Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Blackmumus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Vagy 2x 3x kint hagytam az irányjelzőt
    Veteránmotoros nincs hozzászokva az olyan modern dolgokhoz, mint index.
    Everything is better when you decide you don't care.

    Komment


      Sziasztok!

      Örülök, hogy nektek ilyen jól megy a tanfolyam. Az én szédelgéseim után egészen üdítő ilyesmiket olvasni

      Komment


        UK eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Veteránmotoros nincs hozzászokva az olyan modern dolgokhoz, mint index.
        Így van, én sem láttam még olyat, hogy valaki "kinn felejtette" volna a kezét!
        A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

        Komment


          UK eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Veteránmotoros nincs hozzászokva az olyan modern dolgokhoz, mint index.
          Index az meg micsoda? Mire jó?

          Komment


            UK eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Veteránmotoros nincs hozzászokva az olyan modern dolgokhoz, mint index.
            Sőt, ha valaki csak Pannoniával közlekedett, azt egyéb megszokások is sújtják: én egy Kawa ER5 oktatómotoron gyakoroltam a vizsgáig, aztán a vizsga előtt fél órával - hogy a kevésbé gyakorlott kolléga ne jöjjön zavarba - "át lettem ültetve" egy nyolcvanas évek végi "hagyományosabb" Hondára. Azon annyira otthon éreztem magamat, hogy lámpánál rendszeresen felfelé löktem a kart. Aztán fejingatás, leváltás 1-be és mehetünk.
            There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

            Komment


              Az igazi meglepi az amikor atulsz a jobb oldali valtopedalos motorra en regtol vezetek motort de mindig bakizok .Van olyan nap hogy scooterrel kezdek reggel ebedidobe ha messzebb kell menni nagymotor este meg az apertivet meginni a jooreg Guzzi kerul elo no elofordu gyakran hogy rakom a sebesseget folfele hatsofek hejett A varosi forgalomban ez erdekes mert itt eleg nagy a kavalkad de azert meg nem tortem a motert (a veterant)

              Komment


                movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Az igazi meglepi az .... este meg az apertivet meginni a jooreg Guzzi kerul elo
                Az igazi meglepi az lenne, ha a rendőr nem ís kapna el, de a feleségem úgy megverne "mint a szódás a 'munkatársát' "
                Na de "Taljánban"másképpen mennek a dolgok, egy aperitif belefér!
                Utoljára szerkesztve a következő által: -t5-; 2012 jún. 21, 14:12.
                A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                Komment


                  Fél9 körül a 10es úton Ürömnél ment kifelé egy ponyvás kisteherautó, húzott egy utánfutót, amin vagy tíz darab moci egymásnak támasztva zötykölődött, ebből több darab Pannónia volt (ha nem mind), azt hittem rosszul látok, ha nincs mellettem az asszony, akkor tuti megfordulok, utána megyek, és eltérítem a szerelvényt!

                  Vajon mi lehetett a kocsin a ponyva alatt?!

                  Komment


                    Tegnap meg volt az első rutin alkalom. Megerősödtem a tudatban amit eddig is sejtettem már, nem én leszek az új Talmácsi az már tuti, mondjuk ezzel nincs is gond, mert ilyen babérokra amúgy sem pályáztam.
                    Ami viszont zavaróbb hogy félelmem a KTM-től alapozott volt 625 ccm egy "köcsögben" nagyon harapós. 2.-ban gázelvétel nagy dadogás majd fulladás, ha meg már kis gázt adok neki akkor meg menni akar mint a szélvész. Tudom férfi állat szintjén még kevés vagyok a 90 kg-mal és ami a legtutibb ezt a KTM is így gondolja, úgy szalad velem hogyha nem kapaszkodnék bele rendesen, akkor lobognék rajta minta a zászló a szélben. Akaratos makacs és komisz egy motor, abszolút nem kezdő balf.sznak való amilyen én is vagyok. 1-es 3-as feladat oké, na de a 2-es hát 4 próbából 2x sikerült csak megcsinálni, meg sikerült kapcsolatot teremtetni az aszfalttal is kétszer annyira jól ment. Egyszer kicsit durvábban tettem le a motort másodszorra majd megszakadtam de nem hagytam teljesen feküdni. Szerencsére semmilyen kárt nem okoztam benne, csak a lelkiismeretemben, mert mint kiderült mi vagyunk az elsők egy másik kollégával akik nyúzzuk ezt a motort és ezáltal én voltam az első aki letettem a földre is... Oktató ennek ellenére azt mondja hogy nincs akkora baj, menni fog ez jövő hét péntekre a vizsgára... Hát mit mondjak irigylem az optimizmusát. Ma 17:30-tól megint kinnt leszünk de nagyon azon töröm az agyam honnan kellene vmi kevésbe ideges motort szerezni, bár ilyen pedigrével meg kíváncsi vagyok ki lenne az a a bátor aki hajlandó lenne kölcsön adni a gépét
                    Hát itt tartok én jelenleg a nagy motorozás világában.

