Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Az újabb német autók olajfogyasztása látszik itt is. Ez olajkoksz nem? Én nem pörgetem soha 3000 fölé, így két olajcsere között nem kell utántölteni.
    Ha tehetem én se de van amikor pályán sietősre kell venni és hát az 5 sebességes váltó nem barát ilyenkor. Általában ~6000 km-enként kér egy litert kb. Olajkokszon kívül más szerintem nem nagyon lehet mert akkor a henger fala is sérül mikor "megeszik" valamit....

    Kapott 4 új gyertyát, ugyanaz a sztori. Odadugtam egy testelt drótot a kihúzott gyújtókábel modulban lévő elektródájához és semmi. Meg is rendeltem a modult meg egy szett kábelt(ha már amúgy is darabokban van nem ezen fogok spórolni).....
    Utoljára szerkesztve a következő által: jagdtigger; 2024 okt. 16, 18:10.

    Komment


      jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      de van amikor pályán sietősre kell venni
      Igen ott nem szabad fenntartani a forgalmat. A kétsávos pályákon vagy 90-el mész, vagy 130, de valamikor még az sem elég...
      jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Kapott 4 új gyertyát, ugyanaz a sztori. Odadugtam egy testelt drótot a kihúzott gyújtókábel modulban lévő elektródájához és semmi. Meg is rendeltem a modult meg egy szett kábelt
      Na így már biztos megoldódik a problémád.

      Komment


        Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Na így már biztos megoldódik a problémád.
        Szerencsére igen, "csak" pár dolgot kellett kicserélni:
        https://content.section9.me/im/vf/golf_parts.jpg

        Ha ez sem lett volna elég akkor a továbbiak igencsak zsebbenyúlós mutatványok lettek volna (motorbontás vagy motorvezérlő csere).....

        Komment


          jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Szerencsére igen, "csak" pár dolgot kellett kicserélni:
          Lehet ezzel kéne kezdeni nekem is a Skoda Octavia-n, ami elővizsgán magas CO értékeket mutatott. Kérdezték az üzemanyagot, az olyan egy éves lehet, mert kb azóta nem ment az autó. Ma teletankoltam negyed tankra OMW-s E5-el. Tankoláskor eléggé bűzös benzin szagot nyomott ki a tartályból, szóval lehetett abban valami, hogy régi üzemanyag=rossz CO...

          Komment


            Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Lehet ezzel kéne kezdeni nekem is a Skoda Octavia-n, ami elővizsgán magas CO értékeket mutatott.
            Kezdésnek jó, HC nem volt magas? Jellemzően a HC is elszáll ha gyújtás/keverékképzési gondok vannak a motorban/karbiban. Ha csak a CO akkor lehet érdemes lenne a katalizátor előtt is megmérni.

            Komment


              jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              HC nem volt magas?
              A CO-t mondták csak, de most hogy egy hétig jártam vele friss anyaggal, úgyhogy elviszem egy újabb mérésre megnézetni, hogyan áll, aztán kiderül lesz-e további teendő.

              Komment


                Létezik egy újabb módszer / nekem az volt / egy gépet rákapcsolva az Egr szeleptől a labda szondáig kitakarítja a motort, Nálam a Logdy elhagyta a 100,000 km t ugyan nem nagy de a mai viszonyokban 4,5 év alatt nem átlagos, Jobb lettigaz előtte sem volt ellustulva,

                Komment


                  Ezek a lerakódások szép lassan megfojtják a motorokat. Kettes Polo katalizátorát tisztíttattam egyszer, az is segített rajta. Ott megadta magát a szonda, aztán telement elégetlen benzinnel az egész kipufogórendszer. Azóta tudom, hogy összerakás után tilos az ilyet zárt térben, pl műhelyben elindítani

                  Komment

                  Ugrás az oldal tetejére
                  Working...
                  X