Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Kinek mennyit megy a motorja?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Az enyém 40-50 de bármivel amivel berobban Riga drága kincs jobb ha van de jobb ha nincs!
    Sose adom el!!! Inkább: jó ha van egy, több meg nem kell!
    Tamás78 kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Gabó_Racing eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Sose adom el!!! Inkább: jó ha van egy, több meg nem kell!
      Nekem igazából Kárpátiám van bár hiánya van, de blokkot tudok szerezni hozzá szerintem és felújítom akkor csak meglesz a 58 pláne hogy tirisztoros

      Komment


        #18
        Gabó_Racing eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        A Riga 22-esem 58-at tudott!
        Akkor az már rendszám köteles.
        Everything is better when you decide you don't care.

        Komment


          #19
          BeniP10&P21 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Nekem igazából Kárpátiám van
          Szerintem Karpati lesz az!

          Komment


            #20
            soveny eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Szerintem Karpati lesz az!
            Igen igen én már nem az orosz nyelv barát képzésben vettem részt Köszönöm a korrekciót
            soveny kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              BeniP10&P21 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Igen igen én már nem az orosz nyelv barát képzésben vettem részt
              Én sem, hála az Égnek! :-)

              Vagy hogy mondjam. Magát a képzést illetően több a bizonytalanság.

              Komment


                #22
                Nyugdijjazott! "Postás" Simson: 85 felett. / igaz feküdtem a tankon./
                sepy kedvelte ezt.

                Komment


                  #23
                  Az enyém 40-45-nél többet nem nagyon megy(ha valahogy fentebb lehet tenni a végét akkor írjátok le légszíves ).
                  Stromi kedvelte ezt.

                  Komment


                    #24
                    Tamás78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Én a jawa 250/559 -el még teljes gázzal nem mentem csak 90- el,de bírt volna még menni.Nekem meg van az eredeti kezelési utasítása (magyarul és németül ,azt ,hogy miért németül van írva azt nem tudom) amit a volt tulaj kapott a motorhoz, ebben ez áll : "A 250 ccm motorkerékpár , egyenesen ülő vezetővel 95-100 km/h, előrehajló vezetővel 105-110 km/h sebességet tud elérni".Azt , hogy mennyit megy 44 év után ,nem tudom.
                    Hasonló a tapasztalatom: Jawa 250/559 (1974-es) 75-80-at megy tartósan, egy személlyel, sok csomaggal (komplett camping cucc), és még a fogyasztás is elfogadható!

                    Komment


                      #25
                      Üdv.Jagdtigger:1.nézd meg,kopott-e a henger(lehet,hogy fúrni kell,ha ez a baj javaslom,vegyél új hengert.szettben kb.annyi,mint a furás,de az új henger sikeres bejáratás után évekig jó lesz),2.karburátor beállításróbáld ki:sibertü lemezét tedd a legfelső állásba,a levegőcsavart tekerd be teljesen,majd tekerj rajta háromszor fél fordulatot.Alapon ez a jo beállitás.Itt még lehet,hogy falsot szív a gumicsőnél.Szigszalag,vagy csere.3.légszürő-és kipufogó tisztítás.Lehet még előgyújtás probléma is.Amugy füstöl a motor?Ja,lehet főtengely szimering hiba is.Kellene infó a motorról.Így látatlanban elég sok lehetőség van.Na,van álam 1 simson felújításon,van hozzá gyári gépkönyv.Kis infó:gyújtási időpont:1,5mm felső holtpont előtt,karburátor:tüpozició:4-es,tüzelőanyagszint(úszóház felső élétől)8mm,teljesen nyitott megszakitó érintkezők távolsága 0,4mm,gyújtógyertya elektródok távolsága 0,4mm.Remélem,tudtam segiteni.
                      Utoljára szerkesztve a következő által: matyi; 2012 jan. 31, 09:31.

                      Komment


                        #26
                        Üdv matyi .

                        Köszi, majd ha leveszik a gipszem és nem röpködnek a minuszok akkor majd egy kicsit szétborítom a motort és megnézem mi a szitu.

