wsievers eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Természetesen a sebesség tesztet zárt pályán fogom megejteni. () (számomra zárt, mert autóútra segédmotorok nem hajthatnak fel).
A jelenlegi tapasztalatok: A motor lomha -löktérfogat társaihoz képest-...egy darabig. És amikor a gyári felállásban már váltanom kellett felfelé, mert elfogytunk, ott Schámli úr még finoman jelzi: "Várj még kisgazdám, várj azzal a felváltással és figyelj..."
Csak ideiglenesen felrakok egy fordszám mérőt, kiváncsiságképp' , mert ami utána történik!!!
Volt egy Suzuki Ts 200 R enduróm, a powerszelep nyitása után történt hasonló!
A baj csak az, hogy viszonylag így viszontviszonylag kevés, 2000 fordulatos tartományban dolgozik, de akkor cefetül.
Csak emlékeztetőül: Idősebb mind a test, mind a szív mint én, mégis jobb kondiban van, mint én leszek magamhoz képest valaha.
Eddig is ki voltam készülve tőle, de most!
így nem is zavar, hogy jobbra még mindíg nem tudom annyira dönteni, mint szeretném(bár balra sikerül a lábtartót nem rendeltetésszerűen használni), hogy a hengerfej csavarokat húzogatni kell, hogy az anyák, alátétek a burkolaton fogyóeszközök, illetve hogy a konfortja egy sorjás fakockáéval egyenlő...
Őszig riogatom a népeket evvel a (szerintem gyönyörű!) külsővel, már megvan az új kasztni, szezon végén megkapja a "hozzá méltó" küllemet.
Tehát fogaskerék csere után pontos adatok érkeznek.
És ha valakinek van tippje, hol vállalnak olcsón teljesítménymérést, azt is szívesen veszem.
Ui.: Ha a rendőr villog, megállok. Nem menekülő szöcskét terveztem, hanem egy motort. A MOTOROMAT.
Szép napokat minden autósnak és motorosnak, és (OFF) ha módunkban áll, legyünk ott a gátépítéseknél, most minden kézre szükség lehet!
Komment