Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Kinek mennyit megy a motorja?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #61
    dafko54 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Úgy hajtom őket, hogy „fülre” kellemes hangjuk legyen - ezt meg is hálálják , hiszen nem kell tologatnom egyiket sem műszaki probléma miatt.
    Ezt mind ha már láttam volna leírva.:-))) Nem is igaz , csak hasonló.

    "A lényeg , húzom a szarvát amíg füllel hallom ,hogy tetszik az Öregúrnak, nézelődök, és néha eszembe jutsz Te is."
    dott kedvelte ezt.

    Komment


      #62
      Titus, sepy és 9 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #63
        A nagymotorjaim egyikének sem próbáltam ki végsebességét. Sajnáltam őket, amikor elkezdtek nyöszörögni, mindig visszavettem a gázból. (A veterános témába nem passzoló motorok esetében pedig a saját épségem miatt nem vittem túlzásba.) Viszont a Simsont sokszor hajtom ütközésig tekert gázkarral. Főleg versenyen.
        Titus, sepy és Che kedvelte ezt.

        Komment


          #64
          Én sem szeretem már hajtani a motorokat. Anno szerencsétlen Rometet mindig tolni kellett hazafelé, mert a rettenetes 45km/h-s hajszolástól mindig kiadta a lelkét. A simsonok már jobban bírták, bár jellemzően azokat sem közepes fordulatszámon hajtottuk . A TS MZ is rengeteget haladt 80-90-es tempóban a földutakon. Viszont a 250-es jawa maximumát már nem tudtuk kihasználni. Aztán a 250-es ETZ-t már jobban kíméltem, egyetlen egyszer próbáltam ki autópályán, hogy mit tud. Ha jól emlékszem, annak 115 volt a vége. Egyébként maximum 80-90-es tempóval mentem vele, ezt a gépet már igyekeztem kímélni. Igaz, amikor felújítottam, és megfurattam a hengert, az olyan rosszul sikerült, hogy utána már csak okádta a füstöt, és nem is ment többet 80-nál.
          Amióta inkább régi vasakkal foglalkozok, már nem is izgat fel a sebesség. Pl. a dongó+ bringámat még egyszer sem hajtottam végsebességig, mindig tartom a 20-25ös szédítő tempót. Saccra olyan 40 lehet a vége. A trophyt sem huzattam még ki, valószinűleg nem is fogom...
          Titus, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            #65
            dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Saccra olyan 40 lehet a vége.
            15 másodpercig, a Vörösberényi lejtőn, azután fék! Mert nem szabad, a Dongó már nem erre való! Amúgy "csodálatosan" lehet vele manőverezni és ha hosszú távra tervezi az ember, akkor csak kíméletesen!
            Titus, sinter és 2 további látogató kedvelte ezt.
            A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

            Komment


              #66
              Ha azt akarod, hogy sokáig menjen akkor ne forgasd ki a lelkét , azért időnként én is kikormolom mert nem szeretném ha tati .papisan ellustulna. Persze ezt sem eszeveszetten teszem. A száguldozás is egy betegség melyből azért ki gyógyul az ember . KI -korábban ki később de eljön az az idő mikor élvezi az ember a tájat és észre veszi a látni valókat is.
              Titus, Che és 2 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                #67
                "eljön az az idő mikor élvezi az ember a tájat és észre veszi a látni valókat is."
                Na igen, a táj, látnivalók, illatok, amiket csak bizonyos sebesség alatt tapasztal meg az ember...
                Ez akkor a leginkább megdöbbentő, amikor élesváltás van, azaz autó helyett végre valamelyik lassú járművemmel tudok menni valahova. Autóban ülve nem sok egyéb inger ér, maximum csak a forgalom többi résztvevője hat az idegrendszeremre, általában nem túl pozitívan. Bringával, kismotorral haladva észreveszi az ember, hogy éppen most hol, mi virágzik, egy-egy kert, utcafront, stb. milyen szépen néz ki. A járdán haladó csinos hölgyekről nem is beszélve...
                Szóval, szép az élet, csak sokan annyira rohanunk, hogy nincs időnk, alkalmunk ezt észrevenni.
                (Istenem, ekkora bölcsességet kifacsartam magamból korán reggel? )
                sepy, CZsolti és 3 további látogató kedvelte ezt.

                Komment


                  #68
                  tapasztalatom nekem is az hogy nem igazán mennek ezek a gépek annyit amennyit írnak a prosik. Mindamellett nem is gyötörném ezeket koppgázon. pl a 350-es Jawáknak az ideális utazója 90-100. ezzel elmennek a világ végére is
                  sepy, CZsolti és 2 további látogató kedvelte ezt.

                  Komment


                    #69
                    -t5- eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    15 másodpercig, a Vörösberényi lejtőn, azután fék! Mert nem szabad, a Dongó már nem erre való! Amúgy "csodálatosan" lehet vele manőverezni és ha hosszú távra tervezi az ember, akkor csak kíméletesen!
                    Jó hogy nem voltam lejtőn mikor a Dongómmal fejreálltam, Lehet a fejem is betörött volna, így "csak" a vállszalagjaim szakadtak le . Apropó, nem tud valaki egy korhű bringát hozzá? Sajna becsuktam vele az elsővillát
                    sepy, CZsolti és mátéapu kedvelte ezt.

                    Komment


                      #70
                      Az a szédítő sebesség!!!!!. Ma voltam Békéscsabán a sárkánnyal vissza fele egy előzés alkalmával leporoltam a súbert kicsit pálya tempó felett egy rövid időre. Azért jó volt látni az óra mutatót felsőbb régiókban. Lassan nő a tempó. Nagyon tati papis tempóban hajtották előtte. Most az utazója 1 fővel 80 km/ óra, lassan alakul.
                      Titus kedvelte ezt.

                      Komment


                        #71
                        sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Most az utazója 1 fővel 80 km/ óra, lassan alakul.
                        Valahol van apámról egy rendőrségi felvétel 129 km/h ról Cz 477-tel Miskolc belterületén a 70-es évekből




                        sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Békéscsabán
                        CZsoltinál voltál talán?
                        Titus kedvelte ezt.
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment


                          #72
                          Sajna nem mert hirtelen kellett menni és nem volt idő előtte értekezni. Most volt egy kis föle a tempónak!.

                          Komment


                            #73
                            Korábban nem gondoltam ilyesmire, ma mégis ütközésig eltekertem a markolatot.
                            A mutató a 120 körül lengedezett (valósan kb. 110). Ámde, eközben történt egy váratlan dolog, egyszercsak elment a hajtóerő a motorból és lassulni kezdtünk. Akkor kuplungoltam és párszor megpörgettem, majd folytattuk tovább útunkat a szokványos sebességgel.

                            Komment


                              #74
                              Ha nem figyeltél volna ezután könyen lehet a megragadás élménye ért volna utol!!

                              Komment


                                #75
                                Ez esetben elég furcsán viselkedett, mert a visszalassulás után mintha mise történt volna.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X