Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Na ez milyen motor lehet? ( Victoria kr 26 n Sport )
Havernál szunnyad ilyen gépszörny a mühelyben.
Sok évig állt egy pincében mire hozzá került.
Próbastart megvolt ,ugy pörög mint a láncfürész.
ezen kivül nem nagyon foglalkoztunk vele.
Berreg , egyben van ennyi.
Nem sok szó esik a JAWA 90-esekről,pedig egy valódi kis ékszer.Nem túl sok készült belőle és,ha a technikai adatait és műszaki megoldásait megnézzük,igen figyelemre méltó darab,tekintve még azt is,hogy a hatvanas évek végén született.Küllemét tekintve sem kell szégyenkezni vele,-nyugodtan beállhat a "sor" elejére,még a korabeli "kapitalista államok" gyártmányai mellett is kihúzhatja magát.Amennyiben van ilyen a birtokotokban,azt meg kell becsülni,nem azért mert egy "sarokházat"ér,csak magáért a technikáért!
Nagyon Köszönöm a hozzászólásokat....!
Sajnos nem az én tulajdonomban van a blokk, csak kíváncsi voltam az eredetére és tipusára, mert halvány elképzelésem sem volt.
Az egyik közösségi oldalon szerepelt, ahol szintén ez volt a feltett kérdés.
Sziasztok
Nekem van egy ilyen JAWA Trail America 90-es motorom amnek a motorjat eppen most egy forumtars (sig.JOKER) ujjitotta fel , akinek a segitseget itt is megkoszonom. A BLOKK AZ NAGYON SZEP a tubbi az meg varat magara .Teszek egy kepet arrol hogy hogy kerult hozzam de lehet hogy mar regebben tettem is fel valamelyik hozzaszolasomban
Köszönöm minden hozzászólónak , hogy felvilágosító szándékkal így "felértékelték " ezt a vackot , pedigmá jól kezdtem rámenni énsetudommiez , de adokérteegytizest kezdetü bemelegítő szövegre , hogy aztán mer nicsmegadeklije --elhozzam hétbe .
Vccet félretéve , ezt a blokkot nézze meg minden Pannónia fan , lehet 1 vagy 2 hengeres is . Nem a forgótárcsa a lényeg ( bár az ugye -valami ) hanem az áramtermelő egység , megszakító bütyök meghajtó , váltó , kapcsoló mechanizmus , blokk befogás a vázba .... stb ,stb ill. maga a prezíz kidolgozás .
Pedig , hát ott is dúlt a szocializmus .
Furcsa ez a mi mennyit ér kérdés. Nem hiszem, hogy megkívánnék egy motort csak azért mert sokat ér. Pici is, csúnya is, a műszaki megoldásait kívülről úgysem látom. Meghagyom annak a gyors szívverés élményét, akinek pont azért kell, mert pici és ....... szép.
Everything is better when you decide you don't care.
Tavaly nyáron Volt szerencsém egy 1939- es évjáratu Jawa 500 ´RUMPAL´-t hajtani.
Felbecsülhetetlen élmény Volt számomra ! Nem restaurált hanem fenntartott állapotban Volt.
Hát a 2002-es évjáratu Honda vt750 ace-m Sem kis Motor de ez is egy hatalmas ,széles gép !
A srácok Prágábol jöttek , Dunaszerdahelyen lerobbantak igy ismerkedtünk össze velük. A SKODA szervizböl irányitották öket egy nagyon jo barátomhoz (akinek a veterán gépeit hajtjuk minden szezonban , mert nem csak gyüjtö hanem fanatikus motoros is )aki a meloját félretette utánfutot kapcsolt a kocsijához és elment értük.
Még aznap este pöfögött az 500-as. A fiúk másnap legurultak a Balatonhoz majd visszatértek és együtt részt vettünk egy veterán találkozon. Majd pár nap mulva haza indultak.
Egy kép az 500-as rol és rólam. Ez Volt minden csomag amivel nekiindultak a több mint 1000 km-es túrának !
Lehet nem ez nem ide tartozik. Ez csak a JAWA-bol jött.
Komment