Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Guminak nevezett ipari hulladék.
Collapse
X
-
mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEzt a Csehek által elkövetett szemetet 3 éve vettem, és jó, ha 30 km-ert motoroztam vele.
Nekem is ilyen van a T1-esen, igaz még csak 7-8 hónapja és szintén kb. ugyanannyit ment eddig. Lehet holnap rá kellene néznem.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 3 likes
Komment
-
joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMennyi hézagoló van a pofa alatt?
kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseigaz még csak 7-8 hónapja
Komment
-
Nekem a Hondámon, a gyári Pirelli Scorpion volt ennél cifrább állapotban 4 évesen, mivel tömlő nélküli, inkább én is lecseréltem pedig volt még rajta "hús" bőven.........
Mikori gyártású azt nézted rajta?, mert lehet hogy már eleve túltároltat (rossz esetben napsütötte helyen) adtak el újnak, vagy épp rosszul sikerült "keveréket" fogtál ki.
Nekem van egy 10 éves Mitas h-01-es a Maxon elől, sokat az sem futott, az még mint az új, csak hogy legyen ellenpélda is, igaz inkább sötét helyen tárolva.
- 2 likes
Komment
-
Nekem a Mitas salakgumi 10 éves is elmult, és semmi baja...bár jobban kopik, mint a Barum kopott annó...a gyári az első keréken 40000 km után volt cserélve...OdinHEM kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
Nekem a Simsonon ugyanezzel a mintával volt a gumi, csak annak még Barum volt a neve. 10 évet simán elment vele gond nélkül. Semmi repedezés nincs rajta.
Valószínű a gumikeverékkel van gond.
Amúgy én azért rákérdeznék az üzletben hogy szerintük ez így teljesen rendjén van-e? Mert szerintem sem ennyit kellene kibírnia.taluga kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Nekem is Mitas volt hátul, tavaly cseréltem le (Heidenau-ra). Két évet futott vele nálam, az előző tulaj pedig azt mondta, hogy öt évvel előtte rakta fel (így a futásteljesítményt nem tudom). Ebből hármat egy nyitott fészerben állt a gép. Ennyire rosszul nem nézett ki az enyém akkor sem, amikor le vettem. Csak kopott volt.
Én is meg kérdezném, mert nem hiszem, hogy általános, vagy normális jelenség lenne!supermax kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Ha már gumi a téma én az utángyártott tanksapkámat szeretném megemlíteni. Bár a kerekeken nekem is mitas van, fél évesek sincsenek még és túl vannak 250 km-en, de eddig még az öntési tüskéknek sincs semmi bajuk
Szóval tanksapka: Szeptember környékén vettem új tanksapkát mert a régi már kicsit kopott meg kicsit öreg. Az új nagyon szép, nagyon jó, amíg a motor készülőben volt nagyon szépen mutatott a tankon. Decemberben eljutottam addig, hogy benzin is került a gépezetbe, majd egész télen úgy állt. Tavasszal még mindig nem volt semmi baja, műszaki előtt is még tökéletes, szép, csillog.
Megkaptam a rendszámot, megvolt az első tankolás (5 liter), ami 80 km alatt váratlanul kifogyott a gépezetből. Ekkor kellett rádöbbennem, hogy a tartalékom nem 3,5 liter mint ahogy azt a könyv írja, hanem 1 deci, mert 1 kilóméter alatt kifogyott. Elvánszorogtam kölcsönbenzinnel a kútra, kirúgtam a hámból, 10 liter belement, 3-4 nappal később leveszem a tanksapkát, hogy megnézzem mennyi benzin van benne, erre a tanksapkából kiugrott a gumi. Néztem, hogy ez mégis hogy történhetett, hát úgy ki volt tágulva, hogy a tank szájára is rá tudtam húzni, tehát átmérőbe legalább 2,5 - 3 centit tágult. Előkotortam a régi tanksapkát, kicseréltem a gumit, az új gumit a napra tettem, 2 óra alatt elpárolgott belőle az összes benzin és majdnem eredeti méretére zsugorodott vissza.
Nem tudom ki járt már így, de nekem nagyon zokon esett, hogy a benzinálló gumi nem is benzinálló... Vagy direkt úgy találták ki, hogy beledagadjon a tankba és ezáltal még jobban tömítsen?
Komment
-
Bár nem veterán és nem is jármű, hanem babakocsi kerék gumija, de azért megosztom, hogy hová képes süllyedni az európai (jelen esetben cseh) ipar.
