Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Nálam ugyancsak a vörös oldal jött,csak a figyelmeztetés,figyelmen-kívülhagyásával sikerült belépnem.Kavar van megint,remélem TZ tesz valamit értünk!Nem tudom mi ezeknek az oka,de egy pár politikával kapcsolatos és nem kimondottan kormánypátiságáról híres oldalt olvasok és ott nem tapasztalok ilyen tiltásokat,-lehet,hogy valakik orbánoznak velünk,simicska módra?

    üdvözlettel:Che

    Komment


      és nem kimondottan kormánypátiságáról híres oldalt olvasok és ott nem tapasztalok ilyen t
      Nyugi nem azért van!Én még azt sem tudom mi a politika,legfeljebb van véleményemnéhány dologról..
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        Heeegany barátunk javaslatára,ráklikkeltem a jobb felső sarokban jelentkező kicsi ablakra és megírtam a guglinak,hogy ez egy szakmai fórum,nem kártékony és itt csupa tökös gyerek osztja az észt egymásnak,teljes jóindulattal,-elküldtem amint az nekem fel lett ajánlva.

        Azóta többször be és kiléptem a fórumba,a legteljesebb sikerrel,-semmi piros mező és semmi ártalmas oldal megjegyzés nélkül.Úgy tűnik most a fórum ügyében rendben vannak nálam a dolgok,-bár más is ilyen egyszerűen menne!Hogy meddig tart ez az irgalmi állapot azt nem tudom de,hogy nem örökké az biztos.

        Üdvözlettel:Che

        Komment


          Ezt hívják újbornak? Tudom hivatalosan más az újbor, de újabban divatba jött, hogy még a szüret évében palackoznak és árulnak borokat - erre gondolnék.
          Nem ... nem ezt hívják új bornak . Az új bor az adott évben szüretelt , illetve kiforrt , és lehúzott bor . Ezt régebben egy pár héttel karácsony előtt ejtették meg , hogy az ünnepekre már az "új bort" fogyaszthassák . A modern borászatok újabb technologiával készitik a bort , u.n. reduktív módszerrel (a régebbi az u.n. ászokolásos fahordós verzió , ami lassabb kiforrást és - sokak szerint frissen kevéssé zamatosabb bort - eredményez , viszont az idő előrehaladtával a modern változatot lekörözi ...) , ami nagy rozsdamentes , vagy müa. tartályban történő erjesztést takar , pl úszótetejű tartállyal - hogy ne legyen "darabban" a bor (minél kisebb felület érintkezzen levegővel, esetleg CO patront nyitnak a bor tetejére pl: víznélküli szifonból ...).
          A mustfok cukorrál való beállítása pedig azért nem ördögtől való dolog , mert ha nincs meg a megfelelő foka kevés lesz az alkoholfok, így "barnatöréses " lesz ...(asztalra téve üvegben , megbarnul , gyenge minőség ill. ecetesség is jellemzi)
          Minden edényt , sőt a pincét is illik kénnel -kénlap égetéssel - kezelni , ami megelőzi a káros gombák "hadbalendülését" .Ha jól emléxem meg van az is határozva, mennyi kénport kell tenni mázsánként a ledarált szőlőre is ...A tisztaság alapvető.
          Sajnos az ismereteim elég hiányosak , bár sok szüreten , és feldolgozáson voltam jelen . ( Nálunk úgy mondják "sutúláson" ) Remélem ezzel a kis szösszenettel sikerült felkeltenem az érintettek érdeklődését. Bár ahogy mondani szokták , a borászkodás nem a szüreteléssel kezdődik .

          Komment


            Sziasztok!

            Egy kis motoros téma Kb egy hónapja, hogy átment a műszakin a gép. Az elsőn a fékek miatt bukott el, utána vettem két másik kereket, amivel minimális volt a fékhatás ingadozása és így már át is ment. Egy hétre rá erőt gyűjtöttem az okmányirodához is, ahol a szürke forgalmi hiteles másolata és az abban lévő, de műszakin bejegyzett másik motorszám miatt a szokásosnál nehézkesebben de sikerrel nyilvántartásba lett véve a P10, és persze új rendszámot is kapott.
            Click image for larger version

Name:	IMG_20171007_165735.jpg
Views:	1
Size:	178.7 KB
ID:	152938Click image for larger version

Name:	IMG_20171007_170600.jpg
Views:	1
Size:	193.4 KB
ID:	152939
            321 végű jobb lett volna, mivel március 21-én születtem, de nem akartam tovább borzolni a helyzetet
            Szeptemberben nem tudtam vele motorozni, mert szinte folyamatosan esett, de a vége felé már kegyes volt az idő. 200 km-en túl vagyok, eddig a kuplungon kellett csak állítani, mert a blokkban az állítócsavarról lelazult az anyája. Más baja nem jelentkezett, kivéve a tanksapka elöregedett gumitömítése, azt majd cserélem, mert a festéknek eddig nem tett jót a keverék... Jövőhéten ha nem esik meglátogatom az első tulaját ,,hogy felelevenítsük a régi időket".

