Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Cz Typ. 485 250ccm,első féke

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Cz Typ. 485 250ccm,első féke

    Szereztem egy Jawa kereket, és ilyen duplex fék van benne. Azt szeretném megtudni, hogy melyik tipushoz tartozik, első vagy hátsó, mert elég fura az elfordulás gátló retesz helye. Ha első, akkor vevő lennék egy hozzá tartozó teleszkópszár párra.

    Click image for larger version

Name:	2013-02-09-392.jpg
Views:	1
Size:	197.5 KB
ID:	155250

    A vele egy motorhoz tartozó villahíd így néz ki.

    Click image for larger version

Name:	2013-02-09-393.jpg
Views:	1
Size:	196.2 KB
ID:	155251

    Előre is köszönöm.

    #2
    Click image for larger version

Name:	cz_485.jpg
Views:	1
Size:	84.3 KB
ID:	134574
    Nem Jawa!A többi alkatrész miatt Cz. Az utolsó Cz blokkos Cz, a Cz Typ. 485 250ccm,első fékje. A régi fékfedél azon hibája miatt lett kifejlesztve, hogy a bowden beszorult a teleszkóp védőcsöve és a sárvédő közzé.
    Továbbá itt már alumíniumra változtatták az alsó szárat a régi acél helyett.
    A villahíd is az övé.
    Továbbá került ez a fék a 638 ra és a Twin Sportra is.
    Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 febr. 09, 18:29.
    soveny, Che és gilersx kedvelte ezt.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #3
      Szia !
      Ha jawa kerék , akkor van egy számsor a fékdob belsejében. A számsor eleje a tipus-száma (3 jegyü) !
      Utoljára szerkesztve a következő által: kvaga; 2013 febr. 09, 18:28.

      Komment


        #4
        Ezt a fajta teleszkópot még nem láttam, vannak hasonlóságok Más Cz teleszkópokkal, de ezt a fajtát nem láttam még.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          #5
          Valóban CZ jel is van benne. A számok pedig ezek.
          21-472-51-256
          4337
          101/1

          Viszont itt van még pár kép az alkatrész kupacból ahonnan ezek is származnak, hátha segít pontosítani.

          Click image for larger version

Name:	1834805_1024x768.jpg
Views:	2
Size:	203.2 KB
ID:	134578Click image for larger version

Name:	1834827_1024x768.jpg
Views:	2
Size:	204.4 KB
ID:	134579
          soveny kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            A körítés szerint 638. A szám szerint az utolsó 350-es Cz 472/5-é.
            kvaga kedvelte ezt.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              #7
              Köszönöm, ezek szerint egy összvér motor lett szétbontva.

              Komment


                #8
                Azért írtam elsőre Cz 250-est, mert ezekből a késői Cz 350-esekből nem került sok hozzánk.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  #9
                  Köszönöm, így már tudom mit keressek. Még az lenne a kérdésem, hogy nekem ez a villahíd jó e azokhoz a teleszkópokhoz ami nem ebben a tipusban van. Gondolom, hogy nem változtattak rajta mivel a kerék az ugyanaz de mondjátok ha nincs igazam.

                  Komment


                    #10
                    Változtattak rajta, de jó irányba. Itt már egyezik a Jawa és Cz teleszkóp...korábban különbözött. Legjobban úgy különböztetheted meg, hogy a korábbi villakiflik felső alu része a teleszkópok illeszkedési pontjánál hengeres, és kisebb ámérőjű, a későbbi fajtának(mint a tiéd) felül kúpos a furat, és nagyob átmérőjű. Ha kell holnap a korábbit le tudom mérni neked, ha annál nagyobb, akkor tuti hogy az újabb.
                    gilersx kedvelte ezt.
                    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                    Komment


                      #11
                      Megnéztem és megmértem. Felül szabad szemmel hengeresnek tűnik. Kb. 34mm felül, alul 36mm a furat, a szártávolság pedig 140mm.
                      Az alján pedig ez a számsor található:
                      63841041
                      Az alapján amit mondtál ez egy 350/638 villahídja.

                      Click image for larger version

Name:	2013-02-09-395.jpg
Views:	1
Size:	203.8 KB
ID:	134580Click image for larger version

Name:	2013-02-09-396.jpg
Views:	1
Size:	200.7 KB
ID:	134581Click image for larger version

Name:	2013-02-09-399.jpg
Views:	1
Size:	195.2 KB
ID:	134584Click image for larger version

Name:	2013-02-09-400.jpg
Views:	1
Size:	195.3 KB
ID:	134585
                      Click image for larger version

Name:	2013-02-09-397.jpg
Views:	1
Size:	199.2 KB
ID:	134582
                      Attached Files
                      Utoljára szerkesztve a következő által: gilersx; 2013 febr. 16, 14:12.

                      Komment


                        #12
                        Nagy valószínűséggel igen. A Cz volt a Jawa öntödéje, igy vannak olyan alkatrészek, amik mindkettő típuson megtalálhatóak voltak a 80-as években(korábban jobban különbözött a két testvértípus)
                        Például a Cz 472.04 ig nagy volt a hasonlóság a 634 hez, sok alkatrész egyezik(viszont van olyan, ami a felszerelés előtt átalakítást igényel.
                        A Cz 485 re és az utolsó 472-re 638 alkatrészek kerültek: többek közt a fékek, az első teló, a láncvédő, első sárvédő.
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment


                          #13
                          Rendben, köszönöm, így már minden világos.

                          Komment


                            #14
                            wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Cz 472.04 ig nagy volt a hasonlóság a 634 hez, sok alkatrész egyezik (viszont van olyan, ami a felszerelés előtt átalakítást igényel.
                            A Cz 485 re és az utolsó 472-re 638 alkatrészek kerültek: többek közt a fékek, az első teló, a láncvédő, első sárvédő.

                            Őrület, hogy tudod ezt a sok számot megjegyezni. Nincs annyi sapkám, amit most meg ne emelnék.

                            Egyébként a 472-es CZ teleszkópnak a vékony menetes csapja is kúpolt egy kicsit. Onnan tudom, hogy egyszer volt egy balesetem és csepptankos Jawa teleszkópot tudtam csak szerezni hirtelen. Annak a végibe kellett csinálni egy közdarabot. A villafejbe való végét picit le kellett kúpolni. Hogy ez mekkora volt nem tudom, mert azután kiegyengettük az eredetit és azóta is azt használom. (Szerencsére Trabi ment előttem, ezért csak kicsit görbült meg.)

                            Komment

                            Ugrás az oldal tetejére
                            Working...
                            X