Idézet a linkelt könyvből:
"Amennyiben
a felvezető úgy dönt, hogy érdemes megelőzni egy adott járművet, az előzés
megkezdésekor kisorol, és bekapcsolt irányjelzővel addig marad a
kitérő sávban,
ameddig a
szembejövő forgalmat biztonságosnak ítéli. A
sor többi tagja figyeli,
hogy meddig tartja fenn az előzési manővert a
felvezető. Amint visszasorol a
fel -
vezető, az őt sorban követő társai is visszasorolnak. Amennyiben egy előzés
közben a
konvoj kettészakad, a
hátul maradt társakat segítve újból kisorol a
fel -
vezető, jelezve ezzel, hogy az előzés megkezdése biztonságos. "
Ez is egy kevés helyen emlegetett, de annál hasznosabb momentum.
"Amennyiben
a felvezető úgy dönt, hogy érdemes megelőzni egy adott járművet, az előzés
megkezdésekor kisorol, és bekapcsolt irányjelzővel addig marad a
kitérő sávban,
ameddig a
szembejövő forgalmat biztonságosnak ítéli. A
sor többi tagja figyeli,
hogy meddig tartja fenn az előzési manővert a
felvezető. Amint visszasorol a
fel -
vezető, az őt sorban követő társai is visszasorolnak. Amennyiben egy előzés
közben a
konvoj kettészakad, a
hátul maradt társakat segítve újból kisorol a
fel -
vezető, jelezve ezzel, hogy az előzés megkezdése biztonságos. "
Ez is egy kevés helyen emlegetett, de annál hasznosabb momentum.
Komment