Így néz ki a gumi:
Ha kiengedünk belőle egy kis levegőt, rögtön kiderül mitől is olyan amorf. Cseh barátaink képesek voltak egy egyenes gumitömlő két végét összedolgozni, így lett belőle gumibelső:
Viszonyításképpen egy kínai termék mellett:
Ha nem lenne ráírva vajon ki tippelné meg helyesen, hogy melyik a kínai és melyik a cseh?korompaiistvan és wsievers kedvelte ezt.Everything is better when you decide you don't care.
- 2 likes
Komment
-
Szervusztok . A "takarékoskodás" mindennapi dolog a gyártóknál és kereskedőknél ( tisztelet a kivételnek ! ). Ez a dolog, hogy valami s..r sajnos kezd törvényszerűvé válni, mivel a gazdasági helyzet szép lassan elér mindent. A rossz minőségű terméket a kényszerhelyzet alakítja, hogy a gyártó és a kereskedő talpon maradjon ( ez részemről általános megfogalmazás , remélem sok kivétel van ). A jót hamar lemásolják és pontosan úgy néz ki , mint az eredeti jó minőségű. Példákat sorolok az élet szélesebb területéről , amire rálátásom van , illetve személyes tapasztalatot szereztem. Ezek a "történések", mind a bevételi oldal növelése céljából kerülnek alkalmazásra. Élelmiszerbolt : 3 féle hasonló termék , különböző árakon - az árcédulák felcserélve, a drágább van az olcsóbb helyén és ezt már csak a számlán vesszük észre , ha főleg több dolgot vásárolunk egyszerre ( cégnevet nem írnék , de nem véletlen , mivel rendszeresen "figyelem" vásárláskor a tudatos turpisságokat).Mosópor. Jön az új nevű valami. ( Tudni kell ,hogy minden ilyen jellegű anyagot egy receptkönyvből gyártanak. ) Nagyon jó. Egy kis idő után kezd nem olyan lenni mint az elején. Miért? Azt az anyagot kezdik "kispórolni" belőle , ami a legdrágább . A gumiból az öregedésgátlót - gondolom az valószínűleg költségesebb , mint a korom. Wolframszálas izzó . ( Bár ezek már kezdenek kikopni. ) 20 %-al rövidebb wolfram , azt eredményezi , hogy az élettartam hasonlóan rövidebb lesz. Ez azt jelenti , hogy a termelést lehet növelni , hiszen így nagyobb a kereslet. Felhasznált összetevők egy liftnél. Ajánlatok bekérése ,természetesen az építtető sok esetben a legolcsóbbat választja, hiszen azt látja , hogy a rajzon minden ugyan olyan , mint a másiknál. Azt viszont figyelmen kívűl hagyja, hogy az összetevő alkatrészek az egyiknél a minőséget és a tartósságot képviselik , a másik meg a bóvli kategóriába is csak jó indulattal sorolható. A megrendelő , meg "szívhat" , minek után a az építő cég eltűnik. Herendi porcelán . Messze tőlünk keletre már ezt is szépen másolják - itthon meg árulják, szinte az összes régiségpiacon. Tudjátok , amikor az egyébként magyar , vagy német ( nagy múltú cég - több , mint 200 éves ) alakot ábrázoló porcelán - ami az eredetiről van másolva ( nagysága, formája, színvilága - az eredtiről vett minta ) - szeme erős távolkeleti beütéssel van ábrázolva , na az már nem semmi. Sorolhatnám -cipők, ruhák, bármi , amit a multi is ugyan úgy árul ( a forrás egyforma )- , de úgy gondolom , hogy ezzel a kérdéssel mindegyikönk nap, mint nap szembesül, főleg miután a tárgyat , vagy eszközt használatba veszi. Üdvözlettel.
- 6 likes
Komment
-
Blackmumus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseVagy direkt úgy találták ki, hogy beledagadjon a tankba és ezáltal még jobban tömítsen?
Nekem a gyári keményedik fel, a tankolási intervallum alatt nem szoktam nagyon meghúzni, de mire kifogy egy tank benzin, addigra elég erőteljesen kell lefelé csavarni...először meglepett vele"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
Blackmumus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNem tudom ki járt már így, de nekem nagyon zokon esett, hogy a benzinálló gumi nem is benzinálló... Vagy direkt úgy találták ki, hogy beledagadjon a tankba és ezáltal még jobban tömítsen?
Át is álltam parafa tömítésre.
- 1 like
Komment
-
taluga eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseTavaly nyáron havonta cseréltem benne, mert egy idő után csordogált az ölembe a benzin, ami ugye dohányzó embernél nem olyan biztonságos, ha üzemanyaggal átitatott a nadrágja
- 2 likes
Komment
Komment