Akkor most megint okoskodom. A gyújtótrafó újra lett tekercselve? Jól értettem? Ha igen, akkor nem fordulhat elő véletlen, hogy a szigetelő lakk a vasmagra folyt? Ez miatt lehet test kontakt hiba.
Alaplap lehet oxidos. Ahol ezek össze érnek, kicsit polír papírral mindkettőt érdemes csiszolgatni. Majd a tekercs kivezetéseket is ellenőrizni. Miért írom ezt? Volt Jawa Mustang segédmotorom. Annál egy kanyarban ment el a gyújtás. Valahogy a vezeték levált a vasmagról. Vissza melegítettem a helyére, de nem kapartam le a zománcot a huzalról. Nem volt jó... Másodjára igen. Akkor már kapargattam a vezetéket.
Szóval egyesével szűrjük ki a hibákat. Biztos van még rejtett hiba.
Alaplap lehet oxidos. Ahol ezek össze érnek, kicsit polír papírral mindkettőt érdemes csiszolgatni. Majd a tekercs kivezetéseket is ellenőrizni. Miért írom ezt? Volt Jawa Mustang segédmotorom. Annál egy kanyarban ment el a gyújtás. Valahogy a vezeték levált a vasmagról. Vissza melegítettem a helyére, de nem kapartam le a zománcot a huzalról. Nem volt jó... Másodjára igen. Akkor már kapargattam a vezetéket.
Szóval egyesével szűrjük ki a hibákat. Biztos van még rejtett hiba.
Komment