Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Gyujtó és világító tekercs javítás (újratekercselés)

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Orosz kontakt sréy

    ..csak most értettem meg ..
    zahi és sepy kedvelte ezt.

    Komment


      #32
      Kicsi kalapáccsal is lehet nagyot ütni... aki nem hiszi...megmutathatom az ujjam..
      sepy és zahi kedvelte ezt.

      Komment


        #33
        Aztán teszünk egy darab papírt (a román lej a legjobb) a vasmag és a lendkerék közé
        Az meg nem is papír !!!!! Hanem müanyag ! ( gondolom , nem az érmékra gondoltál ! )

        - - - Updated - - -

        Kicsi kalapáccsal is lehet nagyot ütni... aki nem hiszi...megmutathatom az ujjam..
        Melyiket ??? A középsőt ??

        - - - Updated - - -

        A tekercsvezetékeket átcseréltem kötegből bontott gumiszigetelésűre,a megszakító érintkezőket finom fenőkővel égéshibáig utána polírpapirral fényesre csiszoltam érdemes alaposnak lenni ilyenkor vevődik észre a kis hiba:nekem a kalapács rugószegecselés laza volt,és a vezeték szigetelések sérültek voltak.Ezek után nekem megbízható lett a gyújtásom
        Teljesen egyetértek ! Mateapu- nak igaza van , nem csak az a lényeg , hogy megtermeljük az áramot a "cikrához" , hanem hogy azt lehetőleg stabilan , és mindíg a beállított időpontban következzen be ! Hiszen ez a lelke az egész hagyományos gyujtásnak !!! A felületek a lehető legsimábbak , enyhén íveltek (inkább sík , viszont párhuzamos , és az érintkező korongok lehetőleg teljes felületen érintkezzenek , legalábbis erre kell törekedni a megszakító ülő , esetleg a kalapács hajtogatásával , még kint az asztalon ) a többi , már csak beállítás ...

        - - - Updated - - -

        Orosz kontakt sréy
        Na ebben a formában sem hallottam még !!!

        Komment


          #34
          .csak most értettem meg ..
          Én pedig,kizárásos alapon tippeltem a kalapácsra
          sepy és kedvelte ezt.
          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

          Komment


            #35
            Atilla az különösen klassz mikor csak a kalapács talpának a sarka landol az ujjad szélén, rögtön lesz eredménye.Az Orosz kontakt spré pedig régi mint a favicc , sokszor tényleg használt az elkopott öreg bendixeknél.Épp olyan mint mikor a Lada néha nem akart indítani és akkor váltókat előre hátra mozdítása után indít.

            Komment


              #36
              kicsit visszatérve a tekercsekre, a töltőtekercs 2 kivezetése közül a vasmag mellől induló vezeték az hova csatlakozik? én a 2 világítótekercs vezetékével közösítettem, úgy emlékszem, ott volt

              a tekercs menetvégéről induló 2. vezeték tölti az akkut

              sajnos újra szigetelés óta nincs világításom, töltés és gyújtás ok, a világítástekercseken nincs szakadás, valamit biztos rosszul kötöttem össze

              köszönöm

              Komment


                #37
                mikor csak a kalapács talpának a sarka landol az ujjad szélén,
                Eltaláltam rendesen telibe... ( a mutató ujjam utolsó perce 9 részre tört)

                Komment


                  #38
                  Az egy rendes suhintás volt és nem a 20 dkg.- os volt.Gondolom a biblia szövege jutott az eszedbe csak más fordításban.

                  Komment


                    #39
                    Noob!

                    Próbálnék segíteni, de nem egészen értem, amit írsz?...Tudnál róla esetleg egy fényképet felrakni?

                    Komment


                      #40
                      Click image for larger version

Name:	Lendkerékmágnes kapcsolás T5P10_eredeti.jpg
Views:	2
Size:	86.4 KB
ID:	147569Click image for larger version

Name:	töltőtekercs ut..jpg
Views:	1
Size:	63.8 KB
ID:	147570

                      most csak a netről találtam utángyártott tekercsről képet, de látszik a 2 vezeték, az egyik a vasmagról mellől, a másik a tekercs közepéről indul (a képen nem igazán látszik)

                      namost, ezek közül az egyik a töltő kivezetésére megy (59-es), másik szál a 2 világító tekercs vezetékeivel összeforrasztva a világításra (51-es), de ennek mi értelme, fogalmam nincs

                      s a test, mint a többi tekercsnél, az alaplapon keresztül

                      s ehhez jön a mellékelt színes ábra, ahol hiányzik 1 vezeték a tekercsről?? vagy a vasmag mellől induló vezeték a test, s nem a világítókkal van közösítve (pedig úgy emlékszem, de), hanem annak kell a testre menni, s a vasmag az alaplapon át nem kap testet??


                      nemtudom, de nincs világítás a műszeren sem elől sem hátul, s mielőtt hozzányúltam, volt

                      töltés van

                      Komment


                        #41
                        Ezt valahol már beszéltük, talán ebben a témában:
                        http://veteran.forum.hu/pannoniak-sz...problema-4528/

                        Röviden:
                        A töltő tekercs egyes értelmezések szerint csak egy fojtótekercs és a világítótekercsek töltik az akksit is.
                        Ilyenkor párhuzamosan van kötve a világítókkal.
                        Ha külön ágba kötöd, akkor is fog működni, mert önmagában is tud áramot termelni.
                        Van akinél így, van akinél úgy van.

                        Komment


                          #42
                          Végigolvastam,majd teszek fel képet. A dinamós Pannónia gyujtótekercse elég betegnek néz ki. Futok vele vele pár kört,ha nem boldogulok kérek segítséget.

                          Komment


                            #43
                            Segítség ként esetleg: tel.:30/ 3762546. Tekercselés gyújtó világító stb. km órák.Lukács Péter. Békés megye.

                            Komment


                              #44
                              Köszi szépen! Most volt a kezemben,de visszacsomagoltam. Holnap már érdeklődöm is,el ne felejtsem..

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X