            Komment


              Gratulálok Jánosom ! Én is várom még , hogy az idősebb hölgyek kis jóidőt még adnak nekünk mielőtt lerakjuk a vasakat! Azt a gumitömítést mielőbb cseréld mert maradandót alkot az üza. Egy pár kép a gépedről?, az előzetesben is jól nézett ki. Akkor jövőre Kesziben?? bővíted a Pannoniások táborát.? Ez az idő ha Te is birod optimális bejáratós idő most még nem gond ha kissé füstöl.

              Komment


                Köszönöm sepy! Így, hogy egyben van a gép, és a papír a kezemben semmi akadálya a keszibe menetelnek. Közben a jó idő azt hiszem már meg is érkezett. Ezt kihasználva tegnap tettem egy kb 140 km-es útat az első tulajhoz a kocsi/szekér szülőfalujába. Jól viselkedett a gép, még benzinszivárgás sem volt, mivel már kb féltank alá ment az üzemanyagszint. Régi történetek, motor berregetés, rozsdás kincsek szemléje és tapasztalat megosztás után, mivel Csikós úr is szeret régi vasakkal foglalkozni tovább indultam volna egy régi évfolyamtársamhoz, aki szintén odavalósi, de már csak tolásra akart indulni a motor, talán még maradni szeretett volna? A félmeleg állapot volt a nehéz indulás oka, mert a második megállómtól már rúgásra indult. A háromnegyed hetes visszaindulás okán kipróbálhattam élesben is a világítást. Nem tudom, hogy másé milyen, de ez majdnem eléri egy ETZ 12 Voltos fényerejét, pedig minden gyári, még nem is válogattam össze lendkereket és gyújtást, mert amit a blokkal vettem az van benne most is. Pihenőket nem tartottam, hazafelé két falu között volt, hogy óra szerint 80-al szaggatam az úton. Úgy tűnik jól sikerült a fúrás, és a szerelés is. Hosszú távon gyorsabban a bejáratás vége után sem tervezek menni vele. Így remélhetőleg sokáig bírja majd a használatot.
                Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2017 okt. 12, 22:57.

                Komment


                  Megleptek egy órája. Élménymunka lesz,remélem még jó időkben húzgálhatom a bajszát.

                  Komment


                    Most ha teheted motorozz a makrancosságát majd kitapasztalod. Egy tipp a karbi alatt megvan a műa. tömítés nem csak papír van?, hozzá való és új a kondi?. Örülök neki, hogy kész a géped.

                    Komment


                      Attillám így legyen bár énnekem fenntartásaim vannak nem olajsárból kell kimosnod de???, bár ne legyen.

                      Komment


                        sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Most ha teheted motorozz a makrancosságát majd kitapasztalod. Egy tipp a karbi alatt megvan a műa. tömítés nem csak papír van?, hozzá való és új a kondi?. Örülök neki, hogy kész a géped.
                        Ez még nem az.. Nem saját,csak munka. Horex regina lesz ha elkészül,kb egy hét alatt. Én majd NSU-val tolom... lassan készül,mert az ilyenek miatt mindig a sor végén van.

                        Komment


                          A napokban elküldtem a boltba,persze sietnem kellett az ebédhez valókkal... A bolt előtt előtt állt egy 131-es 2,5 D Fiat,de eltűnt mire kijöttem. Mentem a következő boltba a maradék cuccért és ott volt a parkolóban...persze nem hagytam szó nélkül,lett belelőle egy laza órás beszélgetés.. Falubeli a tulaj,jót beszélgettünk... gyerekkorom kedvence a 131, nagyonn szerettem volna,de akkor más jutott.

                          Komment


                            Jav:elküldtek.... persze meg is dicsértek mikor haza értem..

                            Komment


                              Én is kaptam már szóbeli vállveregetést Józsi barátom látogatásaim között is csörög a butafonom. Hiába hasonló érdeklődésűek között repül az idő

                              Komment


                                Addig örüljünk, amíg hiányzunk valahonnan...szerintem

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X