Közlemény

Collapse
No announcement yet.

T1 Pannónia felújítási költsége

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #61
    Most hogy van egy kis lélegzetnyi időm, elkezdtem a motorral újra foglalkozni. Először is boldog új évet minden fórumozónak! Ide gondoltam az első hozzászólást ugyanis lassan a végéhez közeleg a T1-em oldalkocsival. Reggel csináltam egy számítást. Eddig összesen járok kevéssel 500 alatt. Pár apróság(ok kárpit+2kerék+blokkelújítás hiányzik, és a festés most készül. Így a vége 800 lesz mindenestől. A motor+ok 150 volt az is benne van. Click image for larger version

Name:	méret.jpg
Views:	1
Size:	195.3 KB
ID:	137254Click image for larger version

Name:	P6110073.jpg
Views:	1
Size:	196.6 KB
ID:	137255 <-- a kiindulási anyag
    chemotox kedvelte ezt.
    You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close

    Komment


      #62
      Olcsobban vehettél volna egy félkészet és csak összeraktad volna.Sokáig ilyenben gondolkodtam,de inkább egy félkésszel motorozom.
      Beagle és wsievers kedvelte ezt.
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        #63
        Aries88 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Így a vége 800 lesz mindenestől
        Ajha - azért nem kis összeg. Nagyon kíváncsi vagyok hogy milyen szép lesz a végére.

        Főleg mert én most teljesen a másik véglettel próbálkozom - bár lehet már néhányotoknak mondtam: a cél minél olcsóbban kihozni egy műszakis T1-et elfogadható állapotban, a cél hogy névre írással, új gumikkal, rendbe tett futóművel-fékkel és felújított blokkal megálljon 200e forintban.
        Beagle, Tequila és kedvelte ezt.
        There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

        Komment


          #64
          Ha ezt tudtam volna... pedig a motorhoz konkrétan nem kellett semmi venni, úgy értem minden rajta volt aminek rajta kellett. Ezért azt a következtetést vontam le, hogy mind1 a kiinduláskor milyen romos a gép, vagy "jó állapotú" mint az enyém volt, ha úgy is, amit ki kell cseréni azt ki kell, a festés, homokozás meg nem nézi hogy "még egész szép" a festés vagy tök rozsda...szerintem
          Voltam kint vásáron: egy nagyon szép tank, gyönyörű "nyíregy melletti" csíkozással (mert oda viszi az illető aki árulja) felújítva, homokozva festve, egyszóval mint az új: 12000Ft!! akkor elgondolkodtam hogy nem biztos hogy olcsóbb lesz az ha magam viszem el ide oda. ne számolj...nem lesz olcsóbb. Érdekes dolog ez...
          You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close

          Komment


            #65
            Aries88 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            ne számolj...nem lesz olcsóbb. Érdekes dolog ez...
            Az biztos, hogyha szépen és jól meg akarod csinálni, akkor az nem kevés pénz.

            Én eddig ott tartok, hogy a motoron kívül vettem 1700 forintért flexre drótkorongot, 5 liter nitrohigítót meg 1 doboz ipari alapozót - lehet szörnyen hangzik, de én fogok mindent csinálni a motoron, még a kárpitosmunkát és a csíkozást is. Nekem is tele lett a hócipőm a szakemberekkel mialatt elkészült az eddigi 2 motor, úgyhogy mostantól semmilyen folyamatot sem adok ki a kezemből.

            (Na jó, esetleg a gumizást megcsináltatom gépen, kisebb az esélye hogy tönkreteszek valamit... )
            There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

            Komment


              #66
              kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              a cél hogy névre írással, új gumikkal, rendbe tett futóművel-fékkel és felújított blokkal megálljon 200e forintban.
              Nem lehetetlen,de lényeges,hogy milyen állapotú az alap motor! És persze oldalkocsi nélkül! Az én motorom is 200e körül állt meg (pontosan is ki fogom számolni),de semmit sem krómoztattam,6000-ért vettem használható kipufogókat,5000-ért kerekeket stb., a fényezés,csak anyagköltség, a blokk csak anyagköltség és a fújáson kívül (mármint a fényezés,de pénzembe ez sem került) mindent én magam csináltam,rengeteg munkaóra ment rá. Persze ennek is van értéke,de ezt nyilván nem számolom.

              Komment


                #67
                Aries88 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Ha ezt tudtam volna...
                Ajjajjjj...hányszor mondtam én ugyanezt...




                kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Nekem is tele lett a hócipőm a szakemberekkel mialatt elkészült az eddigi 2 motor
                Nahát, ez is milyen ismerős dolog...

                Komment


                  #68
                  Sziasztok Szakik!Bocsánat e késői válaszért!Az olcsó 70e ft!Az olcsó és szép 130e ft!

                  De ha szakosra akarja az ember,200e ft alatt nem lehet kijönni!Most kb a 78.-ik Pannoniát újítom!

                  Komment


                    #69

                    Komment


                      #70
                      Hát ez nagyon jó, igaz hogy Karácsony óta de akkor is megjöttél a korrekt válasszal.
                      Én az első összeget szántam eredetileg a fényezésre, aztán olyan lehetőség nem volt és összességében a másodikat fizettem ki érte. Aztán pár hónap múlva jött a hír, hogy van már szaki aki az elsőért megcsinálná. Azért tartok tőle hogy észrevehető lenne a különbség.

                      Komment

                      Ugrás az oldal tetejére
                      Working...
                      X