Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Milyen motorkerékpár henger?
Collapse
X
-
Kezdjük a végéről, kizárnám a következő típusokat:
BMW R11, R12, R42, R52, R6, R61, R71
Ural M72
Dnepr K-750
Zündapp K400, K500
Harley-Davidson XA
Gnome Rhone AX2
FN M12
Csonka boxer
Ezek közzül egyik sem ilyen. Még csak nem is hasonlít.
Van még más sv boxer?Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 jan. 23, 19:20.DCS kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
-
Szervusztok . Szerintem nem boxer henger. A furat méretéből hozzávetőlegesen lehetne következtetni a ccm-re. Angol ( ? ) egyhegeres, oldalszelepelt , baloldali kipufogócsöves - talán BSA , 1932-től ( ezt csak "ráérzésre" gondolom mivel előtte a zsákhengeresek voltak ). Üdvözlettel. Végignéztem részlegesen a "szakirodalmat" . Érdekes egy henger. Az oldalszelepelt zsákhengereseknek nyitott szelepállítási lehetősége volt - eselegesen egy lemezdarabbal takarták a rugókat. Későbbiekben a hengerfejjel alkalmazott blokkoknál a szeleprugók és a szelep állítási lehetőségét a hengerben kialakított helyen oldották meg ( BSA M 20 ) és egy csavaros " kamrafedéllel" takarták el . Ezzel a megoldással az olajozás intenzívebbé vált. A képen szereplő henger egy másik változat . A szeleprugók közvetlenül a hengeren voltak, de benyúltak a blokkba , ahol a szelephézag állítását lehetett végezni . Innen fogalmam sincs minek a hengere . Ennyi. Képek : BSA M 20 hiányos blokk - 500 ccm , BSA zsákhenger 500 ccm ( ezt nem tudom melyik motorhoz tartozott - egy D Rad-on / ! / üzemelt ).Utoljára szerkesztve a következő által: dafko54; 2013 jan. 24, 00:35.
- 2 likes
Komment
-
A henger furata kb. 86,5 mm.
A kipufogó leömlőn a menet kb. 50,8 mm (2 col?)
A szívőrész belső menete 34 mm (1,5 col?)
A colos méretek csak az én tippeim, nem vagyok benne biztos, hogy ennyi lehet, ha valóban colról van szó...?
Remélem ezek a méretek valamelyest közelebb visznek a megoldáshoz.
Ha 1 hengeres a motorkerékpár és a löket ugyanannyi, mint a furat(négyzetes motor), akkor 508 köbcentis a mkp.(az általam mért furat alapján, feltételezve, hogy nem volt még felfúrva...) Én úgy tudom, hogy a régebbi idők lassabb fordulatú motorjai hosszú löketűek voltak, tehát akkor még többnek kell lenni a köbcentinek. Jól gondolom? Talán 600-as lehetett valamikor?
DCSUtoljára szerkesztve a következő által: DCS; 2013 jan. 24, 14:25.
Komment
-
mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseVéletlenül nem egy elsőgenerációs fünyiróhenger?
Azokon van eféle szelep,és hehgerelrendezés.mátéapu kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
Komment