Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa & CZ

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    A Danuvia2 gyártója leírja, hogy ez valójában az ő játszótere.
    A Danuvia név pedig kapóra jött, hogy el is tudjon adni pár motort. Valljuk be, ki venné ezt meg 1,x millióért, ha nem lenne rajta a D logó?
    Che kedvelte ezt.

    Komment


      Az nekem a problémám ezekkel a logókkal,márkajelekkel,...,-ha egy unikumlogós üvegbe,beletöltök egy nagyon finom szilva pálinkát (ami szerintem finomabb,mint az unikum),úgy hogy még az unikumos címkét se vakarom le,attól még az nem lesz unikum.

      Mindannyian tudjuk,hogy a JAWA nagy hagyományokkal rendelkező gyár volt,a gyártmányaik világversenyeken váltak győztessé,a közúti motorok is megállták a helyüket,-tehát minden alap megvan ahhoz,-hogy ismét elfoglalják méltó helyüket a motorkerékpár gyártásban.

      Úgy gondolom a piac túltelített a mindenféle márkákkal és nem fér már el több versenyző a startvonalon,ezét a szándék és az akarat is hiányzik a tőkén kívül a JAWA feltámasztására.

      Hasonló ez mint a Magyar autóbusz gyártás,megy az erőlködés,kijön ilyen-olyan kis széria,de valójában ez a mennyiség,még a nyúzópróbákhoz sem elegendő.

      Üdvözlettel:Che
      dkari és emu kedvelte ezt.

      Komment


        Jawa,ha a dugattyút is ők öntenék
        Ez az idő már elmúlt. Ilyen felállásban nem lehet piacképes terméket gyártani. Szinte minden területen az működik, hogy összefonódnak a szálak. Egyiknek van egy jó blokkja, másik megveszi, kicsit a dizájnt, meg az elektronikát a saját íze szerint átprogramozza, és rányomja a saját logóját. Olcsóbb, megbízhatóbb, eladhatóbb, és a használók számára is barátságosabb ez a megoldás, hiszen van hozzá alkatrészforrás, van hozzáértő szerelő. Míg egy kisebb szériában gyártott, egyedi blokkhoz lehet, hogy 10 év múlva már semmit se kapna. Attól még jawa az, hogy vásárolja a blokkot, a féket, a lengéscsillapítókat. A terv, és a lélek számít. A jawa-s csapat tervezte, jawa-nak keresztelték, akkor az a motor egy jawa. Ugyanígy van ez pl. a Renner traktorral is. Attól, hogy egy kiváló japán motor van benne, egy hasonlóan jó olasz, vagy angol futóművel, még ízig-vérig magyar traktor. Annyi kis finomság, annyi kis részlet van akár egy motorblokk, akár egy futómű tervezésénél, hogy ezt egy "autógyár", "traktorgyár", "motorkerékpárgyár" már nem tudja átlátni. Kell, hogy külön legyen felelős gyártója és fejlesztője az egyes alkatrészeknek ahhoz, hogy mi, felhasználók, olcsón, jót tudjunk venni.
        Fergusson és wsievers kedvelte ezt.

        Komment


          Ez sajna így van tipus tiszta gyártmány mint olyan nincs. A profit itt is nagy úr meg valljuk be sok esetben nincs is értelme. A Spanyol viaszt miután feltalálták lett gyára is! Hány autó padló lemeze vándorol hány Volvóban van Renault motor és folytathatnánk a sort. Ettől függetlenül ez a Jawa pofásra sikerült igaz engem nem a logó fog meg. Egy Danuvia logóért még ha oly módon van csomagolva / nem mondanám rá mily szép/ sem adnák akkora összeget igaz nem is kell forgatnom favillával a padláson, hogy ne dohosodjon meg a baksis.

          Komment


            A BMW is Rotax blokkot használ az F650-ben, és ugyanazt használja az Aprilia is a Pegasoban. Ettől függetlenül egyik se Rotax márkájú motor. És nem is kis gyárak. Miért kell felróni a Jawának, ha ugyanezt teszi?
            OdinHEM, dkari és 3 további látogató kedvelte ezt.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              Szervusz!

              Nagyon rosszak a képek,de ettől függetlenül az árát nagyban befolyásolja,hogy vannak e okmányai a motoroknak és az oldalkocsinak,valamint lekövethető e,a tulajdonosi lánc.

              Javaslom,hogy olvasd át a fórumon a járművek okmányival foglalkozó írásait.

              Akár van papírja,akár nincs,nem érdemes értük egy sarokház árát adni mert ahhoz,hogy ezekből egy-egy motorozható és küllemében is szép és üzembiztos JAWA legyen,az sok munka és sok pénz.

              Az más dolog,ha nem akarod megtartani és felárral tovább akarod adni,akkor mit ér,-de az már üzlet és ahhoz én nem értek.

              Üdvözlettel:Che
              sinter, mátéapu és 2 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                ha nem akarod megtartani és felárral tovább akarod adni,
                Engem érdekelne,de valóban több infó és jobb képek kellenek.

                - - - Updated - - -

                Click image for larger version

Name:	face hird 103.jpg
Views:	1
Size:	192.3 KB
ID:	152825Click image for larger version

Name:	face hird 104.jpg
Views:	1
Size:	195.0 KB
ID:	152826Ha saját részre veszed,nézd meg alaposan,meg legyen mindene. Az alváz állapota,a plexitartók,díszlécek,felfogatások állapota fontos tényező. Az oldalkocsi felújítása közel akkora tétel mint a motoré.
                sepy, heeegany és Lemezjáték kedvelte ezt.

                Komment


                  Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

                  [ATTACH=CONFIG]37264[/ATTACH].
                  Ez valami C profil féleség?

                  Komment


                    Zártszelvény az alváz, a kép bal oldalán a sárvédőtartó préselt lemez merevítése látható.

                    - - - Updated - - -

                    féleség?
                    Késve..... igen,valami hasonló..

                    Komment


                      Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Zártszelvény az alváz, a kép bal oldalán a sárvédőtartó préselt lemez merevítése látható.

                      - - - Updated - - -

                      Késve..... igen,valami hasonló..
                      Bár így ezen a képrészleten nem tűnik komoly dolognak. A préselt lemez nincs elrohadva,azt lenyisszantod róla. Aztán kell pár méter zártszelvény, U vas meg egy kis laposvas és összeütsz egy normális alvázat.
                      mátéapu kedvelte ezt.

                      Komment


                        Aztán kell pár méter zártszelvény,
                        Nem szabványos méret. Darabolás és pótolgatás játszik.

                        Komment


                          Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Nem szabványos méret. Darabolás és pótolgatás játszik.
                          Egye őket a fene hogy nem szabványosból csinálták. Vagy ha már nem az akkor csinálták volna saválló anyagból

                          Komment


                            Szabványos az csak a gyártó országé.Anno csináltunk Ferihegyre hulladék égetőt- Osztrák tervezés magyar anyag szabvány mely köszönő viszonyba sincs a valósággal és ezmellé még magyar gyártástechnológia volt keveredés.
                            OdinHEM, mátéapu és 2 további látogató kedvelte ezt.

                            Komment


                              saválló anyagból
                              Ne sajnáld tőlem ezt a kis munkát... Ha minden jó lenne.. cukrász lennék és árulnám a fagyit..
                              OdinHEM, Fergusson és 5 további látogató kedvelte ezt.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X