Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
I. Veterán fórum találkozó - Tiszakeszi, 2014 július 25-27
Nagyon régóta problémám, hogy a végsebesség közelében egyszerre megszűnik a gyujtás(vagy az üzemanyagellátás). Nem találom az okát, 120km/h körül jelentkezik, hőmérsékletfüggő, és teljesen váratlan. Jah, és minden sebességfokozatban kiforgatható, csak 4.ben nem, csak ott és akkor jelentkezik. -.-
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 jún. 07, 15:02.
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Szedd szét darabokra, kijön belöle a gonosz és rakd össze ujra. Hátha segit. Nem tudom miért, de megmagyarázhatatlan dolgokat néha megmagyarázhatatlan megoldásokkal orvosolni lehet. Multkor a komám volvojában kopogott a fékrásegitő. Szétszedtem, nem láttam benne semmit, összeraktam. Azóta nem kopog.
Szedd szét darabokra, kijön belöle a gonosz és rakd össze ujra. Hátha segit. Nem tudom miért, de megmagyarázhatatlan dolgokat néha megmagyarázhatatlan megoldásokkal orvosolni lehet. Multkor a komám volvojában kopogott a fékrásegitő. Szétszedtem, nem láttam benne semmit, összeraktam. Azóta nem kopog.
Hasonló módon jártam kis-polszkival vagy 20-éve.Mindig megállt és nehezen indult.Elhivtam egy autószerelő barátomat hibafeltárásra azt mondta csoda,hogy eddig ment elkopott az egész motor nincs kompresszió sem benne.Egy hétvége,benzin és tömítéskészlet.szétszedtem,mindent kitakarítottam,összeraktam és még két évig ment a kicsike gond nélkül.
Azóta mondom mindig"tiszta motor fél szerelő".
Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2014 jún. 07, 21:48.
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Szerintem kevés az üzemanyag(kicsi a fúvóka)Egy kölcsön motorral jártam hasonlóan,90-felett megzavarodott,pukkant, kihagyott,megállt.Ez hengerfúrás után jelentkezett.
Vagy dugulás az üza.rendszerben vagy beállítás gondra tippelek.
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Én a Trabimmal jártam így elég sokszor, hogy nem tudott elég benya utánfolyni az úszóházba és szépen kirántotta belőle a naftát. Persze ez csak akkor volt így mikor nyomtam neki mint az örült. Általában a benzincsap tömítése volt a hunyó, úgymond összement rajta a lyuk. Pici bőrlyukasztóval rendbe tettem és már jó is volt.
Én a Trabimmal jáegy rtam így elég sokszor, hogy nem tudott elég benya utánfolyni az úszóházba és szépen kirántotta belőle a naftát
A megoldás a következő : Megfúrod az úszóház tetejét, rögzítesz hozzá egy csőcsonkot. Ezt pedig egy gumicsővel összekötöd a légszűrőházzal. Így már nem tud vákum keletkezni az úszóházban. Ez volt a nyolcvanas évek egyik tuning fogása.
A megoldás a következő : Megfúrod az úszóház tetejét, rögzítesz hozzá egy csőcsonkot. Ezt pedig egy gumicsővel összekötöd a légszűrőházzal. Így már nem tud vákum keletkezni az úszóházban. Ez volt a nyolcvanas évek egyik tuning fogása.
Sajnos a Jikov porlasztókon eleve ott a túlfolyó nyílás. Ha ott nem a benzin folyik ki éppen, akkor mehet a levegő befelé. Tehát ez nem lehet az ok. Én inkább valami rezonanciára tippelek, ami negyedikben jelentkezik, és lebegtetni kezdi a zárórugót, ami miatt a szikraképződés bizonytalanná válik. Próbálj meg valahogy rásegíteni a megszskító rugójára.
A héten lezajlik a tesztüzeme a találkozónak, mivel egy hatodik osztályt viszek oda három napra kirándulni. Ha a Dunakanyari gyerekeknek jó lesz, akkor mi sem fogunk panaszkodni
Pláne igy, hogy 1300 km-re vagyok otthontól. Igy tényleg leköröznek. És még a pálinkából sem hoztam magammal....de a találkozóra viszek! Almalevet, 50 %-osat. Hoz más is?
Komment