Én úgy gondolom a motoszkálás még csak ezután kezdődik igazán a felsoroltakhoz képest a karburátor az első siker!. Ez szükséges a további munkálatokhoz és miután még nagyon sokat fogsz töprengeni a megoldásokon Te is hasonló képen fogsz vélekedni. Az mit felsoroltál optimista ként is sok_ sok meló és TÜRELEM!. Ehhez kívánok minden jót és a végén a Veterános köszöntés: Jó gyújtást! Üdv. Sepy.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
MZ márkatárs
Collapse
X
-
Raktam föl ide néhány régi MZ prospektust és hirdetést: http://veteran.forum.hu/klub/mz/kepek/
OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésenem tudom ez jó állapotúnak számít-e de hátha valamelyikőtöket megérinti
A TS-hez, most szereztem (egy tartalék mechanikus fesszabon kívül) egy ES hátsó lámpát. Rég túrkálok ilyenért, de horror árban vannak a komplettek használtan is, nemhogy újan. Most 4000 pénzt fizettem a két tételért az esztergomi börzén.
Ja, azért akartam rég, mert néhány korabel prospektuson szerepelnek TS 250/1 DeLuxok ES hátsó lámpával, és megtetszett. (fönti link)
Kell hozzá kicsit alakítani a konzolon, de ha kész, majd rakok föl képet.
Örülök, hogy haladsz Dongos78! Jó motozást!Utoljára szerkesztve a következő által: taluga; 2013 júl. 14, 09:41.
- 4 likes
Komment
-
taluga eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÖrülök, hogy haladsz Dongos78! Jó motozást!
Haladok, haladok, de a mi hobbink jellegzetessége a kettőt előre, egyet hátra haladás.
Az MZ-vel haladok apránként, most a dongó+ karburátora tört el hétvégén. Már két hete azzal rötyögök munkába, éreztem hogy valami nem stimmel, nem volt normális alapjárata. Kiderült hogy repedés miatt falsot szívott. Ahogy leszedtem a karburátort, le is hullott belőle egy darab .
Komplett karbit nem fogok kapni hozzá, meg ilyen minőségűt nem is akarok. Most azon agyalok, hogy melyik keleti kismotor karburátorát lehetne rá applikálni, ami elég kicsi, és be is fér ennek a helyére. Talán a Babettáé lesz nyerő...
Vigasztalódás gyanánt időnként beindítom az MZ-t, na az már nem szív falsot ! Úgy látszik engem üldöz ez a probléma. Ezután biztos a fiam Babettája jön. Ha látom, hogy tolja, tudni fogom: fals levegő
taluga eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésede horror árban vannak a komplettek használtan is
De bájos kis darab, az biztos! A szofita izzókkal... Mire találtam 6V-os szofita izzókat, lejártam a lábam. Ahol végre találtam, ott be is vásároltam belőle! Az enyémbe kell egy pár db (indexek, hátsó lámpába 2...).
- 1 like
Komment
-
dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése...meg általában rozsdásak is.
dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéselejártam a lábam.
Én is nézegettem most a börzén egy jó állapotú dongót, de túl sokat kért érte a fickó, ráadásul tank sem volt hozzá és próbaindításra sem vállalkozott... hmm.
- 1 like
Komment
-
Kissé tájékozatlan vagyok a modern dolgokban!Szeretném meg kérdezni tanult kollégáimat...........hogyan lehetne megoldani a km órát és a fordulatszám mérést elektronikusan?!Pl: ETZ-n!https://fbexternal-a.akamaihd.net/sa...jpg&jq=100.................hát ez a videó beillesztés sem megy nekem!!!!.............sok egyébb mellett!!!!!Utoljára szerkesztve a következő által: apacsavo; 2013 júl. 15, 15:47.
- 1 like
Komment
-
apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésehogyan lehetne megoldani a km órát és a fordulatszám mérést elektronikusan?
Komment
-
Na, még egy lépés hátra
Tegnap az MZ alapjárata, illetve mindenféle járata odalett. Még mindig koszos a tank belseje, hiába a sok öblögetés. Már másodjára kell fúvókákat tisztítani. (Ráadásul az alapjárati fúvóka olyan szűk, hogy kb. a legapróbb porszem elég neki a tömődéshez)
Ti hogyan tisztítanátok a tankot?
Én pár deci benzint öntöttem bele, rázogattam, majd a betöltőnyíláson kiöntöttem. Ezt párszor megismételtem, azt gondoltam jó lesz, de nem. Van jobb módszeretek?
- 1 like
Komment
-
dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseVan jobb módszeretek?
Ha egyszer elkezdett rozsdásodni, nem nagyon fogja abbahagyni, hacsak nem tartod rendszeresen színültig a tankot, mert a benzin gőz jobban eszi, mint a benzin.
apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseCsak az elmélet érdekel.
Meg itt: http://mullerelectro.atw.hu/
- 1 like
Komment
-
taluga eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHa egyszer elkezdett rozsdásodni,
Szerencsére nem rozsdás a tank belseje, mert anno telitankolva tették le a motort, még úgy hoztam el az előző tulajtól. Csak ugye abból egy rakat szmötyi, lerakódás vált ki a hosszú, állással töltött évek alatt, amit nehéz kicsalogatni belőle. A benzincsapból is csak vékony csavarhúzóval tudtam kivakarni a cuccot, mert teljesen tömődött volt, nem oldotta ki a sima benzin. Mindenesetre meg fogom próbálni a benzin (esetleg aceton?)+marék anyacsavar shake-et, mert a tapasztaltak szerint a sima benzines rázás nem tökéletes..
- 2 likes
Komment
-
dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésemarék anyacsavar
- 1 like
Komment
-
Sziasztok!
Végre lett egy használható (remélem) feszültségszabályzóm!
Rátaláltam Tatabányán a Solvart KFT-re akik fesszabokat, gyújtásokat gyártanak minden elképzelhető járműhöz, amivel megkeresed őket, emellett generátort, dinamót is javítanak.
Solvart Kft, Tatabánya, Nyárfa U. 14.
Felhívtam őket, próba szerencse, hátha ilyen öreg keleti csodákkal is foglalkoznak. És igen. Szoktak 6v-os MZ fesszabot csinálni. A németek pl. sokat rendelnek tőlük, ezért ojan méretű, hogy az eredeti házába beférjen (OT vizsga miatt). Azonnal kértem egyet! Egy hét alatt elkészítették, tegnap kaptam meg.
Nem az az indiai gagyi, meg hazai "fekete doboz", amiknek házi tákolmány kinézete van.
Ja, és egy 25 fordulatos trimerrel állítható is.
Remélem ez végre lesz olyan jó és megbízható, mint a gyári. (ezekre majd menet közben fény derül )
Itt van róla a fotó (a "szlusszkúcsot" csak a méretek miatt tettem mellé):
- 7 likes
Komment
Komment