Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ezek szerint összefogsz anyuval és vesztek egy motorhibásat????
    Nem. A javítás lenne a cél. Egyszer csak lesz valahol egy motorháztető.
    Az az egy ami jófogáson volt szarrá van rohadva...

    Komment


      Nem tudom mi az a je. kerék mögötti javított rész? Ha a doblemez mert az van a kerék mögött oda elegendő a rücsi vagy az alváz védő oda szín nem kell. Ha esetleg ami a kereket takarja a sárvédő azt már valóban festeni kell. A belsejét sem árt átnézni egy kis alapozó után az alvázvédelmet pótolni mert ha kívül festésre szorul belül sem lehet hibátlan és a téli sót ott kapja majd bőven.

      Komment


        Az enyémre motorháztetőt keresek. Csak a bontósok szerint hiánycikk...
        Utángyártott van. De az drágább mint a lökhárító, a lámpák, a lökhárító merevítő és a többi fém rész
        Esetleg próbáld már meg felhívni ezt a telefonszámot :

        Murawsky Gábor 0630 494 3210

        Sok SUZUKI cucca van ...

        Komment


          Ezek szerint
          Nem találtam a hozzászólást.. Máté! Neked van bánatod Pannónia karburátor túlfolyással? Csak mert találtam szerelhető fészkes fedelet.

          Komment


            . Máté! Neked van bánatod Pannónia karburátor túlfolyással? Csak mert találtam szerelhető fészkes fedelet.
            Na ezért békülés lesz!

            a kawasaki döglődik! de van wsieverses(ez bonyolult)segitségem. Szelepfészek bajom van típusvége betegség!!!! eredetileg nem javítható csere /karbi db 200-felett/db,a motor max:300-ér............amugy alapból kiváncsi vagyok!

            - - - Updated - - -


            Pannónia karburátor t
            Kb:10db használható,igaz nem csörgésmentes karbim van(de minek)

            Ja és van másik tiz javitható vagy nem ellenőrzött!
            Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2017 okt. 01, 20:24.
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Nem tudom mi az a je. kerék mögötti javított rész? Ha a doblemez mert az van a kerék mögött oda elegendő a rücsi vagy az alváz védő oda szín nem kell. Ha esetleg ami a kereket takarja a sárvédő azt már valóban festeni kell. A belsejét sem árt átnézni egy kis alapozó után az alvázvédelmet pótolni mert ha kívül festésre szorul belül sem lehet hibátlan és a téli sót ott kapja majd bőven.
              Ez a rész.
              Click image for larger version

Name:	20171001_163140.jpg
Views:	1
Size:	196.8 KB
ID:	152930

              Komment


                Ez biza egy sárvédő, gondolom a betétet kivetted ha esetleg nem tedd meg mert addig a magasságig tele lehet sárral. Ez érvényes mindkét oldalra.

                Komment


                  sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Ez biza egy sárvédő, gondolom a betétet kivetted ha esetleg nem tedd meg mert addig a magasságig tele lehet sárral. Ez érvényes mindkét oldalra.
                  É ugyan semmit nem szedtem szét. Így vettük a kocsit.
                  Ezen a részen lenne egy műanyag elem ami védi a sártól. A másik oldalt az a helyén van. Az ide való meg a csomagtartóban.

                  Persze mielőtt csinálok vele valamit úgyis szétkapom azt a részt, aztán majd kiderül hogy hogy néz ki.
                  Aztán ha nagyon szar akkor lekenem egy kis alvázvédővel aztán majd jövőre a többi résszel együtt az is ki lesz lakatolva.

                  Komment


                    Persze mielőtt csinálok vele valamit úgyis szétkapom azt a részt, aztán majd kiderül hogy hogy néz ki.
                    Sepi azt írta ..."a remény hal meg utóljára"
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      Sokat érnek és védnek a műanyag kerékjárat védők,de alul a küszöbvégeknél,vagy hátul a hátsó kerék mögötti részen,főleg,ha a tank feltöltéséhez kialakított csőrendszer,vagy nem is tudom minek nevezzem ezt az agyonkomplikált alkatrészt,a kerékjáratban van,akkor ott úgy meg tud rakódni sárral,hogy tavaszra kihajtanak a sárban megbúvó magvak.

