Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Simson

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    csak ide jutottam.
    Irtam, tegnap értekeztem igencsak hozzáértővel a simson.hu-n. Azzal a csavarral nem lehet az 1-2 közötti holtjátékot csökkenteni, mondta. Hiszek neki, mert...
    Viszont körvonalazódik egy kézi váltó, melynek a fő lényege 1-böl 2-be váltás. kb 5cm-t kelelne emelni a váltókaron kettesbe, ugyanakkor megoldani hogy visszafelé is lehessen váltani
    Legyen a kormány baloldalán egy gázkar, ami egy bowdent huzogat
    Kuplungpdekli teteje elég sima, oda csavarral lehetne egy bowden belső akasztót szerkeszeteni és egy laposacélba támaszkodna a bowden külseje, aminek egyik végén a bowden külső tologat egy tengelyen mozgó kart ami a váltókar fölé nyúlik és ahhoz egy megfelelő húzórugóval kapocsolódik
    Egyesbe rakom, ugyanaz mintha visszaváltanék, a bowdent valami nem engedi mozogni, a karhoz kapcsolódó húzórugótol tudok egybe váltani
    Amikor kettesbe rakom, a kormányon levő tekerentyűt tekerem, húzza a bowdent aminek külseje lefelé tolja a tengelyen, motor hossztengelyével párhuzamos, billegő kart, ami a húzórugón keresztül vált kettőbe

    Tudom, így érthetetlen, ma jutott eszembe, és még véres a torka. Ma megint szenvedtem a váltással,Holnap megint országút, esztergályos. Előre rettegek, mert van benne két kereszteződés
    Utoljára szerkesztve a következő által: horex; 2023 szept. 25, 17:54.

    Komment


      igen,holtjátekot nm lehet csokkenteni. Az állitoanyával a fokozatok kapcsolhatoságát állithatod, Szerintem gyárilag nagyobb a válto utja 1 es 2 kozott mint a tobbi fokozatban, ugy ertelmeztem a problemát,hogy nem veszi be a 2 fokozatot .

      Komment


        horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Egyesbe rakom, ugyanaz mintha visszaváltanék, a bowdent valami nem engedi mozogni, a karhoz kapcsolódó húzórugótol tudok egybe váltani
        Szervusztok! Horex azt írod valami nem engedi mozogni. Hát én nekem valami azt súgja, hogy tanulmányoznod kellene egy Komár/Romet marokváltót- kormányváltót már nem is merek emlegetni a politikai felhang miatt . Az 2 sebességes váltó, ha nem felel meg akkor Riga marokváltó, mert az pont ellenkezőleg van kiosztva. Az biztos, hogy mindkettőnek középen az üres van. A markolatban van kialakítva a fokozat rögzítése úgy, hogy a kuplungkar a retesz, a válltáshoz mindenképpen be kell húzni. Lehet megint butaságot írok, de ne vessük el, mint lehetőséget.

        Komment


          pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          nekem valami azt súgja, hogy tanulmányoznod kellene egy Komár/Romet marokváltót- kormányváltót
          Éppen egy ilyenre találtam
          https://vermeskarpati.blog.hu/2019/1...o#comment-form
          Viszont nézegettem a webet, aladót sehol nem találtam. Idáig elméletben úgy áll a projekt , hogy kuplung behúz és ugyanazzal a markolással forgatnám a váltót húzó bovdent, ami nyilván lehetetlen
          Jó lenne találni olyan kormányváltót ahol a kuplungkar is fordul a"váltó"csővel.
          Majd kialakul, mert meg kell oldani

          Kitámasztottam/emeltem a hátsó kereket , felültem és elkezdtem járó motornál váltogatni , hogy hol a hiba váltásnál
          Annyit mozdul a lábfejem hogy 1-0-2 tehát nincs olyan hogy 1-2-be kettőbe kapcsolok
          Megint kaptam a dumát hogy minek motorozok, baleset érhet. Igaz! És üljek otthon kibámulva az ablakon, fizessek szoc.bevásárlásért? Az nem az én formám

          No szivesen veszek minden 5letet váltó ügyben

          Komment


            horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Jó lenne találni olyan kormányváltót ahol a kuplungkar is fordul a"váltó"csővel.
            Szerintem ez az ötlet segíthet! Ez a saját rég letámasztott Komár mopedem kormányváltója. https://www.youtube.com/shorts/cDUIgcfSWA0
            Lehet venni drágán újat a Futármotorosboltban. Sajna kompletten, de marokgumi nélkül 16 000- Érdemes figyelni a Jófogást és a Vaterát. Biztos van használt. Viszont azokkal sok a baj, mert kopottak. Saját tapasztalatból mondom.
            https://futarmotorosbolt.hu/termek//...onzol----14126
            Utoljára szerkesztve a következő által: pasetta; 2023 szept. 25, 22:42.

            Komment


              Mondjuk a komár kormányváltó 2 sebesség. érdemesebb lenne Puch Vespa stb körül keresni.

