Na ! Akkor a kakilemezbe bevezetem a 220 voltot !
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Kémleljétek az eget!
Collapse
X
-
mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAkkor a kakilemezbe bevezetem a 220 voltot
- 3 likes
Komment
-
Na ! Akkor a kakilemezbe bevezetem a 220 voltot !Egyszercsak lesz egészben sült szarkátok. Fincsiiii"Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."
- 1 like
Komment
-
sinter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMi Vasárnap felbicajoztunk Bélapátfalván az egykori bánya kőfejtőjébe, a hegy tetejére. Ott volt nagyon sok fecske és sajna úgy láttuk hogy már nagyon készülődnek. Viszont a kilátás!! Gyerekek! Az egyszerűen lélegzetelállító.
[ATTACH=CONFIG]24136[/ATTACH]
- 3 likes
Komment
-
Jön az ősz, a hideg.
- 7 likes
Komment
-
Azt hiszem a fecskék útját mi a műhelyeinkbe folytatjuk lassacskán.Készülget mindannyiónkban a téli terv, mit is kellene megcsinálni ?.Még azért bízunk,hogy tudunk még napközben egyet- egyet motorozni. Jelentem a Díszes társaságnak tegnap én is sikerrel megalkudtam egy 350- es Cz-re.Bordó eredeti festéssel és krómmal 30 ezer körüli km-rel és bontatlan motorral.Még a kuplung lamellái az eredetiek.
- 12 likes
Komment
-
apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésena és be kell szereznem 1,db Jáva Ideált (felújjítandót!)...és a régi álmom 1,db Pannónia T5h-t!
- 3 likes
Komment
-
Cz-re
- - - Updated - - -
Szerintem senki nem vette komolyan amikor azt mondtad, az ETZ lesz az utolsó motorod. Még Te magad sem... szerencsére
- 7 likes
Komment
-
...mi tagadás, a flottámban én is el tudnék képzelni még egy Jawa-t, igaz, én ezzel az ál-veteránnal szoktam szemezni:
https://www.youtube.com/watch?v=OFfE3CI4pdg
Retro külső, barátságosan dohogó 4t motor... Kár hogy nálunk ez sem ment, a Pannónia, Danúvia, stb. projektek mind hamvukba holtak.
- - - Updated - - -
apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMuszáj beszerezni valami bosszantó tevékenységet
- 3 likes
Komment
-
A Jawához képest valóban "nyersebb" a Cz legalább is szerintem. Miután volt 634-esem és az még ráadásul új is volt de ha a két gépet egymás mellett látod érted miről beszélek.Maradok a márka hűségnél ha megvan a "kicsi 175cm3"jobban áll mellette egy nagyobb.Aztán majd az idő vagy felül írja vagy áthúzza, remélem azért pozitív lesz a vége.Remélem jövőre Tiszakesziben együtt motorozunk.A Lányom stoppolta a Sport Cz-t és ha már ennyit dolgoztam rajta konzerválva várni is fogja azt az időt mikor mehet vele.Lesz mit alkotni a télen az Aprilián és a Cz-n is.
- 4 likes
Komment
-
Nem nyersebb. Sokkal inkább összeszedett konstrukció, mint a 634. Ráadásul a 634 egy nagy tohonya dög a filigán Cz-hez képest. Az aluráf meg tiszta nyugat keleten...A Cz kipufogót pedig nem múlja felül hangban és kinézetben semmifajta Jawa kipufogó."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 3 likes
Komment
-
Bocs én nem vagyok" íly márkahű" elfogult és ezt ne vedd sértésnek. Ami szép az szép a szememben a 634 az egy szép gép összességében míg a Cz mindíg is a sportosságot egyszerűséget sugallta persze ez az én meglátásom mely nem törvényszerűség. Látod mindettől függetlenül a márka hűségem töretlen!No vessük össze a kettőt: Jawa bölcsőváz mely sokkal stabilabb igaz nehezebb.A motor ugyan az, legfeljebb más a kis lánckerék.A többi a "díszítés"szemre mutatósabb a 634 -e_sen a sportossága miatt egyszerűbb a Cz. Az alu. ráfon nincs mit vitatkozni mint a kipufogón sem.Azért a "műszerfalon" ha azt annak lehet nevezni lenne mit vitatkozni oly csúnya ,hogy már szinte szép.No mindettől függetlenül az egyszerűség,használhatóság- sportosság miatt CZ a nyerő szerintem is.
- 3 likes
Komment
Komment