ApaE eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Krómozó műhelyek
Collapse
X
-
biro8181 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzeretném ajánlani a krómozó műhelyünket. Rövid határidővel dolgozunk.Utoljára szerkesztve a következő által: mir-mur; 2012 nov. 05, 18:32.
Komment
-
mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseJó rendben ! Csak jusson eszedbe. A KRÓMOZÁS nem azonos a KÓRMÓLÁSSAL ! Ha emlékszel a történetre.
Komment
-
Sziasztok
új felhasználó vagyok a fórumon. Pannonia és Wartburg témában vagyok "érintett". Felmerült a gyömrői műhely is, elérhetőségeit lehetett olvasni korábban. Nagyjából másfél éve hordok hozzájuk alkatrészeket, 90%-ban horganyoztatni, 10% a krómozás. Amit eddig krómoztak:
-Wartburg lámpakeretek. Kertben álló autó x éve, szénné rozsdásodott darabok: elég jól becsiszolták de sajnos már kráteresre rozsdásodott. Egyeztettünk: kell-e így is, kellett mert nincs más, 3000Ft/db, és jól néznek ki, közelről makróval fotózva látszanak majd a kráterek, de "ránézésre" nem
-Pannonia gyújtáskulcs fedél. Spiáter öntvény, volt egy kis szentségelés amikor kiderült, hogy ez nem a sima fém. Gyönyörűen megcsinálták, kb 1500Ft volt
-Pannonia felnik: Radelli felni gyári állapotában kb két év alatt ledobta a krómot magáról (ennyit a Radelli minőségéről, nem volt egy métert sem használva, mondjuk nem is a fűtött garázsban volt, viszont fedél volt felette). Itt is megjelent egy kis kráteresedés, ha jól emlékszem 15 volt a két felni mindennel, még bírja és szép lett.
-csavarok krómozása: mindent nagyon szépen becsiszoltak és külön-külön krómoztak. Volt itt egy kép amikor egyben krómozták a csavart-alátétet-anyát. Na az itt nem fordult elő sosem, külön megbeszéltük meddig kell krómozni, a menet ne menjen el róla, úgy is volt.
-horgany: szerintem gyönyörűen dolgoznak és olcsón. Egy doboznyi csavarért 1500-2000Ft-ot hagyok ott, súlytól függ.
Elég kezdő vagyok és nem szakmám a műhelymunka, ez csak hobbi. Tehát ennek megfelelően van több olyan munka egy járművön amikor rá vagyok hagyatkozva valakire, aki szakember és elvégzi amit én nem tudok. Fényezőt vagy lakatost nem tudnék ajánlani egyet sem, mert több helyen volt már jó-rossz tapasztalatom, de szerintem horgany témában a gyömrőiek ott vannak a szeren, krómozás esetében pedig nagyban attól függ a végeredmény, mit viszel oda hozzájuk.
Fényképeket nem tudok feltölteni, és nem enged linket sem amíg nem írok x hozzászólást. A holnapomra feltettem pár képet a náluk horganyoztatott alkatrészekről, vagy majd később talán be tudom szúrni ide.
Sokan írták már, hogy nagyban függ a végeredmény attól, hogy mit viszel. Saját tapasztalatom annyi, hogy minél jobban előkészített alkatrészt viszek oda, annál szebb lesz a végeredmény. Tehát nem a sárból kitermelt csavart viszem el, hanem megtisztítva, drótkefézve, rozsdamarózva, menetet áthajtva viszem, és akkor új csavart kapok vissza. A legutolsó alátétig mindent visszakaptam eddig amit elvittem, ez két motornyi és két autónyi csavart jelent. Főleg a speciális hézagolók, alátétek miatt különösen fájó lett volna egyetlen alkatrész elvesztése is, de nem történt ilyen eddig.
Szóval: ezek a saját tapasztalataim. Hamarosan ismét viszek csavarokat és lökhárító elemeket hozzájuk, ha igény van akkor beszámolok róla, hogy milyenek lettek. Ha igény van még fotókra, akkor szívesen készítek az ott készült termékekről. Nem, nem kapok egy fillért sem tőlük, de eddig nagyon jó kapcsolatom volt velük, remélem ezután is így marad.
- 9 likes
Komment
-
Tequila eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMilyen történet?
Komment
-
mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHa emlékszel a történetre.
De mint látod a technológia sokat változott és sok megrendelésem is van, és sok elégedett veterános!
Komment
-
Aries88 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMegjött a válasz: Küldjem vissza a kifogásolt alkatrészeket és újra megcsinálják.
Sikerult nekik kijavitani a hibat?
Komment
-
bazsimoci eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNekem a kecskeméti Galván-Systems krómozott Jawa cuccokat.
Ha nem titok akkor kerlek irj nekunk te hogyan kaptal arajanlatot .
Mennyi ido alatt csinaltak meg es korulbelul mit tartalmazott a kromozandod?
Elocsiszolva kuldted el vagy ahogy volt?
Kepet tudnal mellekelni?
Elegedett vagy a minosegevel?
Komment
-
Én csomagban elküldtem a cuccokat, majd mikor megérkezett, emailban kaptam egy árajánlatot. Asszem kb egy hónapot vártam rá és csomagban utánvéttel jött vissza... Lemosva, letisztítva küldtem el
Nem csináltam a kész árúról külön képet, de ezek köztük voltak.
A minőséggel eddig elégedett vagyok, bár az ár a negyvenezer forintot súrolta...soveny kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Udv mindenkinek!
Kertem egy arlistat ma a kecskemeti G.Systemtol es ezeket az arakat kaptam.
Az Ur azt hozza tette vegleges arat akkor tudja megmondani amikor berkezik hozza a kromozando es o az anyag minosege alapjan arazza fel es telefonon ertesit (gondolom en mennyit kell rajta dolgozni,rozsda,javitas,stb).
Pannoniahoz! az ar /db.
kipufogo dob=14000
kipufogo tartobilincs=1000
konyok=4000
kormany=3600
telo szar=3600
P-es telo hollander=600
P-es telo csesze=400
Hatso teleszkop csesze=1000
telo zaro csavar=400
kipufogo furulya=1000
fekpedal,berugo,oldalsztender,valto=2600
fek vagy kuplung kar+csavar=1000
T-kormanybilincs+csavar=1000
fekkar kitamaszto csuszka=400
fek kulcs=800
kerek tengely+anya,alatet=1000
kerek raf=14000
vegosszeg=
- 4 likes
Komment
-
ApaE
Komment