HAJ-AJ! Nagy a(z agy)baj kérem!Eladó MZ ETZ 250 - Képes Motor
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Érdekes hirdetések :)
Collapse
X
-
pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHAJ-AJ! Nagy a(z agy)baj kérem!Eladó MZ ETZ 250 - Képes Motor
- 2 likes
Komment
-
Akkor is kicsi az a bizonyos kerítés... A Lipótmező is bezárt... A bolondok meg köztünk vannak...RedBull477 és kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
-
pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAkkor is kicsi az a bizonyos kerítés... A Lipótmező is bezárt... A bolondok meg köztünk vannak...
Inkább (azt mondanám) nem vagyunk egyformák...még szerencse
- 2 likes
Komment
-
Egyébként is , ha ott állsz a kerítésnél , relatív hogy ki van bezárva, vagy kizárva !
Azt mondják minden annyit ér , amennyit fizetnek érte ! Ha van olyan delikvens aki hajlandó érte kifizetni az összeget , akkor OK .
- - - Updated - - -
Nos én is nézegettem egy hirdetést , no nem , nem az árképzés miatt , azt a fentieknek megfelelően nem veszem figyelembe (bár lehet egy picit túlzott , mégis az eladó dolga . Nézegettem magát a gépet . Mindenkinek egyéni elképzelései lehetnek saját motorjának kinézetéről , alakítgatásáról amíg az NKH engedi . Vagyis az eladó munkáját kritizálni dehogy is akarnám , sőt első ránézésre egy jó képességű , jó kiállású szép motor amit látunk , az őszi idill , valami pazar, nagyon tetszik . Amit furcsáltam amikor jobban megnéztem a fotókat, hogy hogyan adhatták ki a múzeális minősítést a "szakemberek" egy olyan motorra (P21) aminek :
- két kipufogója különbözik , a jobb oldali az első szériás P20-é
- mindkét "furuja " hiányzik , vagy átalakított (nem látom túl jól)
- jobb kipu.,ami eredetileg hollandihoz ,menetes résszel volt ellátva,(könyöknél) már az oda illő "mandzsettát"is nélkulözi
- bár lehet hogy rosszul tudom, az eredeti "héblik" cseppvégződésűek nem pedig a Danuvia formátumúak ...
- Teló gumi-harmónikák totál autentikusak( ) , élükön a bilincsel ...
- Ugyanilyen eredetinek hat , a fekete bowden garnitúra is
- Az oldaltámasz (vagy "villámtámasz" ) is első szériás P20
- stb
Ezek mind minősítik őket is , vagy ha esetleg később kerültek átalakításra , legalább ezek ismeretében írná az eladó , mint pozitívumot a múzeális minősítést , és OT rendszámot...
Eladó használt PANNONIA P21 ( OT rendszám - 5 év műszaki)
És ezzel sem akartam senkit megbántani, esetleg lenézni ,sértegetni , főleg ha a vas gazdija is olvassa gondolataimat, csak próbáltam volna rávilágítani arra, hogy néhol a csavarok gyártmányát is vizslatják , máshol meg a gépet , így is megfelelőnek találják a "szakemberek" , az OT minősítés áhított megszerzéséhez ! Egyébként látszik hogy fektettek munkát, pénzt a project-be .Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2015 júl. 29, 14:56.
- 2 likes
Komment
-
Ez a 634.01 es nagyon jó áron van:
Jawa 350/634 Eredeti 1975-ös - Borzavár, Veszprém
Ami az MZ nél az ETS, az a Jawánál ez...a szlovákok megvesznek érte...nem sokáig lessz meg."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
Volt amúgy külön első sárvédő 18-as kerékhez?
- - - Updated - - -
Ez a 634.01 es nagyon jó áron van:
Jawa 350/634 Eredeti 1975-ös - Borzavár, Veszprém
Ami az MZ nél az ETS, az a Jawánál ez...a szlovákok megvesznek érte...nem sokáig lessz meg.
Komment
-
Talán a korai évjárat , szín ?
Ez volt az első kockatankos,18"os kerekekkel elöl sarkos hátul hagyományos sárvédővel műanyag kis-lámpafelyel ezzel már lehetett látni este is.Tudtommal nem volt más színben,nem libegett a szélben mint az MZ és kanyarvadász volt.Kicsit lusta ,de nyomatékos megbízható gépként ismertem meg.
Használtan vettem (fiatalon)és 11-12 ezret mentem tisztítgytásokkal karbi,gyújtás,Ja ÉS NEM vette ki a kezemből a váltó a kuplungot!!!!!!"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 4 likes
Komment
-
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseDe ha megkérnélek elárulnád a különlegességének okait ? Talán a korai évjárat , szín ?