                    üdv, Odin

                    Komment


                      Komment


                        Talán nem jó helyre rakom, de talán egy kocsmába témaként befér
                        Jó kis "elfekvő készlet" :Elfeledett VW alkatrészraktár! - vancello.hu

                        Komment


                          Meg volt a pénteki rutin pálya adagom is, még egyszer most is le kellett tennem a lábamat a 2-es feladat közben, de most legalább már úgy éreztem hogy jobban megy a dolog. Szerintem már könnyebb a kezem a gázon és a kuplungon is, na meg persze kellőképpen rá voltam/vagyok izgulva a dologra és nagyon koncentráltam/-ok. Másik srác már ránézésre is kezd egységet alkotni a motorral, jól passzolnak egymással én úgy érzem hogy nálam ez még nincs így, bár magamat kívülről nem látom, nem lenne rossz legalább egyszer visszanézni hogy mit hogy csinálok.

                          üdv, Odin

                          Komment


                            Felétek nincs földút, vagy egy forgalom elől elzárt telep? Sokat számít, ha felpakolod magadnak a pályát, és ott gyakorolsz, elindulsz, megállsz, szlalomozol, vagy csak azzal kacérkodsz, hogy olyan lassan menj, és egyensúlyozz, hogy szinte megállsz a motorral. Ezt csak gyakorlással sajátídhatod el, aztán ha motorra születtél, nem fogod elfelejteni, és bármilyen motoron pár perc alatt ráérzel.




                            Senki sem úgy született, hogy mindent tud, azt meg egyáltalán nem javaslom, hogy motorozási tudás nélkül nekiindulj a közútnak, ne adj isten meglátva egy rendőrautót menekülni kezdj, mert csúnya vége szokott lenni!

                            Komment


                              15 éve motoroztam rendszeresen, az alapok ha rozsdásan is, de valamelyest még élnek. Ezt egy jó alkalomnak veszem hogy az esetleges rossz beidegződéseket ki tudjam iktatni. Igaz régen is 125ccm volt a plafon amivel mentem, előtte pedig főleg Simsonoztam. Most így 15 év után lehet a nagy motor hirtelen ugrás volt, de igyekszem a tőlem telhető legjobbat hozni és természetesen eszem ágában sincs illegálisan közútra menni, na meg amugy sincs mivel
                              A tanfolyamon is az oktató motorját nyúzom itthon nincs lehetőségem sajnos gyakorolni.

                              Komment


                                Én annak idején szépen fokozatosan tanultam a motorozást..Babetta, Komar, Jawa Mustang, Simson, Mz 125 TS, majd Pannonia, aztán az IZS, de volt már nálam Yamaha FZR 1000 R, Suzuki SV 650, Bandit 600, Ural M72-n is próbálkoztam párszor, élmény volt, Majd Yamaha FJR 1300 -ra is, valamint Aprilia RSV-n is ültem már. KTM Duke, meg egy Virago is volt 1-2 kör erejéig, de egy GSXR 750 is töltött már pár napot nálam, ezen kívül Cagiva Mito meg ami haveri körben előfordult, mert a régebbit javítottuk is faterral, az újak meg villogni voltak jók, de értelmük akkor nem volt, és nem is az én stílusom volt többsége.

                                Ebben az öreglányban találtam meg azt a motort, amit kerestem, de hidd el, érdemes gyakorolni, mert felpattanva egy kölcsön motorra heccből érhet nem kicsi meglepi, aminek legtöbbször jobb esetben több hónap gipszágy a vége.




                                Esetelg haveri körben valaki, aki a közelben is lakik? Ennek elméletben be kell égni, de ha a gyakrolatban nem tudod alkalmazni, inkább csak tologasd a garázsban amíg leporolod, mert első az egészség.
                                Isten ments, hogy bántó szándékkal írnám ezt, de nem mindenkinek van meg az a fizikai adottsága (egyensúlyérzék, fzikai felépítés, idegrendszer), ami alkalmassá tenné a motorzáshoz. Persze Józsi bácsi falun elpötyög a kocsmáig fröccsözni a simsonnal, majd az úgyis haza talál, de nem erről beszéltem eddig. Előfordulhat, hogy eddig nem is vetted észre, hogy olyan dolgok nem mennek, ami természetesnek tűnne.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X