Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Kinek mennyit megy a motorja?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Anangyalka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Az én motorom kényelmesen megy 200-at. Nem kényelmesen 240-et.
    A rizsrakéták végsebessége nem igazán hat meg...
    Énnekem elég az Eleven Mennydörgés 70 es utazója Úttalan utakon, hatalmas fák között elég az is...
    És amit én szeretek, az az hogy: "Ahová megyünk, ott nincs szükség utakra"
    A Czetkám pedig 130-140 hőmérséklettől függően...de akkor már címszavakban: Rezonancia-Mutatókilengés-Rémképek
    Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2012 okt. 27, 12:47.
    barna kedvelte ezt.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #47
      Majd egyszer letesztelem az Öregurat.:-))) A Km óra csak viszonylagos jelzéseket ad. Kb. annyit hogy állok, vagy haladok. Én pl. még nem igen hajtottam 80-an fölé. Ennek ellent mond , hogy volt olyan eset amikor barátom autóval, alig ért utol, és amikor megálltunk kérdezte nekem mennyi az utazom??? Mondom kb. olyan 75-80. Azt válaszolta az jó , csak akkor Ő mért nem bírt 100-al elmenni mellettem??? Mondtam neki mert sz@r az órája.:-))))
      Majd valamikor tesztelem a "Micikével" navival.:-))))




      Anangyalka, hova rohanni? Motorozni akkor szoktam amikor éppen jól esik.:-))) Néha szó szerint.:-)))
      A lényeg , húzom a szarvát amíg füllel hallom ,hogy tetszik az Öregúrnak, nézelődök, és néha eszembe jutsz Te is. Néha tényleg követeli az Öreg vas , hogy most szaladjunk kicsit, néha meg csak úgy poroszkál. Mondhatnám , hogy biztos a hőmérséklet, de én inkább úgy veszem észre , inkább amikor sokat pihen, utána szeret szaladni.:-))) Persze ezt biztos csak be beszélem magamnak.:-)))
      Te pedig akkor szoktál eszembe jutni (is:-)))) mentem a menthetőt) motorozás közben amikor arra gondolok, hogy amikor ez a vas már az utakat járta, Te még egy kosza gondolat sem voltál.:-))))
      Nem bántás képen, (ismersz:-))))) de hol lesz a Te rizsrakétád ilyen idős korában, és akkor mennyit fog menni??

      Komment


        #48
        De ki beszélt itt arról,hogy kinek mije mennyit fog menni??????
        Én nem kérdőjeleztem meg a veterán motorok szépségét és értékét, főleg emlék értékét....
        Utoljára szerkesztve a következő által: Anangyalka; 2012 okt. 27, 20:41.

        Komment


          #49
          Anangyalka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          De ki beszélt itt arról,hogy kinek mije mennyit ér???
          Ki beszélt itt az értékéről a mocinak??? Én legalább is nem emlékszem ilyen hsz.-re.

          Komment


            #50
            Szerintem az újnak is meg a veteránnak is megvan a maga szépsége. Néha jó ráülni egy 150 lovas gépre is, meg öregesen a füstölő öreg vasakra is.
            movisz kedvelte ezt.

            Komment


              #51
              A 70-es vasam 90-km-es távon szorongatva,rizskályhákal konvolyban 90-100-között tartotta a tempót,nem is fogyasztott sokat.Egyébként p-10-es a gép,ja+120kg+bakancs.
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment


                #52
                Nos én az 559-essel mentem óra szerint 120-at egyszer 130-at is de a 70-80 kényelmes neki egyébként mennyit csalhatnak az órák??

                Komment


                  #53
                  Jó kérdés, én most az órám szerint 50-el nyúztam szegényt. Nem szívesen tettem de muszáj volt rohanni . Ment volna jobban de nem volt szívem tovább húzni a gázt... Mostanában nagyon menni akar csak nem engedem neki Általában a max az a 40 km/h, ennél többet csak nagyon ritkán megyek(felújítás óta először hajtottam meg ennyire).

