Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Simson

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • horex
    replied
    Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A muanyag fekkar hajlik, a bovden nyulik es szorul
    Vagy a tengely görbe, amit most vettem észre. Forgatva a dob tojózik, pofák úgy nem fognak ahogy akarnak. Idáig mért volt jó?
    Mindegy, kedden veszek egy új első tengelyt és meglátom.

    Leave a comment:


  • Atti69
    replied
    A simson gyártosoron voltak hasonlo problemák. Uj fekdob,uj fekpofa....0 fekhatás. Kb egyotodreszt fekudt fol. Negy-ot szetszedes,csiszolgatás...utána kb ot km vasalás határertekre hozta a fekhatást.A muanyag fekkar hajlik, a bovden nyulik es szorul....hát pont ez adja az adrenalint ami joooo...

    Leave a comment:


  • pasetta
    replied
    Hát csak a kedélyjavítás miatt teszem ide ezt a képet.

    Leave a comment:


  • horex
    replied
    A fékpofák zsirzását senki nem emlitette mert az legalább látható hiba lenne
    A tegnapi pucolás csishzolás után olyan sz@r a fékem hogy lépésben totyogva gurultam a boltba. Ha valami eltörik akkor szigszalag, ha szoros akkor WD40 de ilyenkor?. Na, szétszedem megint, megforditva megy vissza a régi pofa

    Leave a comment:


  • pasetta
    replied
    Gyanta por! Hoppá! Ez mekkora ötlet! Végülis tapad! Az jutott eszembe, hogy egy alkalommal denaturált szeszben oldottunk fel gyanta rögöket, majd azzal kentünk be forrasztásokat a nyáklapokon, hogy ne korrodáljanak a párától. Ez csak egy mellékszál...

    Leave a comment:


  • horex
    replied
    pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    egy polír papíros felület csiszolás a dob , pofával érintkező felületén segíthet!
    Köszi a véleményes, logikus is
    És mégsem! Lemartam a dob széléröl a peremet ahol nem fognak a pofák, kemény smirglivel a fogó felületeket
    Nitrózni az új pofákat akkor mostam amikor azok sem fogtam, és a kezem, kesztyűvel összetapogathattam
    Gyantapor kell a fékre, akkor fog. Még a Horex is majdnem fejreállt
    Nincs tömb-gyantám
    Namajd holnap, ha minden jó, testelem milyen lett

    Autó ügyben, Chemotoxban irtam, úgy döntöttem ha semmi más akkor taxi
    25-28ezerrel drágábban veszem az autót. Egy életben megér ennyit a lelki nyugalmam, és senkinek nem kell kunyerálnom és nem köszöngetni

    Leave a comment:


  • pasetta
    replied
    Szia Horex! Gondolkozom, de az jön ki a dologból, hogy TALÁN egy polír papíros felület csiszolás a dob , pofával érintkező felületén segíthet! A hígítót felejts el! Az szárítja a pofákat. Nekem a Komáron volt hasonló. Régi, de új pofákat kellett betennem a FRISSEN vásároltak helyére. És érdeke, hogy rögtön volt fékerő. Szerintem a mostani dolgok már ki annak spórolva minden tekintetben.

    Leave a comment:


  • horex
    replied
    Jól fogott az első fékem, jellemzően azt használtam
    Jó gazda módjára kiszereltem, megcsioszoltam a fogó/surlódó felületet, megzsíroztam amit kellett és összeraktam. Kézi tolásra is alig fogott vLAMIT
    Tzstam hogy hülyeség de vettem új pofákat és rugót
    Összeraktam, ugyanúgy nem fog. Persze amnnak a kezét is dagadtra verném aki rossz helyre fúrta a furatot ahova a rugó akadt volna be
    Gondoltam, összefogdostam a pofákat meg a dobot, lemostam Nitorval és beraktam
    Körülbelül semmit nem fogott. Mintha ovál lenne a dob, mer egy helyen kicsit súrol, de az idáig is ilyen lehetett
    Vegyek vadi új fűzött kereket uj pofákkal garanciával? A hülyék nem az én oldalamon vannak
    Mifrancot csináljak? Visszarakhatom a régi pofákat, de azok már bizonyitottak hogy semmit nem fognak
    Egyáltalán mi történt pucolás után?

    Leave a comment:


  • Atti69
    replied
    Nincs mit koszonni...nem kell feladni..s akkor lesz eredmeny, De nem vagy te egy olyan feladom tipus...