                      Hihetetlen mennyiségű koszt ki lehet takarítani,a kerékjárat védők kiszerelésével,az is igaz viszont,hogy a kiszerelés után nagy csalódás érheti az embert,a karosszéria állapotát illetően,ezért is érdemes időnként kiszerelni,mert egyrészt ki lehet takarítani és rögtön utána,ki lehet festeni,alváz védőzni,ha van még mit.

                      Általában nem nagy munka,mert műanyagpatentekkel van rögzítve,jó ha ilyen tartalék patenteket beszerzünk előre,mert ezek könnyen törnek,sérülnek.Mondhatnám úgy is,hogy egyszer használatosak és az ember,akárhogy óvatoskodik,vagy kreál különböző szerszámokat az eltávolításukhoz,egy-kettő minden alkalommal tönkremegy különösen,ha hideg időben csinálja.Az autó műanyag alkatrészeivel kapcsolatos munkákat legjobb nyáron kánikulában csinálni,egyébként csak fűtött meleg garázsban,ha nem szeretnénk azt,hogy minden patent,kárpit és műanyag burkolat szétmenjen.

                      Üdvözlettel:Che

                      Komment


                        Hihetetlen mennyiségű koszt ki lehet takarítani,a kerékjárat védők kiszerelésével
                        egy műanyag elem ami védi a sártól.
                        Minden évben ki szoktam kotorni onnan a faleveleket, homokot, komposztot, nyírfa csemetét, döglött mókust miegymást.
                        Hiába a műanyag védő elem, a szélvédő előtti szellőzőrácsba hullott apróbb anyag egy lyukon keresztül épp itt gyűlik fel.
                        A suzuki puritánságának előnye, hogy az első ajtót kinyitva belátni a sárvádőelem alá, ill. innen ki is lehet takarítani.

                        Komment


                          Kétszemélyes megoldás a slgot bedugva ki lehet mosni, óvatosan az elején miután tiszta lesz a járat lefele folyik ki rendesen megéri. Persze csak akkor ha nincs túl felhólyagosodva kívülről mert akkor lehet , hogy lyuk fog tátogni a sárvédő alján!

                          Komment


                            sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Kétszemélyes megoldás a slgot bedugva ki lehet mosni, óvatosan az elején miután tiszta lesz a járat lefele folyik ki rendesen megéri. Persze csak akkor ha nincs túl felhólyagosodva kívülről mert akkor lehet , hogy lyuk fog tátogni a sárvédő alján!
                            Annó műszaki előtt elvittem a kútra lemosni a suzuki sárvédőíveit nagynyomásúval. Hát a sarat szépen leszedte. De ment vele egy méretes darab a küszöbből is Mivel másnap volt a műszaki, lakatos nem ért rá, oxigén még nem volt, CO meg még azóta sincs hát egy darab lemez, a legvéknyabb elektródával (amit itthon találtam) odacsíptem, rá pár réteg alvázvédő azt jóvan.
                            Persze akkor az volt a cél hogy műszakin ne legyen gond. A csere küszöbök meg már meg voltak véve.
                            1 év múlva meg karosszériás komplette cserélte a küszöböket.

                            Komment


                              Na ha már szerelés akkor azt mondja meg nekem valaki hogy egy tűgörgő mégis hogy törhet el?
                              https://www.dropbox.com/s/qdbtasn1gs...62711.jpg?dl=0

                              (Valamiért 3 fogaskerékkel van megoldva az indítás, ezek a főtengely és az indítómotort összekötő fogaskerék csapágyából potyogtak ki amikor szétszedtem mert csak kattogott de nem tekert.)

                              Komment


                                Kenéshiány miatti kopástól bebillen,befeszül és törik.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X