Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Schwalbe átalakulás, avagy 67UR1 SCHW4L83
Collapse
X
-
Köszi az elismerő szavakat,de még nem értem célt. A stílust tekintve pedig...a gyári kinézetet szerettem évekig,és utána alakult át az ízlésem a mostanira,amit még ki sem éltem,tehát a "Schámli" nem egy gyári vas lesz,a lelkes márka rajongók precíz építési minőségével úgysem lehetne egy napon említeni. Nem állítom hogy rat gépre törekszem,a végén eldöntjük hogy hová lehet beskatulyázni - már ha nem teremtek új stílust!Utoljára szerkesztve a következő által: 67UR1; 2012 dec. 21, 23:35.
- 4 likes
Komment
-
Hahó! Szívesen látlak, a hétköznap nekem átláthatatlan (kamion), a szombat, ill a vasárnap egy része viszont működhet.
Januárban valamikor viszem le Ludasra,(nem tudom meddig lesz ott, de adok időt hogy ne gány munka legyen),ott megkapja az új kipufogót, és módosítanak a felömlőkön, utána jön a végleges simítás, illetve finomhangolás.
Előtte, vagy utána szeretnéd meglesni?
- 1 like
Komment
-
Szivesen Gyuri. Ha Bár mikor kell segítség akkor nyugottan szólj! Meg beszéljük. persze Sokkal Részletesebb a dolgott. mint ennél a projectnél!! Hali.
Am bocsi h nem az előző hozzászólásomhoz írtam de már 2 ördög motor van itt a városban! Ugyan is Gyuri a Kis srácnak aki adta a simson láncott! meg ilyenek tood a liliomon lakik! Most lett kész a Simson enduróban MZ etz 150ccm blokk van! Képet talán kapsz! :P
- 1 like
Komment
-
Ezzel nem motorozni lehet, hanem alacsonyan szállni.Belegondolok,hogy a kisöccsével járok dolgozni.Mit vakargatnák a rendőrök a fejüket.
Kicsit hihetetlennek tűnik,hogy amiről én is sokszor álmodoztam,az valakinél testet ölt.Gyerekként én is próbálkoztam/Riga elsőteló kerékkel a 28-as ruszkibiciklin-szakadtam meg a tekerésben-/Jawa mustang-on riga hátsó lánckerék,stb,de látni,ahogy fokról-fokra kialakul a gép igazán remek.Alig várom a fényképeket.
- 2 likes
Komment
-
Srácok ti semmitől nem féltek?
A fék medfogja a bringát?
Mindenki halja,hogy egy shavlbi milyen hangal és hogyan megy.
Szerintetek ez nem feltünő?
És a poszt meddig forditja el a fejét(Saját vagy gyermeke fiatalságára gondolva)vagy ettől bátrabbak lesztek?
Erröl mit gondoltok,kiváncsi lennék.
Nagyon tetszik az épités én is csináltam hasonlót annak idején,tapasztalatból mondom AZ UTCÁN nem éri meg kekeckedni.És nekem a haverokon keresztül üzentek,hogy fejezzem be a segédmotoros száguldozást."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSrácok ti semmitől nem féltek?
Egy másik, nem veterános profilú oldalon egy fiatal srác nemrég azt kérdezte, hogy hogyan tudja az ETZ250 blokkját S51 vázba erőszakolni. És amikor többen megpróbáltuk lebeszélni még jöttek olyanok, akik szerint mi rendelkezünk felettébb alacsony hozzáértéssel... Pedig tényleg csak a biztonsági oldaláról volt szó, meg a váz és egyéb elemek szilárdságáról.
Győrben is láttam - illetve láttunk St.Z.350 és Jagdtigger kollégákkal, amikor a veteránbörzén rögtönöztünk egy Veterán Fórum Találkozót - egy piros Simson Endurot, Danuvia hengerrel és krossz Danuvia hengerfejjel. Miközben jött az ETO Park felé a motoros már feltűnt, hogy lámpától elinduláskor gázadásra nagyon emelte az elejét, a mellső kerék 3-5 centire simán elemelkedett a talajtól 1-esben.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 2 likes
Komment
Komment