Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Danuvia (1964) megszorult dugattyú

Collapse
X
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • #31
    JamesMiller eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    egyébként nem válok meg tőle. amivel két hetet szívok
    Ha a dugattyúcsapszeget ki bírnád ütni utána már nyerő lenne a dolog, mert akkor a hengert alá tudod támasztani és ki tudnád ütni a dugattyút.

    Komment


    • #32
      Végre...!
      Che, maradona67 és 2 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


      • #33
        JamesMiller eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Végre...!
        Hogyan sikerült ??? Gratula, csak ügyes vagy Te.

        Komment


        • #34
          Igazából nyomtam lefele milliméterről milliméterre, amikor pedig láttam, hogy már csak pár centi van, fa a hengerbe és ésszel leütögettem. Lent már egészen lazán kijött. Na, persze a csapszeg be volt állva, azt csapágykinyomóval szedtem ki, azért olyan fura a dugattyú ezen része. De most szétjött az egész, takarítom az olajsarat meg várom a cserealkatrészeket.

          Mellesleg ha bekerül az új dugattyú, előtte kellene valamivel kezelnem a henger belsejét? Vagy go bele és majd az üzemanyag az olajjal megold mindent?

          Komment


          • #35
            Szemre ezt nehéz negmondani, ha meg már látszik (váll a felső hoktpontnál, karcok, behúzások a henger palástján), akkor biztos, hogy fúrásra érett...

            Szerintem kicsi az esély arra, hogy egy-két ezer km-nél kevesebb legyen benne, ha meg több van, akkor célszerű hozzá túlméretes dugó, és hozzá furatni.
            Nem olyan nagy költség az a hengerfúrás.

            Kell hozzá új, vagy felújított főtengely, új csapágyak, és valszeg új kuplung kamellák is...A szimeringek cseréje sem kérdéses.
            Ez így együtt lesz drága, nem a fúrás!

            Ha szerencséd van, a főtengely csapágy fészkébe szorosan ülbek a csapágyak.Ha nem, akkor arra is ráfér a felújítás. Ez már valóban megdrágíthatja...Sajnos "lekvár anyagból" készültek ezek a blokkok, de az acél alkatrészek is...

            Egy kortárs Simson Shul pedálos motor minimum egy generációval fejlettebb...
            emu kedvelte ezt.

            Komment


            • #36
              Teljesen - sajnos - amatőr vagyok, de nekem okésnak fest a henger belseje. Ami a kilométert illeti azt pontosan tudom, 19 120 volt benne, amikor a motor le lett támasztva. Ja, igen, az óra is megmakkant, ráfolyt valami, összeragadt az egész óra ahogyan van, de ez már egy másik történet. Ma a láncvezetőt vettem ki az ecetből, legalább azon a rozsda megszűnt létezni, holnap a gyújtókábelt mérem ki kontinuitásra, hogy egyáltalán, szóval a motorfelújítás.... messze van és szerintem az már az lesz, hogy kifizetem egy hozzáértő idejét...

              Komment


              • #37
                JamesMiller eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Mellesleg ha bekerül az új dugattyú, előtte kellene valamivel kezelnem a henger belsejét?
                Azért nem ártana valami hengerfúrós szakival egyeztetni hogy kellene e fúrni vagy csak elég ki hónolni a hengert. Összeszereléskor elég motor olajjal bekenni a hengert, meg a dugattyún a gyűrűket,
                zahi és mátéapu kedvelte ezt.

                Komment

                Working...
                X