Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Ennyire azért nem, majd meglátom el tudom-e tenni a burkolat alá valami biztos helyre(esetleg kap egy réteg szilikon sprét biztonság kedvéért ). A másik fele a dolognak a hűtés, ez a turbina szerinted elég lesz egy 100W-ot zabáló LED-nek? https://dl.dropboxusercontent.com/u/...429_192350.jpg
Szilikon spray helyett jobb a vízlepergető spray
Ha elég nagy hűtőbordát pakolsz a LED-re akkor egy kicsi légmozgás is elég lesz neki.
(én 10W-os LED-eket aktív hűtés nélkül használok. Persze ott az egész ház, akkutartóstól és elektronikástól aluból van. Fél óra üzem után már a kapcsolónál is érezni a hőt, de az eleje se sokkal melegebb )
Más téma, egy kis találós kérdés:
Mi lehet ez a szerkezet amit már 3. napja építgetek?
És véleményetek szerint fog-e működni?
A csőhajlítás nem egyszerű dolog.A feltett kérdésedet illetően,-tudni kellene,milyen sugárban és hány fokban szeretnél ívet hajtani az átmérő 30x1.5-ös saválló csőből?Úgy gondolom olyan ívet szeretnél hajlítani,hogy az ív teljes hosszán megmaradjon a cső körkörössége,-tehát esztétikus legyen.
Nem szeretném a kedvedet elvenni,de úgy vélem,hogy a képen látott készülékkel,az általad megadott paraméterű és anyagú csőből nem tudsz olyan hajlítást végezni,amely esztétikus lesz,sem hidegen,vagy melegen,vagy homokkal kitöltve.Javaslom a Youtube-on (jutyub-on lehet,hogy rosszul írtam,sőt biztos,-egye a fene),nézd át a csőhajlítással kapcsolatos filmeket,sok van fent és sokat lehet tanulni belőle.
A csőhajlítás nem egyszerű dolog.A feltett kérdésedet illetően,-tudni kellene,milyen sugárban és hány fokban szeretnél ívet hajtani az átmérő 30x1.5-ös saválló csőből?Úgy gondolom olyan ívet szeretnél hajlítani,hogy az ív teljes hosszán megmaradjon a cső körkörössége,-tehát esztétikus legyen.
Nem szeretném a kedvedet elvenni,de úgy vélem,hogy a képen látott készülékkel,az általad megadott paraméterű és anyagú csőből nem tudsz olyan hajlítást végezni,amely esztétikus lesz,sem hidegen,vagy melegen,vagy homokkal kitöltve.Javaslom a Youtube-on (jutyub-on lehet,hogy rosszul írtam,sőt biztos,-egye a fene),nézd át a csőhajlítással kapcsolatos filmeket,sok van fent és sokat lehet tanulni belőle.
Üdvözlettel:Che
Erre nem is gondoltam, de fogok keresni videókat amikben hasonló szerkezetű csőhajlító van.
30X1,5-ös csőből készülne a bukócső a motoromra. Ha lehet magamnak szeretném meghajtani, de ha nem megy akkor megoldom máshogy(lehajtatom, végül is csak 6-8db hajtás a két cső, az meg nem sok)
Amit viszont mindenképp ezzel akarok megcsinálni az a csomagtartó. Ez 15x1,5-ös és 10x1,5-ös csőből lesz, és itt már elég sok hajtás kell kell. És a hajtásokat mifelénk darabra mérik.
Hogy hány fokos és milyen ívben?
Hát ez vegyes Pár fokostól a kb 100°-os szögig.
Egy pici deformáció belefér. Mivel a pofák ívesek(vagyis lesznek, a felsők még nem nem azok) remélem nem lapítják ki a csövet teljesen. Ha a pofák ívét felveszi az még nem probléma.
Egyetlenegy csőhajlításomról tudok beszámolni. vitorlásom orrára gyártottam kilépőt 25x2-es korracélcsőből kölcsönkért gyári csőhajlítóval amihez egy db pofa volt valami 3collos csőhöz.
Elfogadtan azt az ívet amit a pofa adott.
előtte leszabtam két csövet és kikalkuláltam hol akarok rajt hajlítani, és ezt mindkét csőre felrajzoltam hogy egyformák legyenek. A jelre tettem a a pofa közepét és adj neki
Szép lett (vagy csak én voltam elfogult) két 75 fokos és egy 105 fokos hajlítást csináltam.
Ahhoz hogy a kettő csőnek egyformák legyenek a szögei nagyon sokat játszottam mert nem akartam túlhajtani, és minden hajtás után a cső visszarugózik (gondolom ezt a gyakorlottak már érzik, én nem)
Nem volt melegítve és nem töltöttem bele homokot.
Az egyetlen hiba a 105 fokos hajlításnál volt mert ott észre lehetett venni hogy meddig tartottt a pofa, mert ott egy kis élben megtört a cső, de szerintem nagyon kellett nézni hogy észre vegye bárki.
Bár az igazán okos gondolatok 5feles+5sör után jönnek... (Tapasztalatból,10évig voltam kocsmáros) Én sajnos erre fizikailag képtelen vagyok. Gyakorlat teszi a mestert.
Lassan összeáll a szerkezet (ha nem csesztem volna el már kész lenne, de az alapot és a merevítéseket is el kellett vágnom hogy 10mm-el eltolva összehegesszem, csak ehhez nem passzol minden merevítés...)
Viszont az olajemelő ehhez gyengének bizonyult A kocsi eleját gond nélkül fel lehet vele emelni és meg is tartja. De ezzel a csővel nem bír(ellenben a szerkezetnek még így, 4 helyett 2 merevítéssel sem okoz gondot, és 6-ot terveztem rá először ) .
Szóval be kell ruháznom egy olajemelőre. Még jó hogy múlt héten megnéztem és nem is olyan drága egy 3tonnás.
(ez csak 1,6-os amiből már vesztett vagy 1T-t )
Komment