Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa & CZ

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Zsolti ott a jobb kéz felől az a szürke végű a berántó szerintem avval indul. Az nem merül le és ülve is végezhető.
    Atti69, CZsolti és kvaga kedvelte ezt.

    Komment


      A kék gép volt a paripám. Minden kézi irányításra van megoldva. Nincs berugó és starter sem. Kettős tengely van benne mint a régebbi motoroknál.
      Az egyiken a startolás kézi erőre a másikon a sebességváltás. Majd csinálok róla fényképet.

      - - - Updated - - -

      sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Zsolti ott a jobb kéz felől az a szürke végű a berántó szerintem avval indul. Az nem merül le és ülve is végezhető.
      Igen jól láttad. A szürke kár a berántó. Vape gyujtással kombinálva. Azért vissza tud csapni , vigyázni kell vele. Mi csak Rém - nek nevezzük egymás közt.
      sepy, mátéapu és OdinHEM kedvelte ezt.

      Komment


        sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Zsolti ott a jobb kéz felől az a szürke végű a berántó szerintem avval indul. Az nem merül le és ülve is végezhető.
        Ezt ismerem a Velorexből. Abban is volt ilyen. Elég izzasztó volt. De abban volt dinastarter is.
        sepy, OdinHEM és St.Z.350 kedvelte ezt.

        Komment


          A 250-es ben csak berántó volt csak a 350-ben volt dinastarter és mivel fordítva is elindította a motort rükverc is így volt benne. Nézték is sokszor mikor beálltam a parkolóba, hogy jövök ki. Énnekem kézzel is indult a gépem télen is a 3. rántásra. Még az autószerelő komám " isten nyugosztalja " meg is botránkozott rajta.
          OdinHEM, kvaga és St.Z.350 kedvelte ezt.

          Komment


            Sziasztok!

            Már viszonylag régóta tagja vagyok a fórumnak. Eddig föleg Pannóniás témákban mozogtam. Volt is/van is a garázsban Pancsi, de sok idöm nem volt mindkettövel foglalkozni, így az egyik eladásra került, a másik pedig projekt motor státuszban várja a szebb napokat. Viszont közben eltelt két év, és a szúnyog populáció úgy megszaladt a pincében, hogy kb egy hete vettem egy Jawa TS járgányt. ÃŒme egy kép: Vape gyújtással meg van azért spékelve
            Click image for larger version

Name:	14522290_1260802163970407_1872506163_o.jpg
Views:	1
Size:	106.4 KB
ID:	149987
            Titus, zahi és 11 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              Légy üdvözölve szép a géped. Lehetnél köztünk többet is. Indítsd el a gépet és eltűnnek a szúnyogok. Tapasztalat a Vape gyújtással üzemelésről?

              Komment


                Sok tapasztalatom még nincs vele, a motorral is kb 500km-et gurultam eddig. Ez a szett van rajta: JAWA 350 12V GYÚJTÁS KPL. 638/640 /VAPE/. Egyellöre teszi a dolgát szépen. Egy két apróság van azért: jobb oldali kipufogó tartó fül el repedt, meg jobboldali henger mintha picit kifújna. Ezen kívül patent a gép, most kap egy garnitúra új gumit is, mert ami rajta van (Mitas), az kb 14 éves, és már nem az igazi.
                zahi, OdinHEM és 4 további látogató kedvelte ezt.

                Komment


                  A kék gép volt a paripám.
                  Legalább nem kellett teljesen lemondani a motorozásról. Tetszik. Mielőbbi gyógyulást!
                  OdinHEM, sepy és kvaga kedvelte ezt.

                  Komment


                    Ha érdekel,Rimaszombat környékén van (volt) egy hely,ahol elég érdekes veteránok voltak tárolva. Csepel pedálos, talán Monet Goyon,+ más. Kis utánajárást biztos igényel,de szivesen adok közelebbi infot.
                    OdinHEM és sepy kedvelte ezt.

                    Komment


                      Ehhez mit szóltok?

                      https://www.sportmotor.hu/magazin/jawa-660-vintage

                      Bocsánat! Most látom, hogy megelőztek! Na mindegy, már nem törlöm ki
                      Utoljára szerkesztve a következő által: Fergusson; 2017 febr. 22, 21:49.
                      sepy, zahi és 2 további látogató kedvelte ezt.

                      Komment


                        Ehhez mit szóltok?
                        Még mindig tetszik....
                        sepy, Atti69 és 4 további látogató kedvelte ezt.

                        Komment


                          Szervusztok!

                          Mit mondjak,-se JAWA,-se YAMAHA,-amolyan öszvér,de ettől még nagyon szép nagyon jó is lehet,csak éppen,-ha "krumplileves,akkor legyen krumplileves",-szerintem a JAWA többet is tudna,egy teljesen saját motorkonstrukcióval,mint ez a keverék.Biztos van oka,hogy a klasszikus "keleti" motorgyártók ilyen megoldásokra szakosodnak,de ez valahogy nem az igazi.

                          A JAWA helyében,inkább leporolnám az 500 OHC terveit és azt fejlesztve,pakolnám a vázakba és akkor nyugodtan írhatnák a tankra,hogy JAWA,-így csak valami "JAWYAM",de amiért ez nem így van,annak biztos komoly okai vannak.

                          Részemről ez csak egy első benyomásra alkotott vélemény és nem tartom mérvadónak,-de a sajátom.

                          Üdvözlettel:Che
                          Titus, sepy és 3 további látogató kedvelte ezt.

                          Komment


                            Click image for larger version

Name:	JZoe8CnO0ov7EXHxzmFElL0oMcCPy90RXLr9s5cO6-S5rdfHvOTSyezqqoB7LaR8r_A1ObqnY168Wsy82qaZ9OhzUsss_SGu.jpg
Views:	1
Size:	74.2 KB
ID:	151508Ebből kinek van?
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              -se JAWA,-se YAMAHA,
                              Az a Yamaha az Minarelli és hát az olaszok szívet dobogtató dolgokat gyártanak, miközben a tartósság és használhatóság másodlagos.
                              (azt hiszem most húzzák ki a nevemet a Klasszikus Olasz Autók Egyesülete névsorából)
                              OdinHEM, mátéapu és 4 további látogató kedvelte ezt.

                              Komment


                                tartósság és használhatóság másodlagos.
                                (esetenként) Vannak elcseszett dolgok ez tény. De a sorba befér a Merci,BMW,Norton,stb is. Az Olasz technika nekem a szivem csücske. A Fiat a többieket megtanította autót gyártani...motor keresztben,fronthajtás, év autója,stb. Anno 20-as évek: Henne és Fernihugh 750 kompresszor,1000 gépekkel egymás rekordjait döntögették a Gyón és Tát közötti úton....azt kevesen tudják,hogy következő évben jött egy olasz 500 (talán Gilera) gépen,és megdöntötte mindkét rekordot. Józsi bátyámnak igazat adok,akkor lenne Jawa,ha a dugattyút is ők öntenék. Volt szó az újra indított Pannónia Gyártásról...abban is volt minden.. talán a matrica lett volna hazai gyártmány...
                                OdinHEM, heeegany és 4 további látogató kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X