                        Addig is felelek a mostani tapasztalataim alapján:
                        1 Hát ez jó kérdés, az indítópofák kopottak de ha befognak azt elég rendesen megérzem a pedálon.

                        Click image for larger version

Name:	IMG_3795.jpg
Views:	2
Size:	186.6 KB
ID:	1306642 Na ezzel mennyit szenvedtem. A levegő állító úgy van ahogy te írtad, a tű lemez a középső bemarásban van az üzemanyagszint meg így áll az úszóházban:

                        3. Ezt viszont miután leveszik a gipszet megnézem. Legfeljebb kiégetem(tudom, tönkre vágja a krómot, de már eléggé megrágta az idő vas foga így aztán ígyis-úgyis le kellett volna festenem).

                        Egy kicsit füstöl, de alig lehet látni(a hideg állapottól eltekintve, akkor lehet látni de ez a mostani téli tapasztalatom). N17C-s gyertyát használok hozzá 0,6-os hézaggal.
                        Utoljára szerkesztve a következő által: jagdtigger; 2012 febr. 01, 13:37.

                        Komment


                          #27
                          Üdv Jagdtigger!

                          2.: Ha a képeket a fórumon töltöd fel*, akkor egyből látni fogja minden felhasználó, és a szemet is jobban vonzza egy fotó, mint egy piros hivatkozás. (Javítottam!)
                          Nyugodtan, sőt, kérjük, hogy töltsétek fel a képeket a fórumra! Nem kell spórolni a tárhellyel!

                          3.: A kipufogó kiégetésével kapcsolatban olvasd el ezt a cikket, hátha sikerül a krómot is megmentened:

                          2T kipufogó kiégetése - http://szocimotoros.hu

                          Komment


                            #28
                            Ok, és mint írtam a kipufogó ígyis úgyis csere(vagy a fentebb írt festés, majd a pénztárcám eldönti[sajnos...]), egyrészt csúnyán el van színeződve így is másrészt sufni tuningolt...

                            Click image for larger version

Name:	5137773_1.jpg
Views:	1
Size:	55.8 KB
ID:	130665 Click image for larger version

Name:	IMG_3316.jpg
Views:	1
Size:	197.4 KB
ID:	130666 Click image for larger version

Name:	IMG_3317.jpg
Views:	1
Size:	201.0 KB
ID:	130667 Click image for larger version

Name:	IMG_3319.jpg
Views:	1
Size:	187.6 KB
ID:	130668

                            (Az első képet az előző tulaj csinálta, meg a tuningot is szerintem.)
                            Utoljára szerkesztve a következő által: jagdtigger; 2012 febr. 01, 14:57.

                            Komment


                              #29
                              Mindig sajnáltam az "öreg" vasaimat így nagyon nem is tudtam a végsebességüket, mert nem volt lelkem teljesen kihúzatni őket, /na jóó, egyszer az ETZ-met, de csak azért mert vb meccsre igyekeztem haza a bátyussal -ketten voltunk 210 kg - az MZ pedig Velencétől Siófokig zokszó nélkül, de max 105-110/. Junak 90, Riga 55, Star 60, Mustang 70!, P20 110- kb félgázzal, de annyra féltettem a gépet,hogy tovább nem is mertem forgatni, 80-nal jártam vele,ha siettem 90-nel, apályán 95-100-al-.
                              apacsavo kedvelte ezt.

                              Komment


                                #30
                                Szevasz,Jagdtigger.Bocsánatot kell kérnem,félre értelmeztem a dolgokat.Egy simsonos hozzászólás után olvastam a te hozzászólásodat.Annak a babettának semmi baja,már ami a végsebességet illeti,többet ne várj tőle.Sőt!Becsületéreváljon,hogy 40-50-nel szalad.A képek alapján az uszószinted jó,a kipufogóval sincs semmi gond(általában a furulya szok bekokszolódni,utána a könyök),viszont a gyertyahézagot probáld kicsit visszavenni,még az N15C vagy Isolator gyertyát tudom ajánlani.Sokat nem javit rajta,de talán jobb lesz az égetés.Kicsit erősnek tartom az N17-est.
                                apacsavo kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X