              Komment


                egyszerőseg a lábtartocso kicsit hátrebb hajlitva (nem biztos szukseges) a váltokart kicsit roviditeni.....kihajlo fulet levágni,a maradek lemezbol kihajlitani, rovidebb karral kisebb utat kell tenni a váltáshoz,

                Komment


                  Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  egyszerőseg a lábtartocso kicsit hátrebb hajlitva
                  Nem tudtok ti az én kedvemre tenni
                  Eltört a lábtartó csövem, oda csatlakozik az oldalsztender is. Kértem a hegesztőst hogy ugyanmár, CO meg a rutin. Igérte hogy viszi-hozza.
                  Úgy hegesztette meg mint itt bárki, sehogy. Elővettem a trafómat, kézzel lűábbal beállitotztam és meghegeszutettem
                  Persze hogy elöbbre került a bal lábtartó , éppenhogy lehet kettőbe váltani, egybe meg éppen ütközik a lábtartó csőbe. Én el nem vágom és hegesztem újból!
                  Szoval így is közel a váltó vége a lábamhoz
                  8ezer egy lábtartócső + a váltókar és kérdéses az eredmény. A tököm tele az élettel, már bocsánat
                  Sokszor nem lehet együl dolgozni

                  .Rászorúltam a szomszédnőmre aki elvitt egy esztergályoshoz, 5km
                  A lámpás kereszteződésben levő terelőszigetre azt mondta, korábban az nem volt ott, majndnem ráhajtott.. Mondtam lassitsunk, lássam hol kell balra fordulni. Ő látja az elötte menő autót
                  Ja, de a táblát én ismerem hol kell befordulni.. OK visszafelé ha nem üvöltök rá bevisz a pirosba. Láttam, de azt figyeltem hogy....
                  Köszöntem szépen a segitséget, de ha kellőképpen bátor leszek motorral megyek a cuccéret
                  Azt igérte a szaki, megcsinálja a héten
                  Csak ne legyen rászorúlva senkire az ember. Ugyanezt mondta vagy 10 éve egy angiologus, nem hittem neki

                  Komment


                    Akkor megjobban megprobálom leegyszerusiteni,,,,,egy jo robogo,,,pl aprillia scarabeo...(nemreg adtam el egy csucs állapotut 150000ft-ert) a simsom árábol veszel kettot...egyik minimum mindig uzemkepes....vagy mindketto, baj megszuntetve...marad a joság.

                    Komment


                      Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Akkor megjobban megprobálom leegyszerusiteni,,,,
                      Teljesen igazad van, esett már róla szó
                      Csak a lelkem, ez már egy lépés a sír felé. Feladom ezt, feladom a Horexet, lassan feladok mindent. Kikészültem, hajnalonta szivdpobogás félelem fog el, és baszottul elkeseredek
                      Lehet, mégegyszer nekilátok, elvágom a lábtartócsövet és kissé a helyére rakom, váltókart kissé rövidebbre veszem.

                      Itt az autó ügye is. Képtelen vagyok megvenni a bürokrácia miatt
                      Van még egy reményem, de le sem irom mert nem hiszek a sikerben. Persze ügyvéd kell ehhez is. A másik ügyvédet aki igencsak segitségemre lehetne, asszem elhajtom a francba. 7 napja várom a hívását. Milyen ügyvéd az ilyen? Mondja azt hogy nem vállalja az ügyemet, elfogadom
                      Hagyjuk is az egész gondot, váltót és a többit, akármit, köszönök mindent mit idáig segitettetek

                      Komment


                        Nincs mit koszonni...nem kell feladni..s akkor lesz eredmeny, De nem vagy te egy olyan feladom tipus...

                        Komment


                          Jól fogott az első fékem, jellemzően azt használtam
                          Jó gazda módjára kiszereltem, megcsioszoltam a fogó/surlódó felületet, megzsíroztam amit kellett és összeraktam. Kézi tolásra is alig fogott vLAMIT
                          Tzstam hogy hülyeség de vettem új pofákat és rugót
                          Összeraktam, ugyanúgy nem fog. Persze amnnak a kezét is dagadtra verném aki rossz helyre fúrta a furatot ahova a rugó akadt volna be
                          Gondoltam, összefogdostam a pofákat meg a dobot, lemostam Nitorval és beraktam
                          Körülbelül semmit nem fogott. Mintha ovál lenne a dob, mer egy helyen kicsit súrol, de az idáig is ilyen lehetett
                          Vegyek vadi új fűzött kereket uj pofákkal garanciával? A hülyék nem az én oldalamon vannak
                          Mifrancot csináljak? Visszarakhatom a régi pofákat, de azok már bizonyitottak hogy semmit nem fognak
                          Egyáltalán mi történt pucolás után?

                          Komment


                            Szia Horex! Gondolkozom, de az jön ki a dologból, hogy TALÁN egy polír papíros felület csiszolás a dob , pofával érintkező felületén segíthet! A hígítót felejts el! Az szárítja a pofákat. Nekem a Komáron volt hasonló. Régi, de új pofákat kellett betennem a FRISSEN vásároltak helyére. És érdeke, hogy rögtön volt fékerő. Szerintem a mostani dolgok már ki annak spórolva minden tekintetben.

                            Komment


                              pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              egy polír papíros felület csiszolás a dob , pofával érintkező felületén segíthet!
                              Köszi a véleményes, logikus is
                              És mégsem! Lemartam a dob széléröl a peremet ahol nem fognak a pofák, kemény smirglivel a fogó felületeket
                              Nitrózni az új pofákat akkor mostam amikor azok sem fogtam, és a kezem, kesztyűvel összetapogathattam
                              Gyantapor kell a fékre, akkor fog. Még a Horex is majdnem fejreállt
                              Nincs tömb-gyantám
                              Namajd holnap, ha minden jó, testelem milyen lett

                              Autó ügyben, Chemotoxban irtam, úgy döntöttem ha semmi más akkor taxi
                              25-28ezerrel drágábban veszem az autót. Egy életben megér ennyit a lelki nyugalmam, és senkinek nem kell kunyerálnom és nem köszöngetni

                              Komment


                                Gyanta por! Hoppá! Ez mekkora ötlet! Végülis tapad! Az jutott eszembe, hogy egy alkalommal denaturált szeszben oldottunk fel gyanta rögöket, majd azzal kentünk be forrasztásokat a nyáklapokon, hogy ne korrodáljanak a párától. Ez csak egy mellékszál...

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X