Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Szervusztok!

    Levelet hozott ma nekem a posta,-egy szép nagy A4 formátumú borítékban.A boríték tartalma az általam Ildikónak és Demeternek,még az ősszel Rozsályban másolásra kölcsönzött Yamaha javítási könyv volt.

    Egy percig meg sem kérdőjeleztem,hogy visszakapom,mert teljesen biztos voltam benne.Visszakaptam hát,-node milyen állapotban,-gyönyörűen újra kötve,keményfedeles bordó színű,műbőr hatású borítóval.

    Nem vártam el,hogy újra legyen kötve,az én elég pongyolán,részben széthulló állapotban kölcsönzött könyvem és most törhetem a fejem,hogyan honoráljam ezt a gesztust,-mely nagyon jól esett.

    Köszönöm Ildikó és Demeter,én nagyon szívesen adtam kölcsön másolásra,-remélem a tatalmát a mindennapokban hasznosítani tudjátok!A beköttetés költségeit legszívesebben megfelezném veletek,de tudom az óhajom visszautasításra fog találni,de azért majd kiagyalok valamit,aminek esetleg Ti is örülni fogtok.


    Üdvözlettel:Che

    Komment


      Persze csak rendelni tudtak volta M10x1-es fúrót, az
      De azért megkérdeztem:
      -M10x1-es menetfúró gondolom nincs?
      Igen azért egy kicsit kiakad néha az ember,a sok szakember miatt!Viszont lehet kissé félreérti az ember mert a családon,akármin jár az esze,emberek vagyunk amit el lehet nézni félreértésként azt nézzük el!

      Egyébként sok Sándor,József,Benedeket kívánok az illetékeseknek,én már ittam az egészségükre...
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Igen azért egy kicsit kiakad néha az ember,a sok szakember miatt!Viszont lehet kissé félreérti az ember mert a családon,akármin jár az esze,emberek vagyunk amit el lehet nézni félreértésként azt nézzük el!

        Egyébként sok Sándor,József,Benedeket kívánok az illetékeseknek,én már ittam az egészségükre...
        Ja, szerszámboltban:
        -M10x1-es
        -Ez normál menet?
        -Nem ez finom menet.
        -Akkor megnézem van-e


        Csavarboltba meg legalább értenek hozzá

        Komment


          Nem szándékozom bántani a Pannoniásokat de ki 100 fölött akar motorozni / nem 20-21 re gondolok első sorban/ az cseréljen gépet szerintem még a fullos olaj 1:15 ös keverékkel sem oldja meg a gondot. Anyagminőség nélkül csak a jól bevált tempóra alkalmas a gép pl. rekkenő melegben a 75-80 km/ óra. Természetesen megy többet is csak akkor minden télen blokk szét , henger le. Persze ezt meg előlegezvén egy felújítás komplett árát rá lehetne költeni egy blokkra és akkor megbízhatóan utazna 100 felett de az új kihívást szülne: fék, futómű, gyújtás, 12v, világítás.Leírni is sok hát még rákölteni. Bocs. vegyétek egy hangos gondolkodásnak sértés nélkül.

          Komment


            Egy átlagos Pannonnia (mindennapos)értéke müszakival 150000-180000-ezer értéke nem fedezi az átlagos országúti megengedett sebességre költendő összegethad szurkoljak :hátha sikerül valakinek!

            Ám ha valakinek ennyire telik,és kitart azt is BECSÜLÖM:mert én nem bírtam tovább a hátrányait!
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Nem szándékozom bántani a Pannoniásokat de ki 100 fölött akar motorozni / nem 20-21 re gondolok első sorban/ az cseréljen gépet szerintem még a fullos olaj 1:15 ös keverékkel sem oldja meg a gondot. Anyagminőség nélkül csak a jól bevált tempóra alkalmas a gép pl. rekkenő melegben a 75-80 km/ óra. Természetesen megy többet is csak akkor minden télen blokk szét , henger le. Persze ezt meg előlegezvén egy felújítás komplett árát rá lehetne költeni egy blokkra és akkor megbízhatóan utazna 100 felett de az új kihívást szülne: fék, futómű, gyújtás, 12v, világítás.Leírni is sok hát még rákölteni. Bocs. vegyétek egy hangos gondolkodásnak sértés nélkül.
              Fék: Az még 50-es tempóhoz is kéne. Szóval egyszer alkotni kell valamit.
              Futómű: P10-es teleszkópokkal és jó olajjal azért nem olyan rossz az. Igazából valami könnyű alufelni nem ártana. Baromi nehezek a kerekek.
              Gyújtás: pipa
              12V: pipa
              Világítás: pipa

              Szóval már "csak" a komplett hajtásláncot kell kicserélni, normális első féket faragni rá és valami jó alu hengert. Meg esetleg egy normális karbit.

              Komment


                Levelet hozott ma nekem a posta,-egy szép nagy A4 formátumú borítékban.
                Köszönjük a visszajelzést Józsi bá', azért kicsit izgultunk hogy épségben és egyáltalán megérkezzen.
                Ez a minimum, én még úgy érzem mi tartozunk bocsánatkéréssel, hiszen megszegtem az ígéretem, miszerint Karácsonyig visszajuttatom.

