Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Kinek mennyit megy a motorja?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Hát anno amikor néztem a Brisk oldalát akkor még az n17c-st írták ehhez a döghöz, igaz rosszul emlékeztem mert 0,5-ös hézaggal, ezt majd korrigálom.

    Komment


      #32
      Igazából két témát is átkarol a történetem.
      Hétvégén H.Bába fele mentem.... Tiszaújvárosnál körforgalomnál láttam közeledni egy zöld gondolom én kawasakit...
      Tiszaújváros és Sajószöged között azon a pár kilométeren a forgalom 100km/h tempóját tartottam. Jó a szélárnyék is sokat hoz egy 42éves motornak. A mögöttem haladó ifjabb gép elkísért mindaddig amíg én a kisoroló sávomba nem hajtottam. Majd hirtelen előrébb hajtott és heves lájkolásba kezdett.

      Merjük használni Pannóniánk!!! Hisz csak rossz időbe szeret a garázsban állni.
      -t5- kedvelte ezt.

      Komment


        #33
        BeniP10&P21 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        A mögöttem haladó ifjabb gép elkísért mindaddig amíg én a kisoroló sávomba nem hajtottam. Majd hirtelen előrébb hajtott és heves lájkolásba kezdett.
        Lehet, hogy csak levegő után kapkodott szerencsétlen ember.
        kollarg kedvelte ezt.

        Komment


          #34
          BeniP10&P21 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Jó a szélárnyék is sokat hoz egy 42éves motornak. A mögöttem haladó ifjabb gép elkísért mindaddig amíg én a kisoroló sávomba nem hajtottam.
          Már fenn van a videótok jutyubon!
          Ghost Rider - The come back ! | 353 Km/h | Wheeling - YouTube
          Utoljára szerkesztve a következő által: -t5-; 2012 aug. 08, 18:16.
          kollarg kedvelte ezt.
          A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

          Komment


            #35
            BeniP10&P21 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Hisz csak rossz időbe szeret a garázsban állni.
            Pontosabban: Rossz időben nem engedjük ki a garázsból, mert féltjük. Lehet, hogy ő menne szívesen.
            Everything is better when you decide you don't care.

            Komment


              #36
              De most komolyan... Mos hogy túl vagyok a 10e km-en nem kiabál szerviz után és úgy kell magamat visszafognom 100-ról. Nagyon szalad és hiba nélkül. Ha meg össze számolnám mennyi volt csak a blokk generál akkor a Pannónia gyárosok szörnyülködnének.

              Komment


                #37
                Most a P-10 ről van szó ??

                Komment


                  #38
                  mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Most a P-10 ről van szó ??
                  igen az én egynejűmről ami p10-h

                  Komment


                    #39
                    BeniP10&P21 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    De most komolyan... Mos hogy túl vagyok a 10e km-en nem kiabál szerviz után és úgy kell magamat visszafognom 100-ról. Nagyon szalad és hiba nélkül. Ha meg össze számolnám mennyi volt csak a blokk generál akkor a Pannónia gyárosok szörnyülködnének.
                    Hát számold össze!
                    Szerintem 70-80-at gond nélkül be tud nyelni a blokk, hogy megközelítőleg azt nyújtsa, mint a tiéd.

                    Komment


                      #40
                      demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Hát számold össze!
                      Dugatyú berta, fúrás honolás 3eFt, papír tömítés, kínai megszakító, trabi kondi, kuplung lammella és lánc, olaj, csapágy ami épp a boltba volt, viton simmering. szerintem 30 alatt van volt.
                      Beagle és mir-mur kedvelte ezt.

                      Komment


                        #41
                        Hmmm, értem. Akkor ez így jól sikerült, sajna nekem az előző motorom blokkját kb. ugyanilyen "konfiggal" egyszer-kétszer kellett szerelni ennyi futás alatt.

                        Komment


                          #42
                          Ilyen gépem nekem is volt (pontosítok az Aszonynak) legegyszerűbb tuning, végsebesség növelés a hátsó fogaskereket kikel cserélni a régi Babette fogaskerekére. Csereszabatos, csak a láncból kel kivenni. VIGYÁZAT!!!!! nagyon fog menni, DE a kuplungot igen sűrűn megeszi.:-)))))))
                          korompaiistvan kedvelte ezt.

                          Komment


                            #43
                            Én most dolgozom a 350-es Czetkám áttételmódosításán, egy 175 ös Cz 7 foggal kisebb lánckerekét akarom feltenni rá...A motor elég erős még, nagy sikerre számítok.
                            korompaiistvan kedvelte ezt.
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              #44
                              Kb annyit mert én kipróbáltam

                              Komment


                                #45
                                Az én motorom kényelmesen megy 200-at. Nem kényelmesen 240-et.
                                De nem így közlekedem vele. Ezt csak kipróbáltam. Autópályán max 160-nal. Amúgy meg mivel túramotor a 100-120 egy nézelődős tempó. Persze attól függ ki a többi motoros a csapatban.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X