    Leave a comment:


  • horex
    replied
    Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Akkor megjobban megprobálom leegyszerusiteni,,,,
    Teljesen igazad van, esett már róla szó
    Csak a lelkem, ez már egy lépés a sír felé. Feladom ezt, feladom a Horexet, lassan feladok mindent. Kikészültem, hajnalonta szivdpobogás félelem fog el, és baszottul elkeseredek
    Lehet, mégegyszer nekilátok, elvágom a lábtartócsövet és kissé a helyére rakom, váltókart kissé rövidebbre veszem.

    Itt az autó ügye is. Képtelen vagyok megvenni a bürokrácia miatt
    Van még egy reményem, de le sem irom mert nem hiszek a sikerben. Persze ügyvéd kell ehhez is. A másik ügyvédet aki igencsak segitségemre lehetne, asszem elhajtom a francba. 7 napja várom a hívását. Milyen ügyvéd az ilyen? Mondja azt hogy nem vállalja az ügyemet, elfogadom
    Hagyjuk is az egész gondot, váltót és a többit, akármit, köszönök mindent mit idáig segitettetek

    Leave a comment:


  • Atti69
    replied
    Akkor megjobban megprobálom leegyszerusiteni,,,,,egy jo robogo,,,pl aprillia scarabeo...(nemreg adtam el egy csucs állapotut 150000ft-ert) a simsom árábol veszel kettot...egyik minimum mindig uzemkepes....vagy mindketto, baj megszuntetve...marad a joság.

    Leave a comment:


  • horex
    replied
    Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    egyszerőseg a lábtartocso kicsit hátrebb hajlitva
    Nem tudtok ti az én kedvemre tenni
    Eltört a lábtartó csövem, oda csatlakozik az oldalsztender is. Kértem a hegesztőst hogy ugyanmár, CO meg a rutin. Igérte hogy viszi-hozza.
    Úgy hegesztette meg mint itt bárki, sehogy. Elővettem a trafómat, kézzel lűábbal beállitotztam és meghegeszutettem
    Persze hogy elöbbre került a bal lábtartó , éppenhogy lehet kettőbe váltani, egybe meg éppen ütközik a lábtartó csőbe. Én el nem vágom és hegesztem újból!
    Szoval így is közel a váltó vége a lábamhoz
    8ezer egy lábtartócső + a váltókar és kérdéses az eredmény. A tököm tele az élettel, már bocsánat
    Sokszor nem lehet együl dolgozni

    .Rászorúltam a szomszédnőmre aki elvitt egy esztergályoshoz, 5km
    A lámpás kereszteződésben levő terelőszigetre azt mondta, korábban az nem volt ott, majndnem ráhajtott.. Mondtam lassitsunk, lássam hol kell balra fordulni. Ő látja az elötte menő autót
    Ja, de a táblát én ismerem hol kell befordulni.. OK visszafelé ha nem üvöltök rá bevisz a pirosba. Láttam, de azt figyeltem hogy....
    Köszöntem szépen a segitséget, de ha kellőképpen bátor leszek motorral megyek a cuccéret
    Azt igérte a szaki, megcsinálja a héten
    Csak ne legyen rászorúlva senkire az ember. Ugyanezt mondta vagy 10 éve egy angiologus, nem hittem neki

    Leave a comment:


  • Atti69
    replied
    egyszerőseg a lábtartocso kicsit hátrebb hajlitva (nem biztos szukseges) a váltokart kicsit roviditeni.....kihajlo fulet levágni,a maradek lemezbol kihajlitani, rovidebb karral kisebb utat kell tenni a váltáshoz,

    Leave a comment:


  • emu
    replied
    Mondjuk a komár kormányváltó 2 sebesség. érdemesebb lenne Puch Vespa stb körül keresni.

    Leave a comment:


  • pasetta
    replied
    horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Jó lenne találni olyan kormányváltót ahol a kuplungkar is fordul a"váltó"csővel.
    Szerintem ez az ötlet segíthet! Ez a saját rég letámasztott Komár mopedem kormányváltója. https://www.youtube.com/shorts/cDUIgcfSWA0
    Lehet venni drágán újat a Futármotorosboltban. Sajna kompletten, de marokgumi nélkül 16 000- Érdemes figyelni a Jófogást és a Vaterát. Biztos van használt. Viszont azokkal sok a baj, mert kopottak. Saját tapasztalatból mondom.
    https://futarmotorosbolt.hu/termek//...onzol----14126
    Utoljára szerkesztve a következő által: pasetta; 2023 szept. 25, 21:42.

    Leave a comment:

Ugrás az oldal tetejére
Working...
X

Debug Information