Mint azt a bemutatkozásomban jeleztem,egy teljesítménykúrára fogott 150-es Mz blokkot szeretnék alátenni egy Schwalbe szárnyai alá.
Két problémával néztem szembe - se blokkom, se Schwalbe-m -, ... a mai napig.
Ugyanis "szerencsémre" ( még nem tudom igazából) egy helyen leledzett a kettő masina, megegyeztünk a tulajjal, így ma már tisztelettel jelentem: Egy 1973-as MZ 150 ES/1 ,
illetve egy 1972-es Simson Schwalbe KR51/1
áll a garázsomban.
Életet sikerült lehellni a kis kékbe egy gyertyacsere után ... hát vannak bajok, de az a blokk egyenlőre úgyis polcra kerül.
Trophy úr nem sok életjelet ad, de majd átnézem, dacára annak, hogy nem tudom mit keressek.
Ezek a mostani állapotok, honnan jutunk el hová, ahol szegény ártatlan donor, és beteg, nem is tudja, hogy nemsokára minek is lesz aktív szereplője.
Két problémával néztem szembe - se blokkom, se Schwalbe-m -, ... a mai napig.
Ugyanis "szerencsémre" ( még nem tudom igazából) egy helyen leledzett a kettő masina, megegyeztünk a tulajjal, így ma már tisztelettel jelentem: Egy 1973-as MZ 150 ES/1 ,
illetve egy 1972-es Simson Schwalbe KR51/1
áll a garázsomban.
Életet sikerült lehellni a kis kékbe egy gyertyacsere után ... hát vannak bajok, de az a blokk egyenlőre úgyis polcra kerül.
Trophy úr nem sok életjelet ad, de majd átnézem, dacára annak, hogy nem tudom mit keressek.
Ezek a mostani állapotok, honnan jutunk el hová, ahol szegény ártatlan donor, és beteg, nem is tudja, hogy nemsokára minek is lesz aktív szereplője.
Komment