                Komment


                  Fék: Az még 50-es tempóhoz is kéne. Szóval egyszer alkotni kell valamit.
                  Futómű: P10-es teleszkópokkal és jó olajjal azért nem olyan rossz az. Igazából valami könnyű alufelni nem ártana. Baromi nehezek a kerekek.
                  Gyújtás: pipa
                  12V: pipa
                  Világítás: pipa

                  Szóval már „csak” a komplett hajtásláncot kell kicserélni, normális első féket faragni rá és valami jó alu hengert. Meg esetleg egy normális karbit.
                  Vagy maradsz,vagy váltasz !

                  Hiába reménykedsz ha megalkotod az álmaid motorját akkor:nem lesz már Pannónia!!!!Nem szar:csak nem a mai világba való hanem a multszázadba,és ha így nézed akkor még oké!!!!
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Fék: Az még 50-es tempóhoz is kéne. Szóval egyszer alkotni kell valamit.
                    Futómű: P10-es teleszkópokkal és jó olajjal azért nem olyan rossz az. Igazából valami könnyű alufelni nem ártana. Baromi nehezek a kerekek.
                    Gyújtás: pipa
                    12V: pipa
                    Világítás: pipa

                    Szóval már "csak" a komplett hajtásláncot kell kicserélni, normális első féket faragni rá és valami jó alu hengert. Meg esetleg egy normális karbit.
                    Valami ilyesmit akarsz alkotni?

                    Komment


                      De tegyük a szívünkre a kezünket !!!!!! Nincs olyan a gyári állapotnak megfelelő Pannónia , amelyik alkalmas lenne a tartós 100 fölötti utazó tempóra ! (még a 20-21 sem , hiszen annak is ugyan olyan sz@r a futóműve és a féke ! ... is ) Ennek elérésére leginkább - a spéci motoron kívül - egy jó futóműre , fékre , elektromos rendszerre - a megfelelő világításhoz - volna szükség ! Viszont akkor már nem gyári ...így hát maradok tisztelettel a 70-80-as tempónál , sőt lassabbnál - legalább nézelődöm , és a "járó - kelő" embereknek is van idejük megcsodálni a "vasdarabot"
                      Meg be vallhatjuk azt is töredelmesen , hogy a pannóniánkat a gyáritól eltérő fejlesztgetések tartják életben , illetve alkalmasnak arra, hogy a mai forgalmi viszonyoknak megfelelően üzemeltethessük őket ! Egyébként meg eljárt az alapból is elavult technika felett az idő , és nehéz a sz@rból újra várat építeni !
                      De hát mi ezt szeretjük neeeeeem ???

                      - - - Updated - - -


                      Valami ilyesmit akarsz alkotni?
                      Na jaaaa ! , de hát ezen mi maradt gyári ???? Még a váz sem ! Egy más kategória !

                      Komment


                        Na jaaaa ! , de hát ezen mi maradt gyári ??? Még a váz sem ! Egy más kategória !
                        Csak viccelődök na... Megláttam a POMF-os képek között és nem bírtam megállni hogy be ne dobjam ide .

                        Komment


                          Azért ennyire nem akarom átfaragni. Kívülről látszódjon rajta hogy ez bizony egy Pannónia.

                          Belülről meg már most sem gyári, szóval már mindegy
                          (van benne német, japán, orosz technika is )

                          Egy kisvárosban sokszor jó is végigpöfögni szépen 50 körüli tempóval. De nagyobb városokban már tartani kell a forgalom ritmusát, különben letolnak az útról...
                          két város között meg, mondjuk itt a 26-oson meg sok látnivaló nincs. Ott be kell állni legalább 90-es tempóra és haladni.

                          Komment


                            itt a 26-oson meg sok látnivaló nincs. Ott be kell állni legalább 90-es tempóra és haladni.
                            Sajószentpeti végénél pedig még gyorsítani is, nehogy a mozdítható vasat lekapják a járgányról

                            Komment


                              dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Sajószentpeti végénél pedig még gyorsítani is, nehogy a mozdítható vasat lekapják a járgányról
                              Ismerős mondta annó ott lerobbant a trabantjával, szóval hazament busszal és a fiával együtt mentek vissza érte egy másik kocsival.
                              Mire visszaértek a Trabi már az egyik udvaron állt és már javában bontották szét...

                              Komment


                                Kicsit visszaolvastam, szóval csak halkan merem mondani hol tartok: Kawa hajtórúd (hozzá 19 mm-es csapszegű dugattyú, ez már egyeztetés alatt van), Yamaha gyújtás, Dellorto PHBH28... ...tegnap meg pakolás közben belebotlottam egy Jawa 559 hengerfejbe, ami nagyon kacsingat hogy próbáljam rá a hengerre.
                                Alattam a szépemlékű (feltámasztott, elolvadt dugattyús, majd újboli feltámadás után baleset áldozatává lett) T5-ösöm is vitte tartósan a 95-öt. Igaz 1:33 keverékből elfogyasztott majdnem 6 litert 100 km-re hozzá. Jó, a Bakonyban, úgy Farkasgyepű és környékén tényleg úgy kellett felimádkozni egyik-másik dombra az augusztusi melegben, de ott sem akart megszorulni, csak kevés volt a teljesítmény. Valószínűleg megfelelően nagyra sikerült választani a henger-dugattyú hézagot...

                                Baromi nehezek a kerekek
                                Alu ráffal sem lesznek könnyebbek, mármint ha taiwani 1,85*19-es ráfot veszel és azzal fűzöd össze.

                                Egyébként láttátok már "bervas" projektjét?

                                T1 projekt
                                There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X