Kevés készült belőle, az is exportra, a legtöbb a Szovjetunió utódállamaiban van. Hozzánk is elvétve került, Csehországban, Szlovákiában jóformán nincs ilyen. Oda csökkentett zajkibocsájtású kivitel került(ilyen az enyém is) a Csehszlovák belügyi szerveknek. Egy későbbi 634 árának dupláját, 3 szorosát fizetik érte. Volt még olajszivattyús változata is, azt csak Angliába vitték.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 júl. 30, 10:21."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 6 likes
Komment
-
Üdv wsievers!
Üdv wsievers!
Ami az MZ nél az ETS, az a Jawánál ez...a szlovákok megvesznek érte...nem sokáig lessz meg.Utoljára szerkesztve a következő által: St.Z.350; 2015 júl. 30, 17:28.
Komment
-
Mindegyik 634-es blokk 633-as számozású volt.
A jawamania.cz szerint 73 ban már bevezették a 634 est, tehát bizonyos ideig együtt készült a 360-nal. Elvileg 74 től már kihozták a 634.6.00 át. Az utolsó 634. 01 est 76-ból láttam. A gyártás rövid ideje miatt hasonlítottam az ETS hez, és a ritkasága miatt, bár ETS ből szerintem jóval több készült.Engine 623-1 250 ccm, 2 cylinder, oil pump, holds for "spinal" frame, year 1969 - 73, used for JAWA 623 BIZON 623-2 same as 623-1, but without oil pump 633-0 350 ccm, 2 cylinder, holds for "spinal" frame, year 1968 - 73, used for JAWA 633 BIZON 633-1 same as 633-0, but used oil pump 633-3 350 ccm, 2 cylinder, used for JAWA 634, connection rod pins on "needle bearings" diameter 16mm, (first few pieces with 18mm), reverse gear (1° down), canceled semi-automatic clutch release, but renew again later 633-4 same as 633-3, but 84dB for CSSR for JAWA 634 633-5 same as 633-4, with oil pump MOTORPAL 633-6 same as 633-5, 84 dB for JAWA 634 633-7 for sidecar (changed chain sprocket and tachometer drive) 633-8 for Austria, 352 ccm, for JAWA 634 633-9 84 dB, sidecar, JAWA 634 623-4 250 ccm, 2 cylinder, used for CZ 471 623-5 same as 623-4, but separated lubrication 623-6 same as 623-4, but 75W generator 634-1 350ccm, 2 cylinder, same as 633, but holder for frame CZ, used in CZ 472 634-2 same as 634-1, oil pump 634-3 same as 634-1, model for Ministry of Defence 634-5 same as 634-1, model for Soviet Union 634-6 same as 634-1, 84dB, CSSR 634-7 same as 634-1, sidecar 634-8 same as 634-1, for CZ 472.04 ( 1978 ) 634-9 same as 634-1, for Austria 631-0 separated lubrication, mechanical speedometer 631-1 same as 631-0, 84 dB, JAWA 634 631-2 same as 631-0, sidecar, England, JAWA 634 631-3 model 1980, mechanical speedometer, JAWA 634 631-4 same as 631-0, sidecar, JAWA 634 631-5 same as 631-4, oil pump, JAWA 634 631-6 for Austria, 352 ccm, mechanical speedometer, for JAWA 634 631-9 mechanical speedometer, reduced noise, JAWA 634 632-00 updated engine 633, JAWA 634 632-001 same as 632-000, sidecar, 15 teeth sprocket, JAWA 634 632-013 engine for Egypt producer, 60 W generator 632-2 engine derived from 632-0, used alternator 12v from 638. Used in CZ 472.6 and JAWA 632-0 (1988-90). In 1991 were produced limited series for JAWA 634 frame for English customer. Produced variations: 00 - for CZ 472.6 01 - same as 00 with modernise gearbox 02 - for JAWA 632-0 03 - 2 x FAG bearings on crank shaft, cast-iron shifting forks 04 - same as 03, for sidecar 05 - all bearings FAG on crank shaft, cast-iron shifting forks 06 - same as 05 for sidecar
Földönkívüli nyelven kis infó a 634.01 esről:
http://www.metalmoto.cz/clanky/jawa-...-historie.html
Kifelejtettem, hogy a 634.01 első kivitelén fordítva van a hengerfej:
Később már a hengerfej iránya a megszokott lett(a láncbúrának szürkének kellene itt lennie, és a teleszkóp is a régebbi műanyag tokos-bár nekem is csak azt sikerült szerezni):
Itt már fekete a váz:
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 júl. 30, 21:11."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
Komment