Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa & CZ

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Helló Ba701!

    Köszönöm a gyors választ, az az igazság hogy eddig még nem volt dolgom akkumulátoros gyújtású géppel, így tapasztalatom sincs de valamikor el kell kezdeni. Amikor megvettük egy gépjármű villamossági ismerős átnézte, állítgatott a fesz szabályozón aztán jó is volt.
    Holnap megnézem amiket írtál, talán nincs nagy baja.

    Komment


      CZ-sek!Egy gyönyörűség a Valkói veterán taliról!
      Ricsi95D, kvaga és 4 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        A keféknél volt a hiba, már tökéletesen tölt a dinamó. Mehetek berregni
        OdinHEM, ptm004 és 2 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          Remek széles utat !
          OdinHEM, Titus és 3 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            Sziasztok. Olyan problémám akadt, hogy behalt a jawa 559-emen a töltés. szétszedtem és ezt az alkatrész találtam megégve. Mire való ez a tekercs a dinamóba? és honnan szerezhetek ilyet? vagy újra tekercselhetem-e én magam?
            A többi rész épnek tűnik, bár nem tudom hogyan kellene kimérni az állórész tekercseit. De gondolom az nem romolhatott el.
            Köszi a válaszokat előre is.
            Click image for larger version

Name:	IMAG0230.jpg
Views:	2
Size:	193.7 KB
ID:	138230

            Komment


              Ez a szabályzó ellenállás- Első lépésben ezt kapcsolja be a gerjesztő körbe a fesszab és ez korlátozza a gerjesztőáramot. Ahogy elnézem nem igazán van megégve, inkább megkopott a szigetelése. Újra tekercselni csak akkor tudod ha ismered az ellenállását , ugyanis ez nem sima rézvezeték. Ezt kapásból nem tudom megmondani , de talán van egy dinamóm amiben megmérhetem hogy mennyi.
              sepy, ptm004 és CZsolti kedvelte ezt.

              Komment


                Örülnék neki. Ha megtennéd, hálás lennék. Nem kellene mindig töltögetni az akksit. Vagy sima ellenállással nem pótolható a tekercs? Fontos, hogy tekercs legyen?

                Komment


                  Szia Ede, megosztottam egy webalbumot veled, ott részletesen le van írva, hogy kell az állórészt ellenőrizni.
                  angol vagy nemet nyelvtudást igényel a könyv.
                  wsievers kedvelte ezt.

                  Komment


                    ptm004 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Szia Ede, megosztottam egy webalbumot veled,
                    Vagyunk még itten "edék" néhányan. Kérhetnék egy nyilvános megosztást. Engem is érdekel, mivel érintve vagyok, sajnos.

                    Komment


                      Segítséget szeretnék kérni Tőletek.

                      Hozzáfogtam a blokkfelújításhoz. A szekunder kislánckerék levétele után ezt találtam:

                      Click image for larger version

Name:	IM002457.jpg
Views:	1
Size:	195.5 KB
ID:	138233

                      Amint látható(?) a szimmeringnek a fele kilátszik. Próbáltam beljebb ütni, de nem mozdul. Gyanús nekem, hogy nem ez a gyári pozíció, mert a gépkönyv is azt mutatja, hogy ennek színelni kell a csapágyfészek homlokfelületével.

                      Ezenkívül a bakelitgyűrű (bordás agy furatban) pozíciója sem oké szerintem. Simán kézzel ki tudom venni.

                      Egyébként itt ez a rész - és a blokk alja kívülről - merő olajsár volt. Itt egy aránylag megtisztogatott felület látható, ami még csak a kezdet, de tegnap nem kívántam már tovább cicomázni. Ha szereltetek már ilyet, akkor kérlek írjátok meg, hogyan lehet ezt korrektül eltömíteni.

                      Nekem gyanús, hogy a távtartógyűrű alatt is, amin a szimmering fut, szivároghat az olaj. Az csak egy sima nagyolt furat, illesztőfelületnek nyoma sincs. A külső palást viszont köszörült.

                      Előre is köszi a segítséget.

                      Komment


                        https://plus.google.com/photos/10621...CJ_MgrCwwpOuZw
                        itt van a link, meg nem volt idom feltolteni a szakirodalomba. Tegnap mobilrol irtam es a g+ szolgáltatás nem ua az az interface mint szgepen keresztul.
                        CZsolti kedvelte ezt.

                        Komment


                          Zsolti, a belső dugó gyári és nem okoz gondot ha kintebb van egy picit, mert nem lóg bele semmibe. A szimmering szerintem 10-es es emiatt szélesebb, mint kellene. Ez lehet gond, de csak akkor ha lanckerek köszorult feluleterol lelog a tomito rész.
                          wsievers kedvelte ezt.

                          Komment


                            Szia Ptm004!

                            Köszi a válaszokat és a linket, ami nagyon tetszik. A szimmering tényleg jónak tűnik, de a bakelitgyűrű az ki-be jár a furatban. Azt rögzítem valamivel (pl FBS-sel). Sajnos a CZ-nél elspórolták azt a frankó láncvédőt, amit a Jawakra szereltek. Itt a porlasztó alatti bemélyedésből lefolyó ramaty egyenesen a láncra jut. Majd szerkesztek rá valami burkolatot, ami passzol a gyári CZ-hez.

                            Komment


                              Szia Edward007

                              megmértem , igaz csak digi multiméterrel . Ezzel 35,3 Ohmot mértem. Gondolom 35 Ohmos lehet . Ha a tiéd is ilyen érték akkor nem zárlatos , lakkozd le a tekercset aztán ok. Egyébként nem kell hogy tekercs legyen , a teljesítménye viszont lényeges. Jó biztonsággal egy 5W-os ellenállás kéne oda.

                              Komment


                                Sziasztok! Nincs valakinek 559-eshez oldaltámasza ami nélkülözhető egy kis időre? Szeretnék gyártatni magamnak egyet ismerőssel, de kellene egy minta. A postát természetesen ide- és visszafele is állom.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X