                  Komment


                    #54
                    jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Ment volna jobban de nem volt szívem tovább húzni a gázt...
                    Húzd nyugodtan,akármilyen mopedem volt (Babetta,Solo,Mint),mindig tövön jártam télen nyáron.Soha nem volt semmi baja egyiknek sem.

                    Komment


                      #55
                      En szeretek gyorsan jarni mindig csutka gazon motorozok sajnos egy rossz beidegzodes akkor is gyorsan megyek ha tudom hogy en fogok varni mindenkire .Valahogy mindig elragad a rohanas vagya lehet hogy orokoltem a fatertol szegeny nyugosztalja o lovaskocsival jart es ugy belehevult a rohanasba hogy allva a szekeren fogta gyeplot ,es amikor vittem motoron is mindig csak azt hajtotta" AGGYAD NEKI" Eddig komoly szemeji serulesem nem volt (a motorokrol ne beszeljunk) de tudom hogy e miatt a stilus miatt csak szerencsesnek mondhatom magam nem jo pilotanak.
                      madorka, kollarg és Che kedvelte ezt.

                      Komment


                        #56
                        Ha nem muszáj nem hajtom szét , amúgy se arra méretezték szerencsétlent hogy nap mint nap szétgyilkolják... De ha már a pörgésnél tartunk Brisk N17C helyett melyik márkásabb gyertya lenne jó? Ugyanis 1 hét alatt kb a 0,5-ös hézagból lett 1-es vagy nagyobb...
                        Che kedvelte ezt.

                        Komment


                          #57
                          Szevasz jagdtigger.Az NGK-t próbáld,a kéket.A számának még utána nézek.Nemrég a sógorommal többek között Babetta gyújtásról is vitáztunk,asszem rossz tippet adtam.A Babettának magasabb hőértékű gyertya kell,mert a cdi nagyobb feszen dolgozik(a sógor villanyász,ki is mértük az egyik ismerős mociján,mondjuk,én ebben nem vagyok biztos).Lehetett a gyertya anyag hibás is.Előfordul.Mostanában egyre gyakrabban.Talán még a Magneti Marelli(ha még gyártják,elég megbízható volt).

                          Komment


                            #58
                            Üdv!
                            Az 1976-os Izs Planéta 3 oldalkocsival nálam 100km/h-ig normálisan ment, ez fölé már nem mertem engedni, mert irgalmatlanul sír a motor és beleng, de azért még menne.(az órája pontos)
                            A Pannónia T5-öt 1967-ből pedig 85-90 km/h -ig hajtottam, de a hátsó gumi cserés, szóval nem mertem tovább húzni.

                            Komment


                              #59
                              Jawa 559-esem van, autópályán merészeltem vele menni 110-et kb. de ekkor már nagyon remegett a cáger.

                              Komment


                                #60
                                Szervusztok . A Riga ( nem tudom, már melyik típus '69-ben - az Anyakönyvi Kivonatot és a Kresz vizsgát is adták hozzá / merem remélni , már elévült a dolog / 15 éves koromban emlékeim szerint legalább 65-öt ment . 17 éves koromban ( saját jogosítványommal ) a 250-es JAWA-m 135-öt . Most mennyit mennek a motorjaim ? Nem tudom, de nem is fontos ( az idő múltával ez már nem kardinális kérdés - bár az együttmotorozásnál ezt figyelembe kell venni ) . Úgy hajtom őket, hogy "fülre" kellemes hangjuk legyen - ezt meg is hálálják , hiszen nem kell tologatnom egyiket sem műszaki probléma miatt. Az a lényeg ( szerintem ) , hogy mindig ott tudjunk megállni, ahol kell és mi szeretnénk, meg az út végén mindenki épségben megérkezzen. Üdvözlettel.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X