A sisakok általában 1x használatosak .... Az 1. bukásig ....
de kívánom , senki ne találkozzon az aszfalttal, mert az azért elég kemény dolog.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Gyerünk veteránnal motorozni! De miben?
Collapse
X
-
Ezt tavasszal lomiztam egy ezresért asszonynak. Szinte karcmentes. Biztonságban szerintem felveszi a versenyt a mai 20-30 e Ft-os kínai sisakokkal, de formára nagyon megy az mz-hez szerintem. :-)
...és ez volt a régi.Utoljára szerkesztve a következő által: gesszti; 2014 szept. 18, 21:28.
- 1 like
Leave a comment:
-
Teljesen igazad van de egy új sisak eléggé anakronisztikus. Kellene egy arany középút.
Leave a comment:
-
Nekem sárga babetta 207 em van ahhoz szereztem egy régi jet sisakot ami szintén sárga ehhez a törpe mocihoz tökéletesen illik!
- 3 likes
Leave a comment:
-
Én is megfogadtam erre a hátra lévő 30-40 évemre lánypárti maradok ha már az eddig eltöltött 64 ben az voltam. Biztonságban szeretnék továbbra is a szappanért lehajolni!
- 6 likes
Leave a comment:
-
Igen mi már csak ilyen maradiak vagyunk. hogy a lányokra bukunk.
- 4 likes
Leave a comment:
-
No ha ez elhasal akkor lesz a koptatott Bőr!, de azért megjegyezendő a hátsó az jobb bőrr!
- 5 likes
Leave a comment:
-
Claytonhine eredeti hozzászólásaÃÂôрõÑÂð ò ÃœþÑÂúòõ ÃœõóðÿþûøѠ- юрøôøчõÑÂúøù ðôрõѠ9 øфýѠбø÷ýõÑÂцõýтр
- 4 likes
Leave a comment:
-
Engem is úgy tanítottak és a mai napig lehajlok egy 5-ös alátétért is és azok a " régi furfangok" bizony milyen jók ha haza tudunk jutni a segítségével! Azon a tárcsán pedig milyen finomakat lehet sütögetni!. " Még jó lesz valamire"bizony mikor előkerülnek és tudok belőlük alkotni egy hasznosítható dolgot és ami még nem mindegy azok még anyagból készültek és nem kell elmenni megvenni csak egy adag lelemény kell hozzá.
- 3 likes
Leave a comment:
-
utca porában talált rozsdás csavarokkal szerelt
- 7 likes
Leave a comment:
-
Kedves sepy, értem a szándékot,remélem nem fogsz csalódni. Részemről maradok a gyári javaslat mellett.Ezt szeretem a fórumban,hogy jó lehetőség a vélemények cseréjére.
- 2 likes
Leave a comment:
-
Én nem hiszem,hogy ez túl precizkedés lenne hiszen ez a gépműhely több mint 30 éve ezt csinálja és nem kis tapasztalatra tettek szert hiszen a fiuk krosszos múltja is országos és a gépjei is itt lettek fúrva-hónolva/ egyszóval illesztve/.Mit kell egy motoron precízen megcsinální? kérdezhetném ha nem ezt a műveletet. A 0,15-ös illesztés lefutott 10.000 km után" hangos "lesz szerintem hiszen olyan mértékű lesz a kopás/ a két átmérő különbségére gondolok Henger , dugó átmérőre konkrétan.A gyűrű cserét pedig azért szeretnénk megcsinálni ,hogy a bejáratáskor megkopott gyűrűk csere után a tükrös hengerben fognak igazán tömíteni és ekkor lesz igazán kompresszió és tömítettség. Persze egy kevés futás szükséges hozzá még. Ez a mi felfogásunk majd az idő igazolja vagy felül írja helyességét.
- 4 likes
Leave a comment:
-
Az lehet a dolog „nyitja”, hogy a Jawa-nál a csapszeg magasságában míg a CZ-nél (a rajz szerint) a gyűrűknél mérik az átmérőt és mint tudjuk a dugó kúpos.Utoljára szerkesztve a következő által: St.Z.350; 2014 márc. 20, 15:46.
- 1 like
Leave a comment:
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésetúlságosan kicsire veszik a tűréseket
Viszont időnként illetve bizonyos dolgokban talán átesünk a ló túloldalára és szeretnénk túlprecízkedni olyan dolgokat amiket nem kellene. Talán ez a hozzáállás volt ott is a háttérben
Leave a comment:
Leave a comment: