébbnek szurkoltam.
Viszont a múlt hét péntekén én is kiléptem az MZ tulajdonosok táborából. Nekem sincs semmi bajom a márkával, a konkrét motorral sem volt (igazából nem is volt rá lehetőség, mert egyetlen árva métert sem gurultam vele a majdnem két év alatt, amíg itthon állt a garázsban), de inkább maradok a reménytelenül lassan készülő Pannoniánál meg a már MZ alkatrészeket is tartalmazó Suzukinál.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 2 likes
Komment
-
Eladtad az escortot
Nekem így nem okozott valami sok örömöt, de talán jó helyre került.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 5 likes
Komment
-
Az átkosban az MZ volt az elérhető legjobb motor!
Nekem egy dobfékes 250-es ETZ-m volt, akkoriban kitűnőnek számító gyorsulással, kellemesen hosszú első rugóúttal, éjszaka is használható lámpákkal, szolid hanggal.
Már-már unalmasnak számított, hiszen pöccre indult, csak menni kellett vele, javítanom soha nem kellett, amíg 20 ezer km-es korában el nem adtam...
- 9 likes
Komment
-
taluga eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAz enyémből ezt az unalomfaktort kihagyták a gyárban... vagy az előző tulaj eladta belőle...
Fergusson! Gratulálok a szerzeményedhez!
Igyekszem jó gazdája lenni, bár még van -rajta- mit csinálnom...ahogy olvasgatom, volt aki azért adta el,mert unatkozott mellette (még is túl adott rajta... )
Én, szeretném azt az érzést...
Gondolom, Te is
Üdvözlettel!
- 4 likes
Komment
-
Ez az érzés mostanság miért nem jön elő?. Egyszerű a magyarázata az emlékeinkben élő gépek akkor még szinte újak voltak melyek azért megvoltak csinálva a " gyárban". Gyári alkatrészekből és mi mostanában az egyre rosszabb minőségű után gyártott anyagból szeretnénk gyári gépet csinálni.Ezért van az ,hogy mindíg azon agyalunk hogyan lehetne kiváltani vagy jobbat csinálni mint a mai alkatrészek vagy a mai ismereteket felhasználva jobbá tenni mindazt mit a gyárban elcsesztek! Az én újonnan vett 634-esem-mel sem volt semmi gondom igaz kicsit lomhábbnak tűnt mint az akkor sztárolt MZ de tartósabb volt . Ez főleg az újabbaknál volt tapasztalható hiszen pörgették is rendesen. Végre viszont vagy szélben jelentkezett a különbség.
- 5 likes
Komment
Komment