Akkor most megint okoskodom. A gyújtótrafó újra lett tekercselve? Jól értettem? Ha igen, akkor nem fordulhat elő véletlen, hogy a szigetelő lakk a vasmagra folyt? Ez miatt lehet test kontakt hiba.
Alaplap lehet oxidos. Ahol ezek össze érnek, kicsit polír papírral mindkettőt érdemes csiszolgatni. Majd a tekercs kivezetéseket is ellenőrizni. Miért írom ezt? Volt Jawa Mustang segédmotorom. Annál egy kanyarban ment el a gyújtás. Valahogy a vezeték levált a vasmagról. Vissza melegítettem a helyére, de nem kapartam le a zománcot a huzalról. Nem volt jó... Másodjára igen. Akkor már kapargattam a vezetéket.
Szóval egyesével szűrjük ki a hibákat. Biztos van még rejtett hiba.
Alaplap lehet oxidos. Ahol ezek össze érnek, kicsit polír papírral mindkettőt érdemes csiszolgatni. Majd a tekercs kivezetéseket is ellenőrizni. Miért írom ezt? Volt Jawa Mustang segédmotorom. Annál egy kanyarban ment el a gyújtás. Valahogy a vezeték levált a vasmagról. Vissza melegítettem a helyére, de nem kapartam le a zománcot a huzalról. Nem volt jó... Másodjára igen. Akkor már kapargattam a vezetéket.
Szóval egyesével szűrjük ki a hibákat. Biztos van még rejtett hiba.
A gyújtás nem szereti az olajpárát. Főleg mert az meleg és mindenhová bejut. Ha van lehetőséged cseréld ki, vagy próbáld meg szimmeringre átalakítani. Aztán ahogy már páran írtuk, csiszolgasd meg a megszakító kalapácsot- üllőt, tengelyt kis alkohollal törölgesd meg. A kalapács bakelitben lévő furatát is. A vezetékek végeit is pucold meg, forrasztó ónnal vond be. Egy villamossági ismerősöm szerint azért indul akkumulátorról ( ha tényleg megy ), mert annak több a leadható áramerőssége. Ez lehet az oka, így indul. Addig míg nem merül az akku. Szerinte is, gyenge lehet a delej a mágneskerékben, vagy tekercselési hiba van. Kondit is említette, mint szikrafelelőst. Ennyit tudtam segíteni. Remélem sikerül kijavítani a hibát! 

Komment