Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Gyerünk veteránnal motorozni! De miben?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • TLF65
    replied
    A sisakok általában 1x használatosak .... Az 1. bukásig ....
    de kívánom , senki ne találkozzon az aszfalttal, mert az azért elég kemény dolog.

    Leave a comment:


  • gesszti
    replied

    Ezt tavasszal lomiztam egy ezresért asszonynak. Szinte karcmentes. Biztonságban szerintem felveszi a versenyt a mai 20-30 e Ft-os kínai sisakokkal, de formára nagyon megy az mz-hez szerintem. :-)


    ...és ez volt a régi.
    Utoljára szerkesztve a következő által: gesszti; 2014 szept. 18, 21:28.

    Leave a comment:


  • llaci
    replied
    Teljesen igazad van de egy új sisak eléggé anakronisztikus. Kellene egy arany középút.

    Leave a comment:


  • idocsapda
    replied
    Nekem sárga babetta 207 em van ahhoz szereztem egy régi jet sisakot ami szintén sárga ehhez a törpe mocihoz tökéletesen illik!

    Leave a comment:


  • sepy
    replied
    Én is megfogadtam erre a hátra lévő 30-40 évemre lánypárti maradok ha már az eddig eltöltött 64 ben az voltam. Biztonságban szeretnék továbbra is a szappanért lehajolni!

    Leave a comment:


  • sinter
    replied
    Igen mi már csak ilyen maradiak vagyunk. hogy a lányokra bukunk.

    Leave a comment:


  • sepy
    replied
    No ha ez elhasal akkor lesz a koptatott Bőr!, de azért megjegyezendő a hátsó az jobb bőrr!

    Leave a comment:


  • dongos78
    replied
    ... lehet túl komplikáljuk a "miben" témát ?
    Click image for larger version

Name:	motoros ruha.jpg
Views:	1
Size:	33.5 KB
ID:	139797

    Leave a comment:


  • Trophyman
    replied
    Claytonhine eredeti hozzászólása
    Адреса в Москве Мегаполис - юридический адрес 9 ифнс бизнесцентр
    БÃÂ¾ свидания Товарищ!

    Leave a comment:


  • sepy
    replied
    Engem is úgy tanítottak és a mai napig lehajlok egy 5-ös alátétért is és azok a " régi furfangok" bizony milyen jók ha haza tudunk jutni a segítségével! Azon a tárcsán pedig milyen finomakat lehet sütögetni!. " Még jó lesz valamire"bizony mikor előkerülnek és tudok belőlük alkotni egy hasznosítható dolgot és ami még nem mindegy azok még anyagból készültek és nem kell elmenni megvenni csak egy adag lelemény kell hozzá.

    Leave a comment:


  • wsievers
    replied
    utca porában talált rozsdás csavarokkal szerelt
    Abban mi a baj? A mai napig összeszedem ezeket. A multkor egy Rábára való tárcsát vonszoltam hazáig.

    Leave a comment:


  • St.Z.350
    replied
    Kedves sepy, értem a szándékot,remélem nem fogsz csalódni. Részemről maradok a gyári javaslat mellett.Ezt szeretem a fórumban,hogy jó lehetőség a vélemények cseréjére.

    Leave a comment:


  • sepy
    replied
    Én nem hiszem,hogy ez túl precizkedés lenne hiszen ez a gépműhely több mint 30 éve ezt csinálja és nem kis tapasztalatra tettek szert hiszen a fiuk krosszos múltja is országos és a gépjei is itt lettek fúrva-hónolva/ egyszóval illesztve/.Mit kell egy motoron precízen megcsinální? kérdezhetném ha nem ezt a műveletet. A 0,15-ös illesztés lefutott 10.000 km után" hangos "lesz szerintem hiszen olyan mértékű lesz a kopás/ a két átmérő különbségére gondolok Henger , dugó átmérőre konkrétan.A gyűrű cserét pedig azért szeretnénk megcsinálni ,hogy a bejáratáskor megkopott gyűrűk csere után a tükrös hengerben fognak igazán tömíteni és ekkor lesz igazán kompresszió és tömítettség. Persze egy kevés futás szükséges hozzá még. Ez a mi felfogásunk majd az idő igazolja vagy felül írja helyességét.

    Leave a comment:


  • St.Z.350
    replied
    Az lehet a dolog „nyitja”, hogy a Jawa-nál a csapszeg magasságában míg a CZ-nél (a rajz szerint) a gyűrűknél mérik az átmérőt és mint tudjuk a dugó kúpos.
    A Jawa dugattyúját is három ponton mérik,rendesen ahogy jobb helyeken szokás.Click image for larger version

Name:	Jawa dugattyú 2..jpg
Views:	1
Size:	207.0 KB
ID:	139605
    Utoljára szerkesztve a következő által: St.Z.350; 2014 márc. 20, 15:46.

    Leave a comment:


  • dongos78
    replied
    wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    túlságosan kicsire veszik a tűréseket
    A múltbéli "ide ez is jó lesz" szemlélet már nálunk is kezd elfelejtődni, kezdjük ezt levetkőzni, ami talán nem is baj. (Nagyapám még megdrótozta a kipufogót, gyertyapipát helyettesített drótdarabbal, vagy az utca porában talált rozsdás csavarokkal szerelt, nem csak akkor ha a kényszer rávitte. Én már hidegrázást kapok az ilyen megoldásoktól.)
    Viszont időnként illetve bizonyos dolgokban talán átesünk a ló túloldalára és szeretnénk túlprecízkedni olyan dolgokat amiket nem kellene. Talán ez a hozzáállás volt ott is a háttérben

    Leave a comment:

Ugrás az oldal tetejére
Working...
X