Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Tisztelettel jelentem a " sárkány" újból üzemképes és már gurultam vele 65 km-t.Lóra ifjúság! Most még moszkitó üldözőként megyek de lesz ez még másként is
Attól hogy nem érted,még nem értelmetlen! Egyébként én nem akarom megváltoztatni az elképzelésed semmiről, és senki másét sem csak azt írtam le amit magamon tapasztaltam!
Ezért írtam én is Neked mert én hasonló hibába estem. Nem is az első próbálkozással van a baj!, arra pedig,hogy sarokkal tudd kezelni fület kell hegeszteni rá és kész!Jövő ilyenkor megbeszéljük a gyakorlati tapasztalatodat.A Tiedet csinálod légy is nyakas!,csak később a hibáinkból jobb lenne tanulni ezért óvunk előre.Én sajnos a saját hibámból okultam sajna. Még egy tanács ha lehet nagyobb tappancsa legyen mert akkor nem süpped olyan könnyen a földbe mert nem mindíg betonon állsz ám! Az enyémnek hosszúkás a tappancsa és egyben avval tudom kihajtani is.
Utoljára szerkesztve a következő által: sepy; 2014 febr. 28, 14:32.
Oka: Kiegészítettem, bocs.
Biztosan igazatok van!!!Igazán restellem hogy mégsem hallgatok rátok!Sőt megátalkodott konok és nyakas pasas révén senkire sem hallgatok!(csak a nejemre!)Vagyis meghallgaton én mindenkinek a véleményét de a végén úgy is az van amit elgondolok!Sajnos(vagy hál' Istennek!)Ilyen a természetem!Ez nagyon rossz!!!.......de ez van!....és most már ez is lesz!Egyébként ez csak egy segéd váz és semmiféle komoly szerepe nincs,csak annyi hogy a lábtartókat és az oldalsztendert hordja!Az MZ motorok egyébként is a rugalmasságot képviselik,szinte semmi sincs túl mereven rögzítve a fútóművön kívül!Menet közben érezni a tökéletes rugalmasságát ami szinte korát meghazudtolva símul az úthoz!Ki próbáltam teljesen összerakva oldalsztenderen állva ráültem a magam 80 kilójával és úgy rugóztam rajta de semmiféle problémát nem tapasztaltam!3/8-os acélcső hihetetlen erőnek képes ellen állni!A többit majd a gyakorlat eldönti!
Nem akarok okoskodni, beledumálni, de ismerve a gép súlyát, én is elképzelhetőnek tartom, amit Zsolti is említett.
Nem lenne jobb helye a motortartó konzol alatt? Akkor nem lehetne olyan elegánsan, sarokkal, még a motoron ülve kihajtani, de tán strapabíróbb lenne.
,........hát ja!!!!Egy költő veszett el bennem.....HÁL'ISTENNEK!!!![ATTACH=CONFIG]21329[/ATTACH]....annyit dógozok ezzel a járgánnyal mégsem halad sehová!!!Mikor lesz mán Április 12-ő??!!!!!!!!!!!!!
Bocs, hogy belekotyogok, de többen észrevételezték az oldaltámasz megoldásodat. Jelen esetben a varrat viseli az összes terhet és az új csővázad benyomódhat, elcsavarodhat. Szerintem most is rugódzik egy kicsit, mikor rátámasztod a csupasz vázat. Szerintem is át kéne kötni az egészet keresztbe és félbevágott csődarabokkal két oldalról a fület megtámasztani.
...a lábszárt megpörkölő kipufogóról nem is beszélve, ugye?
Ilyenek révén az ember hamar megtanulja pl. az első fék óvatos használatát.
Na meg azt is, hogy egy motorral esni nem ugyanaz mint kerékpárral, így aztán sokan inkább becsomagoljuk a testünket.
,........hát ja!!!!Egy költő veszett el bennem.....HÁL'ISTENNEK!!!!....annyit dógozok ezzel a járgánnyal mégsem halad sehová!!!Mikor lesz mán Április 12-ő??!!!!!!!!!!!!!
Erről csak annyit : volt egy festő Barátom/ még most is a barátom csak Ő már a fenti ország úton halad sajnos/ Ő mondta sohasem fog karambolozni mert Ő előre látja a veszélyt...kb. nem telt el egy hónap miután rendbe tettük gyönyörűen az Opeljét és jött a műhelyemhez majdnem sírt mondván egy hülye elébe ment és össze törte a bh. sárvédőt.Felező vonal mellől balra bekanyarodott és elfelejtett előtte a tükörbe nézni igaz ezt nem emlegette az elején.Egy a biztos ami már elmúlt!! A többi bizonytalan, ma Te holnap én ez a közlekedésben benne van.
Leave a comment: