Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Csepel vázszám/motorszám kérdés

Collapse
X
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • #31
    Nincs mit! Remélem sikerül jól belőni a gyújtást!
    Most hogy van egy kiscsepeled, aminek lassan jó gyújtása is lesz még nem menj ki a fényre

    Komment


    • #32
      Mit gondoltok, a 56452 párosítószámú motorblokk késői D-Csepelé vagy inkább korai Danuviáé lehet?
      Motorszám helyett a rendszám van beütve (KX7160)
      (A gyújtásnál még 2 kivezetés van és olajbeöntő nyílás is van rajta)

      Komment


      • #33


        Továbbá itt is találhatóak Csepel váz és motorszámra vonatkozó írások,bár szokásunkhoz híven van benne jó sok off meg uff is.

        heeegany kedvelte ezt.

        Komment


        • #34
          Sziasztok! Pár napja vásároltam egy csepelt papirok nélkül . Az alváz és a motor számok alapján szeretnek segítséget kérni a gyártási év beazonosításához. Amikét én tálaltam szamok:

          -blokkon: 2 62 177 / egymás mellett kétszer /
          - villa nyakon :BC142 KL-00-08
          - jobb teleszkóp felső tartóján : B utána talán 0 és 9283

          Máshol nem tálaltam számokat,mondjuk az előző tulajdonos jól lemázolta szegény járgányt,így lehet hogy a homok fúvásos pucolás után találok máshol is.

          Előre is köszönöm!

          Komment


          • #35
            Szervusz Jano!

            A blokkfeleken a 2 62 177 egymás mellett kétszer,az a blokk párosító szám,az-az a motorblokkod egymáshoz illő,tehát egy egység.A blokkon kellene még lenni egy számnak a kipufogó oldalon,közvetlenül a henger alatt,amely a motorszám és amelynek egyeznie kellene a vázszámmal,amelyet a jobb oldalon,hátul a bakkteleszkóp csomópontjánál találtál.A számok egyezése,csak abban az esetben áll fenn,ha a Csepeled az eredetileg szerelt gyári blokkal van.Abban az időkben árultak számozatlan,tartalék blokkokat is,amit külön meg lehetett vásárolni a boltban,ha valami miatt tönkrement az eredeti.

            A villanyakban talált számok a rendszámokat tartalmazza,mely szerint a motorod első rendszáma BC 142 volt,majd amikor váltották a rendszám szisztémát,kapta a KL 00-08-as rendszámot.

            A vázszámot próbáld kíméletesen,de alaposan megtisztítani,hogy rendesen és tévedhetetlenül leolvasható legyen,mert enélkül nem fog menni a pontos beazonosítás,-véleményem szerint jó az elejéből való.

            Más,-Felhívnám a figyelmedet,hogy olvasd végig a témában a fórumon fellelhető írásokat,mert minden bizonnyal már többször le lett írva az amire kíváncsi vagy és a válasz tulajdonképp adott,csak meg kell keresni!

            Még valami,-elfelejtettél bemutatkozni,ami nem kötelező,de.............

            Üdvözlettel:Che
            madorka, Lemezjáték és mátéapu kedvelte ezt.

            Komment


            • #36
              Köszönöm a választ! Ismét átnéztem a blokkot de a megadott helyen nem találtam szám beütéseket ...így valószínűsíthető a blokk csere

              ...természetesen elolvastam a korábbi kommenteket és más oldalakon is kutakodtam de magamtól sajnos úgy sem tudtam megállapítani a motorom gyártási évét ...

              ... nem értem miért nem jelent meg a bemutatkozásom pedig azzal kezdtem a profilom kitöltését...

              a motor külső jegyei alapján is be lehet határolni a gyártási évet?
              Utoljára szerkesztve a következő által: jano007; 2019 márc. 17, 17:42.

              Komment


              • #37
                jano007 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                a motor külső jegyei alapján is be lehet határolni a gyártási évet?
                A motorszámból csak a motorblokk gyártási évét tudod meg:ha egyezik a vázszámmal egyértelműen az is akkor készült.!
                Nálunk és általában az eu-ban a vázszám a lényeg,legtöbb országban nem fontos a motorszám!
                E képpen a váznyúlvány számaiból tudod meg az évjáratot ,ne csiszold... égesd drótkefézd,a legjobb megoldás,hogy megmaradjanak a számok,minden csiszolástól vékonyodik a beütés ,a homokfúvástól is.. érdemes leragasztani .....
                Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2019 márc. 17, 19:17.
                Che kedvelte ezt.
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                • #38
                  Sziasztok!

                  Szeretnék segítséget kérni abban , hogy a Csepelem mikori évjáratú lehet, továbbá minden másban ami a számokból kiderül

                  Összenéztem a váz és motorszámot. Szerencsére egyezik mind a kettő: BE 24 875
                  Továbbá a blokk két darabján lévő számokat. Ez is egyezik: 4427
                  Találtam még számot a fenti 4427-es azonosító számmal ellentétes oldalon: 3966 szünet 3 - ezt sajnos nem tudom mit jelent

                  Úgy tűnik, hogy ez a motor mindig is egy darab volt.

                  Rendszám: IN 848 , KS 1483

                  Köszönöm!
                  mátéapu kedvelte ezt.

                  Komment


                  • #39
                    Kondorfa eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    : BE 24 875
                    Továbbá a blokk két darabján lévő számokat. Ez is egyezik: 4427
                    1952 év 04 hó 875-ik db A párosító számok négy-jegyüek ez is a korai sorozatra utal...
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                    • #40
                      mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      1952 év 04 hó 875-ik db A párosító számok négy-jegyüek ez is a korai sorozatra utal...
                      Kedves météapu!
                      Köszönöm a gyors választ. Mellékelek egy fényképet a blokk másik oldalán lévő számról. Erről is tud esetleg mondani valamit?


                      Click image for larger version  Name:	THM_0015528103.jpg Views:	2 Size:	501.2 KB ID:	216659
                      Utoljára szerkesztve a következő által: Kondorfa; 2019 márc. 18, 22:11.

                      Komment


                      • #41
                        Kondorfa eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Mellékelek egy fényképet a blokk másik oldalán lévő számról.
                        Én a meóra tippelek,régen számított a minőség.Sokan azzal védték a munkájukat,hogy jelet számot ütöttek a kész munkadarabba,a 3-as lehetett a melósé,a számsor pedig a műszak azonosítója...

                        Mikor a Mezőgépnél dolgoztam ,kaptam egy számot( 8) minden általam esztergált darabba bele kellett volna ütnöm:egy általam kiválasztott helyre,azonosítás végett,de nem volt rá szükség nem kentük egymásra a selejtet.
                        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                        Komment


                        • #42
                          mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Én a meóra tippelek,régen számított a minőség.Sokan azzal védték a munkájukat,hogy jelet számot ütöttek a kész munkadarabba,a 3-as lehetett a melósé,a számsor pedig a műszak azonosítója...

                          Mikor a Mezőgépnél dolgoztam ,kaptam egy számot( 8) minden általam esztergált darabba bele kellett volna ütnöm:egy általam kiválasztott helyre,azonosítás végett,de nem volt rá szükség nem kentük egymásra a selejtet.
                          Köszönöm!
                          Mióta gyűjtöd a tapasztalatokat? Honnan jött a hobbid?

                          Komment


                          • #43
                            Kondorfa eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Mióta gyűjtöd a tapasztalatokat? Honnan jött a hobbid?
                            14-évesen szereztem a segédjogsit és ahogy a szabályok engedték vizsgáztam tovább 78-tól már nagymotorral kezdtem a gyakorlójogsival már a 350-es jawán viritottam ami a keresztapámtól lett átvéve.Mindig fát vasat faragtam,és mivel nem telt szerelőre,sorban megtanultam ami kellett a müködtetéshez,szerencsémre preciz kollegáktól kaptam szellemi segitséget...
                            emu kedvelte ezt.
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                            • #44
                              mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              14-évesen szereztem a segédjogsit és ahogy a szabályok engedték vizsgáztam tovább 78-tól már nagymotorral kezdtem a gyakorlójogsival már a 350-es jawán viritottam ami a keresztapámtól lett átvéve.Mindig fát vasat faragtam,és mivel nem telt szerelőre,sorban megtanultam ami kellett a müködtetéshez,szerencsémre preciz kollegáktól kaptam szellemi segitséget...
                              A kezdet nálam is hasonló. Majd az A1-es jogsi lerakása után 2 évtizedes szünet. Most meg valamiért nem bírok nyugton maradni. A fene se érti miért jött ez elő így hirtelen a semmiből...?
                              mátéapu kedvelte ezt.

                              Komment

                              Working...
                              X