Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Guminak nevezett ipari hulladék.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Guminak nevezett ipari hulladék.

    Ezt a Csehek által elkövetett szemetet 3 éve vettem, és jó, ha 30 km-ert motoroztam vele.Click image for larger version

Name:	201304251189.jpg
Views:	1
Size:	191.6 KB
ID:	155857Click image for larger version

Name:	201304251190.jpg
Views:	1
Size:	192.3 KB
ID:	155858Click image for larger version

Name:	201304251191.jpg
Views:	1
Size:	192.0 KB
ID:	155859Click image for larger version

Name:	201304251192.jpg
Views:	1
Size:	191.4 KB
ID:	155860Click image for larger version

Name:	201304251193.jpg
Views:	1
Size:	201.2 KB
ID:	155861Click image for larger version

Name:	201304251194.jpg
Views:	1
Size:	193.9 KB
ID:	155862Click image for larger version

Name:	201305021195.jpg
Views:	1
Size:	200.1 KB
ID:	155863Click image for larger version

Name:	201305021196.jpg
Views:	1
Size:	198.0 KB
ID:	155864Click image for larger version

Name:	201305021197.jpg
Views:	1
Size:	194.4 KB
ID:	155865 Az utolsó három kép Tamás78 fékpofája szabályzás közben

    #2
    Mennyi hézagoló van a pofa alatt?

    Komment


      #3
      mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Ezt a Csehek által elkövetett szemetet 3 éve vettem, és jó, ha 30 km-ert motoroztam vele.
      Hát... Láttad "A világ leggyorsabb Indian-ja" c. filmet? Cipőpasztát neki, kitölti a repedéseket...

      Nekem is ilyen van a T1-esen, igaz még csak 7-8 hónapja és szintén kb. ugyanannyit ment eddig. Lehet holnap rá kellene néznem.
      Titus, taluga és wsievers kedvelte ezt.
      There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

      Komment


        #4
        joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Mennyi hézagoló van a pofa alatt?
        0,5/pofa
        kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        igaz még csak 7-8 hónapja
        1 évesen, már a minták alja be volt repedve.

        Komment


          #5
          Szia csak hogy vigasztaljalak nekem a Dunlop RODSMART2 3honap es par szaz km utan nezettki igy mondjuk nekem kicsereltek garanziaba neha azert gondolkodom egy erosebb kanyarba hogy mivan ha nem tart

          Komment


            #6
            Nekem a Hondámon, a gyári Pirelli Scorpion volt ennél cifrább állapotban 4 évesen, mivel tömlő nélküli, inkább én is lecseréltem pedig volt még rajta "hús" bőven.........
            Mikori gyártású azt nézted rajta?, mert lehet hogy már eleve túltároltat (rossz esetben napsütötte helyen) adtak el újnak, vagy épp rosszul sikerült "keveréket" fogtál ki.
            Nekem van egy 10 éves Mitas h-01-es a Maxon elől, sokat az sem futott, az még mint az új, csak hogy legyen ellenpélda is, igaz inkább sötét helyen tárolva.
            OdinHEM és taluga kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Nekem a Mitas salakgumi 10 éves is elmult, és semmi baja...bár jobban kopik, mint a Barum kopott annó...a gyári az első keréken 40000 km után volt cserélve...
              OdinHEM kedvelte ezt.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                #8
                Nekem a Simsonon ugyanezzel a mintával volt a gumi, csak annak még Barum volt a neve. 10 évet simán elment vele gond nélkül. Semmi repedezés nincs rajta.
                Valószínű a gumikeverékkel van gond.
                Amúgy én azért rákérdeznék az üzletben hogy szerintük ez így teljesen rendjén van-e? Mert szerintem sem ennyit kellene kibírnia.
                taluga kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  Nekem is Mitas volt hátul, tavaly cseréltem le (Heidenau-ra). Két évet futott vele nálam, az előző tulaj pedig azt mondta, hogy öt évvel előtte rakta fel (így a futásteljesítményt nem tudom). Ebből hármat egy nyitott fészerben állt a gép. Ennyire rosszul nem nézett ki az enyém akkor sem, amikor le vettem. Csak kopott volt.
                  Én is meg kérdezném, mert nem hiszem, hogy általános, vagy normális jelenség lenne!
                  supermax kedvelte ezt.

