Atti69 eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Viszont körvonalazódik egy kézi váltó, melynek a fő lényege 1-böl 2-be váltás. kb 5cm-t kelelne emelni a váltókaron kettesbe, ugyanakkor megoldani hogy visszafelé is lehessen váltani
Legyen a kormány baloldalán egy gázkar, ami egy bowdent huzogat
Kuplungpdekli teteje elég sima, oda csavarral lehetne egy bowden belső akasztót szerkeszeteni és egy laposacélba támaszkodna a bowden külseje, aminek egyik végén a bowden külső tologat egy tengelyen mozgó kart ami a váltókar fölé nyúlik és ahhoz egy megfelelő húzórugóval kapocsolódik
Egyesbe rakom, ugyanaz mintha visszaváltanék, a bowdent valami nem engedi mozogni, a karhoz kapcsolódó húzórugótol tudok egybe váltani
Amikor kettesbe rakom, a kormányon levő tekerentyűt tekerem, húzza a bowdent aminek külseje lefelé tolja a tengelyen, motor hossztengelyével párhuzamos, billegő kart, ami a húzórugón keresztül vált kettőbe
Tudom, így érthetetlen, ma jutott eszembe, és még véres a torka. Ma megint szenvedtem a váltással,Holnap megint országút, esztergályos. Előre rettegek, mert van benne két kereszteződés

. Az 2 sebességes váltó, ha nem felel meg akkor Riga marokváltó, mert az pont ellenkezőleg van kiosztva. Az biztos, hogy mindkettőnek középen az üres van. A markolatban van kialakítva a fokozat rögzítése úgy, hogy a kuplungkar a retesz, a válltáshoz mindenképpen be kell húzni. Lehet megint butaságot írok, de ne vessük el, mint lehetőséget.
Komment