Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa & CZ

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #76
    zsíráf eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Stratégiát váltok! Kinek van ilyen 2351593_1_644x461_jawa-350-638-alkatreszek-mako-1-.jpg motorja Budapesten és környékén? De pont ilyen színű és matricájú kellene. Akinek van kérem privátban jelezze. Köszönöm!
    Nem PEst még csak nem is igazán a környéke, de ha kirándulhatnékod van akkor szerintem ezzel az illetővel egyeztethetnél a szín ügyében.
    Eladó használt JAWA 350 TYP 638

    üdv, Odin
    zsíráf kedvelte ezt.

    Komment


      #77
      Köszönöm a segítségedet OdinHEM, de sajnos ez nem az a motor ami én keresek. Az tény, hogy nagyon szép és 638 de nem ilyenem színűm van (ilyen is van csak nekem 634 de annak megvan a színe). Sajnos amit én keresek színt abból nem sok van ezért vadászom.

      Komment


        #78
        Nincs mit nagyon szivesen.

        Komment


          #79
          Kedves Zsolti ! Új belépőként böngészek ,nekem is volt új 350-es Jawam ,előtte pedig 175-ös sport Cz -m mindkettőnek használtam az automatáját legnagyobb örömömre remekül váltott. Az biztos ha sokat csúsztatják a kuplungot akár kézzel akár lábbal előbb-utóbb reccsenős lesz a váltás. Most 36 év után újból van egy /470.01./ 175-ös sport Cz-m. A régit teljesen fel újitottam ,még akkor volt hozzá minden és nem arany áron.Most kezdem előröl csak nagyobb türelemmel. üdvözlök minden Veteránost a Fórumon : Sepy
          CZsolti, wsievers és OdinHEM kedvelte ezt.

          Komment


            #80
            sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Új belépőként böngészek
            Köszi a kedves megszólítást. A belépődbe épp az imént írtam le magamról pár dolgot, de látom már megelőztél. Kezd végre itt a Viharsarokban is összegyűlni egy veterános mag, amint látom. Che is orosházi, mint te, és Békéscsaba csak egy ugrás.

            Jó böngészést és sok hozzászólást!

            Komment


              #81
              Üdv mindenkinek! 1974-es Jawa 350 / 360 -as motorról kérnék infókat főként olyan motoros kollégáktól akik jártasak benne! Mennyire megbizható motortok, sok javítást igényel? Mivel 2 hengeres így gondolom a gyujtást nem egyszerű beállítani!

              Komment


                #82
                totya20 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Mivel 2 hengeres így gondolom a gyujtást nem egyszerű beállítani!
                Ne félj, gyorsan belejössz. Nem őrdöngősség amúgy. De szerezz be idikátorórát, és hézagmérőt, kelleni fog. Ha nincs megkínozva a gyujtás alaplapod, és azok csavarjai, akkor 10000 km is eltelhet, amíg ismét állítanod kell a gyujtáson.
                CZsolti kedvelte ezt.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  #83
                  wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Ne félj, gyorsan belejössz. Nem őrdöngősség amúgy.
                  És gyakorlat teszi a mestert. Én is elég sokat gyakoroltam mindenféle motoron. Kéthengeresen is (CZ 350 és Trabi).
                  Az a legjobb az egészben, hogy, amikor meghúzod az alaplap rögzítőcsavarját, akkor változik az előzőleg beállított érték. Bizonyára deformálódik egy kicsit ilyenkor az alaplap. Ha valaki erre tud megoldást, akkor azzal nekem is sokat segítene.

                  Erről jut eszembe: alaplapot milyen anyagminőségű lemezből lehet gyártatni? Úgy értem, hogy egy normál acélminőség (pl. 52C, S355JR) szóba jöhet-e, vagy valami különlegesebb kell a mágneses indukció miatt? Előre is köszönöm a válaszokat.
                  wsievers kedvelte ezt.

                  Komment


                    #84
                    Ha már ennyire tudod,nem mágnesezhető anyag crom
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      #85
                      Köszi a jó tanácsokat! Nekem egy csepelem van, és elmentem már vele vagy 10e km-t de gyújtást még nem kellett rajta állítani! Ja a jawaval kapcsolatban nem nehézkes a két henger gyújtását összehangolni! Még nincs ilyen motorom , nem is volt még vele dolgom!

                      Komment


                        #86
                        totya20 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Ja a jawaval kapcsolatban nem nehézkes a két henger gyújtását összehangolni! Még nincs ilyen motorom , nem is volt még vele dolgom
                        Egyáltalán nem!
                        Egyszerű beállitod az egyes hengerét lerögzited,utána a másikat.
                        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                        Komment


                          #87
                          CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Az a legjobb az egészben, hogy, amikor meghúzod az alaplap rögzítőcsavarját, akkor változik az előzőleg beállított érték. Bizonyára deformálódik egy kicsit ilyenkor az alaplap
                          Mi 5 mm es kazánlemezből martunk új alaplapot annak a barátomnak, akinek mindíg elment a gyujtása a meleg hatására vetemedő lemez miatt.
                          Fogja a mágnes a gyárit is sima bilivas.
                          Az alternátor felső része szokott ívesen behorpadni, azt kell kiegyengetni elsősorban. Ha szorul az alaplap a helyén, akkor valószínű ez történt...
                          Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2012 dec. 15, 20:40.
                          joker és CZsolti kedvelte ezt.
                          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                          Komment


                            #88
                            mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Ha már ennyire tudod,nem mágnesezhető anyag crom
                            Köszönöm a választ. Azért kérdeztem, mert nem tudom.
                            Ezek szerint rozsdamentes acélból kell vágatnom? Tönkrement (elgörbült) a régi, azért kérdem. Lézerrel szépen ki tudnák nekem vágni, csak a minőség nem mindegy.




                            wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Fogja a mágnes a gyárit is
                            Na így már egyszerűbb. A mágnespróba nem is rossz ötlet. Néha a legegyszerűbb dolgok nem jutnak az ember eszébe.

                            Komment


                              #89
                              CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Lézerrel szépen ki tudnák nekem vágni, csak a minőség nem mindegy.
                              Mivel rövidesen várható a házhoz egy 634-es is, engem is érdekelne egy ilyen...
                              Amúgy nekünk tervben volt egy olyan alaplap készítése is, ahol bowdennel lehetett volna állítani az előgyujtást a cad rajz még megvan róla valamelik cdmen.
                              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                              Komment


                                #90
                                Akkor már remélem valami spéci csapágyra szerkesztitek az előgyujtásszabályzót.Valamelyik autó gyulytáselosztójában van hasonló.
                                joker és wsievers kedvelte ezt.
                                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X