                  Komment


                    #10
                    Ha már gumi a téma én az utángyártott tanksapkámat szeretném megemlíteni. Bár a kerekeken nekem is mitas van, fél évesek sincsenek még és túl vannak 250 km-en, de eddig még az öntési tüskéknek sincs semmi bajuk

                    Szóval tanksapka: Szeptember környékén vettem új tanksapkát mert a régi már kicsit kopott meg kicsit öreg. Az új nagyon szép, nagyon jó, amíg a motor készülőben volt nagyon szépen mutatott a tankon. Decemberben eljutottam addig, hogy benzin is került a gépezetbe, majd egész télen úgy állt. Tavasszal még mindig nem volt semmi baja, műszaki előtt is még tökéletes, szép, csillog.

                    Megkaptam a rendszámot, megvolt az első tankolás (5 liter), ami 80 km alatt váratlanul kifogyott a gépezetből. Ekkor kellett rádöbbennem, hogy a tartalékom nem 3,5 liter mint ahogy azt a könyv írja, hanem 1 deci, mert 1 kilóméter alatt kifogyott. Elvánszorogtam kölcsönbenzinnel a kútra, kirúgtam a hámból, 10 liter belement, 3-4 nappal később leveszem a tanksapkát, hogy megnézzem mennyi benzin van benne, erre a tanksapkából kiugrott a gumi. Néztem, hogy ez mégis hogy történhetett, hát úgy ki volt tágulva, hogy a tank szájára is rá tudtam húzni, tehát átmérőbe legalább 2,5 - 3 centit tágult. Előkotortam a régi tanksapkát, kicseréltem a gumit, az új gumit a napra tettem, 2 óra alatt elpárolgott belőle az összes benzin és majdnem eredeti méretére zsugorodott vissza.

                    Nem tudom ki járt már így, de nekem nagyon zokon esett, hogy a benzinálló gumi nem is benzinálló... Vagy direkt úgy találták ki, hogy beledagadjon a tankba és ezáltal még jobban tömítsen?

                    Komment


                      #11
                      Bár nem veterán és nem is jármű, hanem babakocsi kerék gumija, de azért megosztom, hogy hová képes süllyedni az európai (jelen esetben cseh) ipar.

                      Így néz ki a gumi:
                      Click image for larger version

Name:	IMG_1793.jpg
Views:	1
Size:	148.7 KB
ID:	137351

                      Ha kiengedünk belőle egy kis levegőt, rögtön kiderül mitől is olyan amorf. Cseh barátaink képesek voltak egy egyenes gumitömlő két végét összedolgozni, így lett belőle gumibelső:

                      Click image for larger version

Name:	IMG_1848.jpg
Views:	1
Size:	130.5 KB
ID:	137352

                      Viszonyításképpen egy kínai termék mellett:

                      Click image for larger version

Name:	IMG_1791.jpg
Views:	1
Size:	140.9 KB
ID:	137353

                      Ha nem lenne ráírva vajon ki tippelné meg helyesen, hogy melyik a kínai és melyik a cseh?
                      korompaiistvan és wsievers kedvelte ezt.
                      Everything is better when you decide you don't care.

                      Komment


                        #12
                        Szervusztok . A "takarékoskodás" mindennapi dolog a gyártóknál és kereskedőknél ( tisztelet a kivételnek ! ). Ez a dolog, hogy valami s..r sajnos kezd törvényszerűvé válni, mivel a gazdasági helyzet szép lassan elér mindent. A rossz minőségű terméket a kényszerhelyzet alakítja, hogy a gyártó és a kereskedő talpon maradjon ( ez részemről általános megfogalmazás , remélem sok kivétel van ). A jót hamar lemásolják és pontosan úgy néz ki , mint az eredeti jó minőségű. Példákat sorolok az élet szélesebb területéről , amire rálátásom van , illetve személyes tapasztalatot szereztem. Ezek a "történések", mind a bevételi oldal növelése céljából kerülnek alkalmazásra. Élelmiszerbolt : 3 féle hasonló termék , különböző árakon - az árcédulák felcserélve, a drágább van az olcsóbb helyén és ezt már csak a számlán vesszük észre , ha főleg több dolgot vásárolunk egyszerre ( cégnevet nem írnék , de nem véletlen , mivel rendszeresen "figyelem" vásárláskor a tudatos turpisságokat).Mosópor. Jön az új nevű valami. ( Tudni kell ,hogy minden ilyen jellegű anyagot egy receptkönyvből gyártanak. ) Nagyon jó. Egy kis idő után kezd nem olyan lenni mint az elején. Miért? Azt az anyagot kezdik "kispórolni" belőle , ami a legdrágább . A gumiból az öregedésgátlót - gondolom az valószínűleg költségesebb , mint a korom. Wolframszálas izzó . ( Bár ezek már kezdenek kikopni. ) 20 %-al rövidebb wolfram , azt eredményezi , hogy az élettartam hasonlóan rövidebb lesz. Ez azt jelenti , hogy a termelést lehet növelni , hiszen így nagyobb a kereslet. Felhasznált összetevők egy liftnél. Ajánlatok bekérése ,természetesen az építtető sok esetben a legolcsóbbat választja, hiszen azt látja , hogy a rajzon minden ugyan olyan , mint a másiknál. Azt viszont figyelmen kívűl hagyja, hogy az összetevő alkatrészek az egyiknél a minőséget és a tartósságot képviselik , a másik meg a bóvli kategóriába is csak jó indulattal sorolható. A megrendelő , meg "szívhat" , minek után a az építő cég eltűnik. Herendi porcelán . Messze tőlünk keletre már ezt is szépen másolják - itthon meg árulják, szinte az összes régiségpiacon. Tudjátok , amikor az egyébként magyar , vagy német ( nagy múltú cég - több , mint 200 éves ) alakot ábrázoló porcelán - ami az eredetiről van másolva ( nagysága, formája, színvilága - az eredtiről vett minta ) - szeme erős távolkeleti beütéssel van ábrázolva , na az már nem semmi. Sorolhatnám -cipők, ruhák, bármi , amit a multi is ugyan úgy árul ( a forrás egyforma )- , de úgy gondolom , hogy ezzel a kérdéssel mindegyikönk nap, mint nap szembesül, főleg miután a tárgyat , vagy eszközt használatba veszi. Üdvözlettel.

                        Komment


                          #13
                          Blackmumus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Vagy direkt úgy találták ki, hogy beledagadjon a tankba és ezáltal még jobban tömítsen?
                          Szedd le egy rossz olajszűrőről, azzal nem lessz ilyen gond...
                          Nekem a gyári keményedik fel, a tankolási intervallum alatt nem szoktam nagyon meghúzni, de mire kifogy egy tank benzin, addigra elég erőteljesen kell lefelé csavarni...először meglepett vele
                          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                          Komment


                            #14
                            Blackmumus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Nem tudom ki járt már így, de nekem nagyon zokon esett, hogy a benzinálló gumi nem is benzinálló... Vagy direkt úgy találták ki, hogy beledagadjon a tankba és ezáltal még jobban tömítsen?
                            Az összes mostanában vett gumi tanksapka tömítéssel így jártam! Tavaly nyáron havonta cseréltem benne, mert egy idő után csordogált az ölembe a benzin, ami ugye dohányzó embernél nem olyan biztonságos, ha üzemanyaggal átitatott a nadrágja , a szaga sem az igazi, és amúgy is olyan fura magam alá... érzés

                            Át is álltam parafa tömítésre.

                            Komment


                              #15
                              taluga eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Tavaly nyáron havonta cseréltem benne, mert egy idő után csordogált az ölembe a benzin, ami ugye dohányzó embernél nem olyan biztonságos, ha üzemanyaggal átitatott a nadrágja
                              Viszont garantált módja lehet a leszokásnak mondjuk egy lángossütő parkolójában.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X